Supervuoro Verkkolehti »

Koskenkorvan Urheilijat 2025

Näyttää kossulla somen perusteella olevan ensimmäinen leiri menossa. Itse toivoisin, että jatkossa somepäivittely vähän lisääntyisi, kun pitkin talvea olis kiva päästä vähän kurkkaamaan joukkueen tekemiseen. Ja kesällä toki myös, että somessa olisi vähän muutakin kuin vain tulokset ja kokoonpanot. Toki kohtuus kaikessa, en tarkoita, että kaikkea someen tarvis laittaa. Tämä tällainen nuoren seuraajan näkökulma ainakin :) Muutenkin toivois, että somen voima otettais vakavissaan myös Koskenkorvalla, koska some on yks keino tuoda joukkuetta lähemmäs katsojia. Sen kautta muutenkin uuden yleisön esim nuorison saaminen seuraamaan pesäpalloa vois olla helpompaa ja elinehto pesäpallon jatkumiseen myös Korvalla

Tuossa ykköspesiksen uutisessa Puputti on ilmotettu pelaajaksi, virallista ilmotusta asiasta ei ole minun mielestä tullut mutta jos asia todellisuudessa on näin niin hieno asia!
Tällä hetkellä toki todennäköisempää että uutisessa pieni virhe ja Petrus keskittyy fysiikka valmentajan töihin.

Tuossa ykköspesiksen uutisessa Puputti on ilmotettu pelaajaksi, virallista ilmotusta asiasta ei ole minun mielestä tullut mutta jos asia todellisuudessa on näin niin hieno asia!
Tällä hetkellä toki todennäköisempää että uutisessa pieni virhe ja Petrus keskittyy fysiikka valmentajan töihin.
Ykköspesiksen face-tilillä joku kysyi asiaa ja eräs kossulainen vastasi että Puputti jatkaa pelaajana ja fyssarina

Ykköspesiksen face-tilillä joku kysyi asiaa ja eräs kossulainen vastasi että Puputti jatkaa pelaajana ja fyssarina
Mahtavaa! Tuo kokemusta ja varmuutta nuoreen porukkaan, lisäksi katsomossa aina hiukan vähemmän jännitystä kun tietää että Petrus vartioi Antin monttua.
Lisäksi tietenkin loukkaantumisia ja sairastumisia ajatellen on hyvä että joukkuetta voidaan kesän mittaan vähän lepuuttaa, ja pelaajiston taso ei tipu jos 1-2 miestä on sivussa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.