Miksi me ollaan sarja taulukossa viven ja mansen takana vaikka parempi juoksu ero ja enemmän voittettuja jaksoja mansen ymmärrän ku pisteet ollaan "jaettu" 2 1 mutta vive?
Max 2 voittoa. Toivottavasti olen väärässä, siis siihen Kiteen kannalta oikeaan suuntaan väärässä!Tulevat pelit näyttävät Kipan todellisen kunnon mielestäni.
Kopla kotona
Vive kotona
Kempele kotona
Jymy kotona
Tahko vieraissa
Manse kotona
Jymy vieraissa
Todella tiukka rypäs tulee olemaan. Jokaisessa pelissä lähdetään voittoa hakemaan, ja toivon mukaan niitä myös tulisi. Nyt mitataan tasoa, ja pelaajien on aika todistaa että eteenpäin on menty.
Miksi sitä painepalloa ei voi laittaa aiemmin. Ei se Jakobsson niin paljon hitaampi ole ettei myös voi vapaalla kupperilla yrittää kotiin. Onhan nämä niitä tilanteita joissa voisi yrittää jotain muutakin.Partanen lopulta onnistui, kun nopea Varonen toi painepallolla sen juoksun Keinäsen lyömänä. Kovalyöntisemmän Varosen kohdalla Partasen päätös, mutta Pippolan kohdalla aika välttämätön tilanne, kun S-V Varonen joutui taas sahaamaan laittomilla ja oli vasta palaamassa kolmoselle, kun syöttö nousi.
Jakobsson oli viime vuonna kolmoselta kotiin himpun hitaampi, kuin S-V ja voi olla, että ero on kasvanutkin, kun miettii pelaajien ikää. Partanen varmaan jahtasi sitä yhtä juoksua nopealla, haastolyöntihän tuolta Pippolaltakin ainakin tuli toisella.
Nyt on hieman pessimissmiä tahko ja KeKi täysin voitettavissa samoin manse ja vive kotona on hyvät saumat voittaa ja koplaa vastaan ollaa pelattu viime aikoina hyviä tasaisia otteluitaMax 2 voittoa. Toivottavasti olen väärässä, siis siihen Kiteen kannalta oikeaan suuntaan väärässä!
Joukkueen pitää olla valmis, niin kaikki mahdollista. Ei voi tulla heikolla asenteella seuraaviin peliin tai käy huonosti. Asenne kuntoon, kiitos.Nyt on hieman pessimissmiä tahko ja KeKi täysin voitettavissa samoin manse ja vive kotona on hyvät saumat voittaa ja koplaa vastaan ollaa pelattu viime aikoina hyviä tasaisia otteluita
Kyllä itse mielummin näkisin Kauppisen ulkopelissä ja Mäkelä jokerina. On mielestäni monipuolisempi jokerina kuin Kauppinen tai Kaksonen. K. Kaksosen taso ei ole viime vuosina noussut suuntaan tai toiseen. Mutta nyt on näytön paikka taas!Nyt on paras mahdollinen rosteri jalkeilla minkä tämän kauden KiPasta jalkeille saa.
Täysiä tulta päin! Pitää olla rohkea ja aggressiivinen ja ratkaisu halukas. Perus läpsyttelyllä Kopla ei nurin mene.
Kauppinen ollut erittäin hyvä ja varma kärkipelaaja myös. Kunnon tsemppari, tuuletukset ja henkeä päälle.Kyllä itse mielummin näkisin Kauppisen ulkopelissä ja Mäkelä jokerina. On mielestäni monipuolisempi jokerina kuin Kauppinen tai Kaksonen. K. Kaksosen taso ei ole viime vuosina noussut suuntaan tai toiseen. Mutta nyt on näytön paikka taas!
Viime pelissä tuo meni hienosti kentälleHienoa, että Sulo-Veikko saa mahdollisuuden numerolla 1 mutta kyllä rooli on sisäpelissä kakkoskärjessä. Ei ole oikein nuo kentällemeno lyönnit olleet lähellä missään pelissä.