n. 550 korttia myyty.Onko kellään tietoa monta noin monta kausaria on menny kuulemma Pohjois naapurilla oli menny 200 uuteenvuoteen mennessä ja varmasti lähenee kovaa vauhtia 300
Se olisi kyllä aivan ihanaa! Siitä minäkin uneksin. Hanneksella on ainakin selvästi Kipa-sydän koskemattomana tallella, ja uskon vakaasti että paluu kotiin on pitkän ajan suunnitelmissa.Hanski & Epe pitäisi saada kotia kaudeksi 2026.
Itse varautunut, että vaikka ekon viimeisellä sopimus kaudella 2028 menestystä. Ei ole oikotietä menestykseen. Mahdollisimman omilla pitäs mennä. Pääasia, että suunta koko ajan nouseva. Kilpailu ennätys kovaa tällä hetkellä. Mielellään näkisin Ekon sopimuskaudella Hanneksen ja Elmerin paluun, niiden siivittämänä neljän joukkoon. Saa tietenkin jo ensi vuonna yllättää.Se olisi kyllä aivan ihanaa! Siitä minäkin uneksin. Hanneksella on ainakin selvästi Kipa-sydän koskemattomana tallella, ja uskon vakaasti että paluu kotiin on pitkän ajan suunnitelmissa.
Toisaalta Kiteen projektia rakennetaan rauhassa ja pitkäjänteisesti. Ehkei vielä sentään 2026?
Sitäkin kyllä mietin, että ehkä idioottivarmin tapa varmistaa Pekkisen ja Purmosen palluu Kitteele on takoa ensin Sotkamossa vielä muutama kulta putkeen (ja Hannekselle vuoden pellaajan tittelin nappaaminen, lähellä se oli jo nyt). Sitten varmasti on jo suuri motivaatio palata Kitteelle kirkastamaan kotikontujen pesiskunnia yhdessä pikku-Partasten ja muiden tyyppien kanssa. Sotkamon omia poikia tyydyttää kotikullat vaikka maailman tappiin asti, mutta Hannesta alkaa varmasti houkuttaa kotiinpaluu kulta kullalta vain enemmän. Ja Purmonen lähtisi mukaan ja voisi vallata ulkokentän![]()
Ja rahat KiPalla näihin kaikkiin + muutamaan täsmähankintaan tuli mistä?Olen myös itse harmitellut sarjan tasaisuuden kannalta ettei KiPa kyennyt pitämään esimerkiksi kesän 2022 runkoa kasassa. Pekkinen, Purmonen, Lehikoinen ja miksei Lattukin, yhdistettynä Kettuseen, Jakobssoniin, Varosiin, Kauppiseen, Vasaraisiin jne, niin muutamalla täsmävahvistuksella ei mestaruuskaan välttämättä olisi utopiaa.
No se vähän niin kuin olikin osa harmitustani, ettei KiPalla ollut resursseja pitää huippupelaajiin. Mutta jos haluat vastauksen, niin Kitee-lähtöisillä pelaajilla lähiseuturakkautta, menestyksen innostama panostus yhteistyökumppaneilta, buumin lisääntyminen mikä heijastuu katsojakeskiarvossa jne. Ei siitä edellisestä mestaruusjoukkueesta ole aikaa kuin 20 vuotta, niin miksei onnistuisi tulevaisuudessakinJa rahat KiPalla näihin kaikkiin + muutamaan täsmähankintaan tuli mistä?
Oisko Ruotsista.Mistä noita Kettusen silmäpusseja saa? On muuten aika komeat!
Sulo- Veikon nopeus ei yllättänyt minua,eikä lajia ja joukkuetta tarkemmin seuranneita.Sehän näytti hyvälle, ei kyl Kekin päivä ainakaan alkuun. Ei mitään pois kuitenkaan meiltä. Surakka kova ja kyl tuo S-V:n nopeus yllätti ainakin allekirjoittaneen. Nyt toiselle jaksolle sama ilme.
Harmi et tänne Kipan palstalle pesiytynyt pari wanhaa besserwisseriä, jotka vinoilee ja kokee pätemisen tarvetta sitten vaikka omille.Sulo- Veikon nopeus ei yllättänyt minua,eikä lajia ja joukkuetta tarkemmin seuranneita.
.Huippuetenijä jo nyt - ja koko ajan kehittyy.Kyllä tulee hienoa ja kovaa kilpailua muutenkin pelipaikoista, kun päästään kesään.Hienoa Kipan 🙌
Lahjakas mutta ei vielä todellakaan huippu etenijä. Puhdas juoksu nopeus mahdollistaa ainoastaan sen että voit olla huippu etenijä, kaikki muu mikä siihen liittyy tulee pelipään, kokemuksen ja harjoittelun kautta! Mutta loistavaa että on tuollainen aihio Kiteellä ja siitä vaan jalostamaan .Sulo- Veikon nopeus ei yllättänyt minua,eikä lajia ja joukkuetta tarkemmin seuranneita.
.Huippuetenijä jo nyt - ja koko ajan kehittyy.Kyllä tulee hienoa ja kovaa kilpailua muutenkin pelipaikoista, kun päästään kesään.Hienoa Kipan 🙌