Se voi olla eri peli, onnea Sotkamoon ja hakekaa sieltä pisteet.Eikai nyt näin kannata ajatella. Ainakin täältä lähtee vilpittömät ja rehdit onnittelut Kiteelle. Kitee oli reilusti parempi jokaisella osa-alueella. Torstaina pelataan uudelleen.
Lähtökohtaisesti näin en ajattele. Minulla ei ole mitään jomaa vastaan, vaan heille toivon myös menestystä koska seurannut heidän tekemistä koko elämän. Enempi tuo kommentti oli tarkoitettu niille muutamalle joma-fanille jotka kirjoittavat tälle palstalle sävyyn joma hallitsee kipaa kaikilla osa-alueilla. Tiedän että 99% Joman faneista ovat fiksuja, mutta se 1% osaa kyllä pitää meteliä.Eikai nyt näin kannata ajatella. Ainakin täältä lähtee vilpittömät ja rehdit onnittelut Kiteelle. Kitee oli reilusti parempi jokaisella osa-alueella. Torstaina pelataan uudelleen.
Se voi olla eri peli, onnea Sotkamoon ja hakekaa sieltä pisteet.
Minulla ei ole mitään jomaa vastaan, vaan heille toivon myös menestystä koska seurannut heidän tekemistä koko elämän.
Miksi Partasta kohtaan täytyisi lähtölaskenta aloittaa?Pelinjohdon lähtölaskenta on alkanut?
Taitaa olla sarkasmia tuo postaus. Oli tuossa kauden alussa puhetta, että pitääkö jo vaihtaa pj, kun näytti pahalta.Miksi Partasta kohtaan täytyisi lähtölaskenta aloittaa?
Sorisorisori! Väärä ketju, JoMan pelinjohtoa tarkoitin. Vielä kerran sori.Pelinjohdon lähtölaskenta on alkanut?
Partasenko?Pelinjohdon lähtölaskenta on alkanut?
Hyvin kirjoitettu artikkeli ja mielestäni tiivistää hyvin myös omat tuntoni tämän hetken Kipasta ja Jomasta. Tällä hetkellä näyttää selkeästi siltä, että Kipan valitsema tie on ollut oikea ja samanlaista yllätyksellisyyttä kaivaittaisiin myös täällä Joensuussa. Olen kateellinen, pakko sanoa.Elmo kirjoittelee ihan ansiokkaasti Kiteen ja Joensuun voimasuhteista.
Kitee uhkaa tehdä Joensuulle hurjan tempun, joka onnistui viimeksi 13 vuotta sitten - ElmoTV
Kiteellä on mielestäni aina ollu etuna paikkakunnan pesäpallokulttuuri. Siellä tiedetään, miten peliä pelataan. Se on näkynyt joukkueen "vaikeutena" pudostuspelivastustajana, yleensä osaavana ulkopelin pelaamisena. Elmon mukaan Partanen on tuonut sopivan yllätyksellisyyden sisäpeliin. Hyvin mahdollista, mutta yllätys yllätyksellisyyden vuoksi ei auta, siinäkin pitää olla ns. järkinäkemys takana.