Mäkelä jatkaa kopparina...
Itse nostaisin kyllä tulikuumassa vireessä olevan K. Kaksosen kyselemättä numerolle 1.
Itse nostaisin kyllä tulikuumassa vireessä olevan K. Kaksosen kyselemättä numerolle 1.
Loukkaantunut.Mihin on hävinnyt Vasarainen?
Tällä esitykselle Kitee mahdollisesti tappelee muutaman vuoden päästä ykköspesiksen voitosta. Enpä muista milloin olisi nähnyt 2 peliä putkeen näin lamaantunutta pelaamista. Eihän tuolla kukaan edes yritä.Ilman ilkkumista, niin milloinka jonkun ennakon mukaan KiPan piti olla taistelemassa mestaruudesta?
Niin olen minäkin kannattajana viimeisen 3 jakson jälkeen.Loukkaantunut.
Antaako seuran talous mahdollisuutta pelinjohtajan vaihtoon? Valitettavasti tämä on tulosurheilua ja karmeaa peliä päävastustajia kohtaan ei voida hyväksyä.Jos toisella jaksolla peli ei parane ja erityisesti peli-ilme, niin olisiko aika alkaa miettimään pelinjohtajan vaihtoa?
Okei Partanen ei ole kauaa ollut pelijohtaja, mutta talvella kaikki meni pieleen peleissä, ja tämä alkukausi on toistaiseksi ollut katastrofi, eikä tunnu löytyvän mitään positiivista peleistä.
Halutaanko antaa aikaa ja odottaa, vai reagoidaanko tähän rajusti?
Ainoa hyvä asia KiPan peleissä tällä hetkelläHyvä tää selostaja Kipan matseissa.