Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2023

Alkaa olla joukkue kasassa ensi vuodeksi. Hyvä uutinen.

Ei ihan, mutta melkein. Nyt tietty Sampin jatkoa odottamaan. Ja mitä tekevät muut, joilla sopimus katkeam
Itse toivoisin näkeväni myös Litmasen tulevalla kaudella. On mielestäni pelannut hyvin, ja kova lyönti löytyy. Sampille myös sopimusta kouraan.

Itse toivoisin näkeväni myös Litmasen tulevalla kaudella. On mielestäni pelannut hyvin, ja kova lyönti löytyy. Sampille myös sopimusta kouraan.
Litmanen jokeriksi? Jos Lattu lähtee...Samppi joo..miksei.

Huomenna Kossu vieraaksi. Imatralla eivät kovin hyvin pelanneet vasn mennyt kun ei ole tae tulevasta. Tosi tärkeät pelit nämä Kossu-pelit kumpainenkin. Vaikka kaikkipa nuo loput on, pisteitä saisi naarata joka tapauksessa mahdollisimman paljon.

Samaa mieltä! Nyt kun ensimmäiselle (v 2024 sopimuksettomalle) runkopelaajalle on saatu lappu myös ensi kaudeksi, niin seuraavaksi pitäisi ehdottomasti saada Varoselle ja Litmaselle vastaavat. Mieluusti myös Latulle, mutta huhupuheet vievät häntä Lehikoisen tavoin pois. Tälle pohjalle voisi sitten lähteä rakentamaan seuraavien vuosien joukkuetta.

Vaikka noissa sopimusuutisissa on aina vähän maustetta mukana, niin hienoa oli silti huomata, kuinka Vainikainen kehui seuran tahtotilaa, valmennusta ja huolenpitoa pelaajista. Kovin kauaksi taaksepäin ei tarvitse katsoa, kun ihan näin hyvin eivät asiat olleet. Samu on kuitenkin sen tason pelaaja, että Kipassa ei jatkaisi, jos asiat eivät olisi kunnossa. Varsinkin kun sopimuksen hän saisi varmasti moneen muuhunkin seuraan ja vielä perheenlisäyskin painaa vaakakupissa.

Samaa mieltä! Nyt kun ensimmäiselle (v 2024 sopimuksettomalle) runkopelaajalle on saatu lappu myös ensi kaudeksi, niin seuraavaksi pitäisi ehdottomasti saada Varoselle ja Litmaselle vastaavat. Mieluusti myös Latulle, mutta huhupuheet vievät häntä Lehikoisen tavoin pois. Tälle pohjalle voisi sitten lähteä rakentamaan seuraavien vuosien joukkuetta.

Vaikka noissa sopimusuutisissa on aina vähän maustetta mukana, niin hienoa oli silti huomata, kuinka Vainikainen kehui seuran tahtotilaa, valmennusta ja huolenpitoa pelaajista. Kovin kauaksi taaksepäin ei tarvitse katsoa, kun ihan näin hyvin eivät asiat olleet. Samu on kuitenkin sen tason pelaaja, että Kipassa ei jatkaisi, jos asiat eivät olisi kunnossa. Varsinkin kun sopimuksen hän saisi varmasti moneen muuhunkin seuraan ja vielä perheenlisäyskin painaa vaakakupissa.
Pääsi syvä helpotuksen huokaus, kun Samu jäi. Oli pelko et lähtee. Nyt on polttolinja kunnossa ensi kaudeksi. Hyvät oli kehut, aina ei ole ollut niin. Tämä pitääkin olla Kipan voimavara nyt ja jatkossa. Sana kulkee.

Hyvä jatko! Lattua tosiaan huhuissa viety muualle, muista en osaa sanoa.

Lattu toki oli nyt hyvässä vireessä kun Kettunen oli poissa ja hän pelissä. Mutta silloin kun Aku oli kokoonpanossa, jäi Juuson rooli vähän kevyeksi eikä oikein tuntunut pääsevän peliin mukaan, kun ei ollut selkeää roolia.

Joten siinä mielessä en tiedä onko mahdollinen lähtö edes katastrofi nyt kun Aku on tuohon rooliin. Tietysti kyllä tuollainen ”varamies” kelpaisi.

Lattu toki oli nyt hyvässä vireessä kun Kettunen oli poissa ja hän pelissä. Mutta silloin kun Aku oli kokoonpanossa, jäi Juuson rooli vähän kevyeksi eikä oikein tuntunut pääsevän peliin mukaan, kun ei ollut selkeää roolia.

Joten siinä mielessä en tiedä onko mahdollinen lähtö edes katastrofi nyt kun Aku on tuohon rooliin. Tietysti kyllä tuollainen ”varamies” kelpaisi.
Totta tämäkin. Rooli muuttui isosti, ja paha on kritisoidakaan. Itse olin aiemmin sitä mieltä, ettei Lattua tarvita, mieli on vähän kyllä muuttunut..:)

Totta tämäkin. Rooli muuttui isosti, ja paha on kritisoidakaan. Itse olin aiemmin sitä mieltä, ettei Lattua tarvita, mieli on vähän kyllä muuttunut..:)

Tämä on tosiaan vähän kaksipiippuinen juttu. Jos Aku pelaa kuten tänä kesänä loukkiinsa asti, ei varmaan isoa tarvetta, mutta tuohan Juuso isosti leveyttä pelata muistakin kohtaa lyöntijärjestystä.

No, viisaammat ja mies itse päättää. Katsotaan miten käy.

Jokainen voi tehdä omia päätelmiään Latun kommentista "toisen epäonni on toisen onni" ja samanaikaisesta peliesitysten kohenemisesta. Enkä tarkoita että olisi tahallaan pelannut alle tasonsa alkukauden.
Latun vaihtopeli perustuu napakkaan vaakamailalyöntiin, joka on kyllä vahvuus, kun ei ole niin kenttä- tai keliriippuvainen vrt. pomputtajiin. Sikäli olis hyvinkin käyttökelpoinen pelaaja myös syksyllä, jos pelit sattuisivat jatkumaan vähän pidemmälle.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.