Alkaa olla joukkue kasassa ensi vuodeksi. Hyvä uutinen.Samu Vainikainen jatkaa Kiteen Pallossa - Kipa90
Samu Vainikainen, 32, ja Kiteen Pallo ovat solmineet jatkosopimuksen kaudesta 2024, lisäksi sopimus sisältää option kaudesta 2025. Toista kauttaan KiPassa pelaava Siilinjärven Pesiksen kasvatti uskoo valoisaan tulevaisuuteen KiPan paidassa. – Usko tulevaan on vahva. Täällä on laadukas valmennus...kipa90.com
No ei kait kokonaan kasassa, mutta hyvä soppari.Alkaa olla joukkue kasassa ensi vuodeksi. Hyvä uutinen.
Ei ihan, mutta melkein. Nyt tietty Sampin jatkoa odottamaan. Ja mitä tekevät muut, joilla sopimus katkeamassa.No ei kait kokonaan kasassa, mutta hyvä soppari.
Ei ihan, mutta melkein. Nyt tietty Sampin jatkoa odottamaan. Ja mitä tekevät muut, joilla sopimus katkeam
Itse toivoisin näkeväni myös Litmasen tulevalla kaudella. On mielestäni pelannut hyvin, ja kova lyönti löytyy. Sampille myös sopimusta kouraan.
Litmanen jokeriksi? Jos Lattu lähtee...Samppi joo..miksei.Itse toivoisin näkeväni myös Litmasen tulevalla kaudella. On mielestäni pelannut hyvin, ja kova lyönti löytyy. Sampille myös sopimusta kouraan.
Matun toivois tosiaan jatkavan myös. Mikä lie Latun suunnitelma?Itse toivoisin näkeväni myös Litmasen tulevalla kaudella. On mielestäni pelannut hyvin, ja kova lyönti löytyy. Sampille myös sopimusta kouraan.
Toivottavasti ei lähde! Vai onko joku kuullut sen tapaisia huhuja...?Jos Lattu lähtee...
Samaa mieltä! Nyt kun ensimmäiselle (v 2024 sopimuksettomalle) runkopelaajalle on saatu lappu myös ensi kaudeksi, niin seuraavaksi pitäisi ehdottomasti saada Varoselle ja Litmaselle vastaavat. Mieluusti myös Latulle, mutta huhupuheet vievät häntä Lehikoisen tavoin pois. Tälle pohjalle voisi sitten lähteä rakentamaan seuraavien vuosien joukkuetta.Itse toivoisin näkeväni myös Litmasen tulevalla kaudella. On mielestäni pelannut hyvin, ja kova lyönti löytyy. Sampille myös sopimusta kouraan.
Pääsi syvä helpotuksen huokaus, kun Samu jäi. Oli pelko et lähtee. Nyt on polttolinja kunnossa ensi kaudeksi. Hyvät oli kehut, aina ei ole ollut niin. Tämä pitääkin olla Kipan voimavara nyt ja jatkossa. Sana kulkee.Samaa mieltä! Nyt kun ensimmäiselle (v 2024 sopimuksettomalle) runkopelaajalle on saatu lappu myös ensi kaudeksi, niin seuraavaksi pitäisi ehdottomasti saada Varoselle ja Litmaselle vastaavat. Mieluusti myös Latulle, mutta huhupuheet vievät häntä Lehikoisen tavoin pois. Tälle pohjalle voisi sitten lähteä rakentamaan seuraavien vuosien joukkuetta.
Vaikka noissa sopimusuutisissa on aina vähän maustetta mukana, niin hienoa oli silti huomata, kuinka Vainikainen kehui seuran tahtotilaa, valmennusta ja huolenpitoa pelaajista. Kovin kauaksi taaksepäin ei tarvitse katsoa, kun ihan näin hyvin eivät asiat olleet. Samu on kuitenkin sen tason pelaaja, että Kipassa ei jatkaisi, jos asiat eivät olisi kunnossa. Varsinkin kun sopimuksen hän saisi varmasti moneen muuhunkin seuraan ja vielä perheenlisäyskin painaa vaakakupissa.
Hyvä jatko! Lattua tosiaan huhuissa viety muualle, muista en osaa sanoa.
Totta tämäkin. Rooli muuttui isosti, ja paha on kritisoidakaan. Itse olin aiemmin sitä mieltä, ettei Lattua tarvita, mieli on vähän kyllä muuttunut..Lattu toki oli nyt hyvässä vireessä kun Kettunen oli poissa ja hän pelissä. Mutta silloin kun Aku oli kokoonpanossa, jäi Juuson rooli vähän kevyeksi eikä oikein tuntunut pääsevän peliin mukaan, kun ei ollut selkeää roolia.
Joten siinä mielessä en tiedä onko mahdollinen lähtö edes katastrofi nyt kun Aku on tuohon rooliin. Tietysti kyllä tuollainen ”varamies” kelpaisi.
Totta tämäkin. Rooli muuttui isosti, ja paha on kritisoidakaan. Itse olin aiemmin sitä mieltä, ettei Lattua tarvita, mieli on vähän kyllä muuttunut..