Nyt oli kyllä nimimerkki Ähkymönkyrä popsinut tuoreita syyssieniä. Oli sen verran "selkeetä" kerrontaa, hauskaa sinällään. Nimimerkki Oscartylle: se että avoimesti ja asioista tietäen, kritisoi KiPan seurajohdon ja viuhkatelineen tekemisiä, ei todellakaan tarkoita, että kirjoittaja ei olisi seuran kannattaja. Päinvastoin. Seuraan ja superpesisjoukkueeseen rahaa sijoittaneena on kyllä täysi oikeus ja kohtuus kriittisesti ilmaista mielipiteensä. Vaikkapa sitten tällä foorumilla. Ainakin minulle on yksi ja sama, mitä mieltä muut ovat mielipiteistäni esimerkiksi Mikko Varosesta tahi Petri Tuuvasta. Jos olen kokenut ja koen heidän toimintatapansa vääriksi ja sellaisiksi, joita en hyväksy ja pidä oikeina, ilmaisen sen kyllä vastedeskin. Minulla ei ole mitään sympatioita ko. henkilöitä kohtaan, ei kentällä eikä kentän ulkopuolella. Ja mitä tulee Varosten veljeksien tekimisiin KiPassa aiemmin, niin kyllä, Pasi Varonen on ollut merkittävä tekijä seurassa. Sekä menestyspelinjohtajana että nyt taustavoimissa. Vesa Varonen. No joo, kaikkihan miehen peliuran jälkeiset tekemiset tietävät. Ei anna aihetta. Ja sitten tämä Mikko Varonen. Pelaajana yksi joukueesta, ei mikään erikoinen. Täyttötavaraa. Ja nyt tämä juppimeininki, jonain pankkiiriiliikkeen pikkunilkkinä. Voi, voi. Ei minkäänlaisia vuorovaikutus- tai sosiaalisiataitoja, joita seurajohtaminen ehdottomasti vaatisi. Puheenjohtaja Lipsanenkin on vihdoin tajunnut missä mennään, tämän Ikonen -episodin myötä. Ja on varmasti seuraava, joka tämän uppoavan laivan jättää. Hänellä on kuitenkin menestyvä bisnes, jota tuskin haluaa täysin pesäpallon ulkopuolisena, tällaisen sooloilijan vuoksi riskeerata.