Supervuoro Verkkolehti »

Kiteen Pallo-90 2021

Kyllä varmasti kaikilla on vara parantaa ja on siihen mahdollisuus. Jesselle varsinkin toivon syöttövarmuutta, ettei kahden väärän jälkeen lukkarointi muutu syöttelyksi. Ja jotenkin tämän kesän peleistä puuttui huolellisuus, merkkivirheitä aivan liian paljon, kaarityöskentelyyn ryhtiä, esim. lukkari syöttää taivaspaalua, etenijä puolessa matkassa menossa, siihen huudetaan väärää ja jätetään lyömättä, piip, piip. Ja näitä aivan liian usein. Sellaista ajattelin.
Kaarityöskentely on ollut kyllä aikamoista puuhastelua tällä kaudella. Monesti lukkari on vienyt KiPan kaarta 100-0 ja lentomerkin ollessa päällä on huudettu vääriä tai jätetty vain lyömättä. Monesti olen myös ihmetellyt miksei kotipesään juosta täysiä vaikka näyttäisi selvältä palolta? Ei riitä kahden käden sormet kun vastustajan lukkari on häplänny kiinniotossa kotipesässä. Juoksua ei kuitenkaan ole tullut kun etenijä on lopettanut juoksemisen lipun jälkeen.

Isompi j keskustelee jopa itsensä kanssa 😁🤣
Onhan se hyvä että ovat löytäneet elämälleen tarkoituksen 👍
[/QUOTE]

Itsensä kanssa keskustelu on aliarvostettua.

Kiitämme kumpikin huomiosta!

Eiväthän nämä, vuoropallisti, kakkoseen, iso j ja kirjastoapu ole KiPa faneja, eivät varmaan kiteeläisiäkään 🤔
Ovat vain aloittaneet "hassun kampanjan" jossa vihjaillaan, ollaan tietävinään, tykkäillään toistensa viestejä jne...
Ja sinun luulo ei ole tiedon väärti 🤣🤣

Eiväthän nämä, vuoropallisti, kakkoseen, iso j ja kirjastoapu ole KiPa faneja, eivät varmaan kiteeläisiäkään 🤔
Ovat vain aloittaneet "hassun kampanjan" jossa vihjaillaan, ollaan tietävinään, tykkäillään toistensa viestejä jne...
Miten minä liityn tähän viimeaikojen keskusteluun, jossA nuo kolme aiemmin mainittua nicciä ovat aktiivisia?
enhän mä lie juuri kommentoinut mitään vai olenko, en pidä kirjaa.

Ihankukavaan sanoi la klo 11:20:
Harmittaa kun eilen jäi niin monta pinnaa Seinäjoelle! Mutta minkäs teet kun vastapuolella oli huippuvireessä oleva Vainionpää. Aika messevän tällin tarjoili myös Lieto tuonne kolmoskulmaan toka jaksolla. Nyt vaan paineettomana pelaamaan loppuja pelejä ja sitä kautta vielä vaikka pudotuspeleihin!

Popparipalloilija sanoi 12 sek myöhemmin:
Höpöhöpö! Täällä taas joku asiatuntematon kiteeläinen selittää asiaa parhain päin. Täysin Varosen piikkiin meni tuo Liedon löysä koppi. Miten KiPalla on varaa pitää tuollaista rosterissa? Seurajohdon ammattitaidottomuutta jälleen. Heti viime pleijarisyksyn jalkavamman jälkeen olisi osaava seurajohto lähtenyt koppariostoksille. Mutta kun ei.

Ykköselle sanoi 30 min myöhemmin:
NIIN just!Tätä minä olen koko ajan sanonut ja MINÄ tiedän kun olen näitä pelejä vähän useamman seurannut kuin TE ja tiedän PIIRIT.Niin kauan kun rosterissa on SAMPPIVaronen,Pekkinen,EKOPartanen,Lehikoinen,Eskelinen,Kaksoset ja pelinjohtajana VIUHKATELINE Tuuvba ei tulosta synny.Ja sitten tämä seurajohto!Kaikki VAIHTOON!Tietäisin pari tyyppiä tilalle.

Popparipalloilija peukuttaa 11 sek myöhemmin

Ihankukavaan sanoi 50 min myöhemmin:
Tosi raskasta lukea tätä KiPan viestiketjua. Hei pliis menkää jonnekin muualle jakamaan tuota jatkuvaa negaa ja katkeruutta.

Minähän en mene minnekkään!Sori vaan suomi on vapaa maa.Minähän olen täällä tasan niin pitkään kun huvittaa.Mitään seurajohtoa arvostelevaa ei muka saisi sanoa.Heti ollaan itkemässä.
Olin sanomassa,että ei tuosta S.Varosesta mitään tule.Aina paskoo housuun ottelun ratkaisuhetkillä.Ja tämä on TOSI.Olin katsomassa syksyn 2000 finaaleja ja sinne ne vaipanvaihtoon lähtivät just kun peliä ratkottiin!Se viime pleijarisyksyn koplapelin MUKAjalkavammakin oli silkkaa teatteria.Muut täällä vaan eivät nyt vaan halua uskoa TOTUUTTA.

Popparipalloilija peukuttaa 5 sek myöhemmin

Ihankukavaan sanoi 2h myöhemmin:
Pitääkö paikkansa, että Lehikoisen ranne olisi murtunut?

Popparipalloilija sanoi 9 sek myöhemmin:
Kyllä pitää, Ykköselle-nimimerkki vahvisti. Tässä taas nähdään seurajohdon asiantuntemattomuus. Jos eivät olisi menneet typerästi potkimaan Allua pois kesken kaiken, olisi hänet voitu ottaa nyt kehiin. Vasarainen lukkariksi, Eko koppariksi ja Allu sieppariksi. Kaikki muut kierros myötäpäivään ulkokentällä ja lyötijärjestys päälaelleen, niin tulos ei olisi ollut nykyistä huonompi.

Ihankukavaan sanoi 3h myöhemmin:
Tsemppiä KiPa huomiseen peliin Kempelettä vastaan!

Popparipalloilija 24 sek myöhemmin:
Vai ihan tsemppiä. Kas kun ei jaxuhaleja päälle! Kaikki lähti vikaan jo alkukaudesta. Turha sitä nyt on enää rypistää.

Ihankukavaan sanoi 1h myöhemmin:
Loppuun asti vaan täysillä!

jatkuu, jatkuu ja jatkuu…

Viimeksi muokattu:
Ihankukavaan sanoi la klo 11:20:
Harmittaa kun eilen jäi niin monta pinnaa Seinäjoelle! Mutta minkäs teet kun vastapuolella oli huippuvireessä oleva Vainionpää. Aika messevän tällin tarjoili myös Lieto tuonne kolmoskulmaan toka jaksolla. Nyt vaan paineettomana pelaamaan loppuja pelejä ja sitä kautta vielä vaikka pudotuspeleihin!

Popparipalloilija sanoi 12 sek myöhemmin:
Höpöhöpö! Täällä taas joku asiatuntematon kiteeläinen selittää asiaa parhain päin. Täysin Varosen piikkiin meni tuo Liedon löysä koppi. Miten KiPalla on varaa pitää tuollaista rosterissa? Seurajohdon ammattitaidottomuutta jälleen. Heti viime pleijarisyksyn jalkavamman jälkeen olisi osaava seurajohto lähtenyt koppariostoksille. Mutta kun ei.

NIIN just!Tätä minä olen koko ajan sanonut ja MINÄ tiedän kun olen näitä pelejä vähän useamman seurannut kuin TE ja tiedän PIIRIT.Niin kauan kun rosterissa on SAMPPIVaronen,Pekkinen,EKOPartanen,Lehikoinen,Eskelinen,Kaksoset ja pelinjohtajana VIUHKATELINE Tuuvba ei tulosta synny.Ja sitten tämä seurajohto!Kaikki VAIHTOON!Tietäisin pari tyyppiä tilalle.

Popparipalloilija peukuttaa 11 sek myöhemmin

Ihankukavaan sanoi 50 min myöhemmin:
Tosi raskasta lukea tätä KiPan viestiketjua. Hei pliis menkää jonnekin muualle jakamaan tuota jatkuvaa negaa ja katkeruutta.

Minähän en mene minnekkään!Sori vaan suomi on vapaa maa.Minähän olen täällä tasan niin pitkään kun huvittaa.Mitään seurajohtoa arvostelevaa ei muka saisi sanoa.Heti ollaan itkemässä.
Olin sanomassa,että ei tuosta Varosesta mitään tule.Aina paskoo housuun ottelun ratkaisuhetkillä.Ja tämä on TOSI.Olin katsomassa syksyn 2000 finaaleja ja sinne ne vaipanvaihtoon lähtivät just kun peliä ratkottiin!Se viime pleijarisyksyn koplapelin MUKAjalkavammakin oli silkkaa teatteria.Muut täällä vaan eivät nyt vaan halua uskoa TOTUUTTA.

Popparipalloilija peukuttaa 5 sek myöhemmin

Ihankukavaan sanoi 2h sek myöhemmin:
Pitääkö paikkansa, että Lehikoisen ranne olisi murtunut?

Popparipalloilija sanoi 9 sek myöhemmin:
Kyllä pitää, Ykköselle-nimimerkki vahvisti. Tässä taas nähdään seurajohdon asiantuntemattomuus. Jos eivät olisi menneet typerästi potkimaan Allua pois kesken kaiken, olisi hänet voitu ottaa nyt kehiin. Vasarainen lukkariksi, Eko koppariksi ja Allu sieppariksi. Kaikki muut kierros myötäpäivään ulkokentällä ja lyötijärjestys päälaelleen, niin tulos ei olisi ollut nykyistä huonompi.

Ihankukavaan sanoi 3h myöhemmin:
Tsemppiä KiPa huomiseen peliin Kempelettä vastaan!

Popparipalloilija 24 sek myöhemmin:
Vai ihan tsemppiä. Kas kun ei jaxuhaleja päälle! Kaikki lähti vikaan jo alkukaudesta. Turha sitä nyt on enää rypistää.

Ihankukavaan sanoi 1h myöhemmin:
Loppuun asti vaan täysillä!

jatkuu, jatkuu ja jatkuu…
Ihanasti olet nähnyt vaivaa. Jos ei oo aiheeseen mitään lisättävää niin miksi edes vaivautua?

Nyt oli kyllä nimimerkki Ähkymönkyrä popsinut tuoreita syyssieniä. Oli sen verran "selkeetä" kerrontaa, hauskaa sinällään. Nimimerkki Oscartylle: se että avoimesti ja asioista tietäen, kritisoi KiPan seurajohdon ja viuhkatelineen tekemisiä, ei todellakaan tarkoita, että kirjoittaja ei olisi seuran kannattaja. Päinvastoin. Seuraan ja superpesisjoukkueeseen rahaa sijoittaneena on kyllä täysi oikeus ja kohtuus kriittisesti ilmaista mielipiteensä. Vaikkapa sitten tällä foorumilla. Ainakin minulle on yksi ja sama, mitä mieltä muut ovat mielipiteistäni esimerkiksi Mikko Varosesta tahi Petri Tuuvasta. Jos olen kokenut ja koen heidän toimintatapansa vääriksi ja sellaisiksi, joita en hyväksy ja pidä oikeina, ilmaisen sen kyllä vastedeskin. Minulla ei ole mitään sympatioita ko. henkilöitä kohtaan, ei kentällä eikä kentän ulkopuolella. Ja mitä tulee Varosten veljeksien tekimisiin KiPassa aiemmin, niin kyllä, Pasi Varonen on ollut merkittävä tekijä seurassa. Sekä menestyspelinjohtajana että nyt taustavoimissa. Vesa Varonen. No joo, kaikkihan miehen peliuran jälkeiset tekemiset tietävät. Ei anna aihetta. Ja sitten tämä Mikko Varonen. Pelaajana yksi joukueesta, ei mikään erikoinen. Täyttötavaraa. Ja nyt tämä juppimeininki, jonain pankkiiriiliikkeen pikkunilkkinä. Voi, voi. Ei minkäänlaisia vuorovaikutus- tai sosiaalisiataitoja, joita seurajohtaminen ehdottomasti vaatisi. Puheenjohtaja Lipsanenkin on vihdoin tajunnut missä mennään, tämän Ikonen -episodin myötä. Ja on varmasti seuraava, joka tämän uppoavan laivan jättää. Hänellä on kuitenkin menestyvä bisnes, jota tuskin haluaa täysin pesäpallon ulkopuolisena, tällaisen sooloilijan vuoksi riskeerata.

Kipan yllä taisi leijua pari vuotta sitten sellaisia uhkakuvia, että seuran toiminta oli vahvasti uhattuna. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Oli mainintaa protestilistalla, palkkoja maksamatta jne. Uusi johtokunta, jossa on mm. Mikko Varonen, on saanut puhallettua uutta hehkua hiileen ja ainakin antanut jatkoaikaa seuralle. Mitä olen kipan pelejä katsonut Ikosen lähdettyä, niin en huomaa eroa pelin tasossa.

Ilman toissasyksyn muutoksia seurassa ja radikaaleja toimenpiteitä kurssin kääntämiseksi etenkin talouden puolella ei Kiteellä pelattaisi enää Superpesistä.

Joten väittäisin, että on tuo nykyinen seurajohto aika reilusti positiviisia asioita tehnyt. Seura -400 000 €:sta alle -100 000 €:eek:on vuodessa on kova suoritus.

Kaikille ei kelpaa, selkeästi jotain henkilökohtaista ja se on ihan fine, mutta suoranaisia valheita en täällä silti levittelisi.

-100.000€ viime kausi mutta mikä tuo luku on?

tulos?
Samaa ihmettelin. Jos ihan kausikohtaistakin tulosta on koranakautena parannettu noin paljon, niin sekin toki mahtava saavutus. Jos puhutaan veloista, niin kiinnostaisi kyllä tietää, miten on saatu painettua noin alas, kun korona söi tosiaan viime kesänä tuotot aika olemattomiin.

Sen enempää yllättymättä, täällä olikin jo herkällä kädellä kommentoitu. Heikko lyöntivuoro, kyllä. Ettei kuitenkin olis lämmittänyt joidenkin eloisaa mieltä😉

Sen enempää yllättymättä, täällä olikin jo herkällä kädellä kommentoitu. Heikko lyöntivuoro, kyllä. Ettei kuitenkin olis lämmittänyt joidenkin eloisaa mieltä😉
Hyvin ei ainakaan alkanut, ehkäpä tästä nousujohteisesti eteenpäin. Kertoo epävarmasta suorittamisesta. Melkoinen tulevaisuuden helmi 😉

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.