KiPa on (tai sillä on edellytykset olla) parempi joukkue kuin mitä viime aikojen pelisuoritukset tai sijoitus taulukossa osoittaa, mutta ei niin hyvä kuin edellisen kauden ja ennakoiden perusteella rohjettiin toivoa. Käsi pystyyn; minäkin elätin tuollaisia toiveita.
Toivottavasti vielä on aikaa korjata tällä hetkellä rikki oleva joukkue. KiPa ei ole vielä välieräjoukkue, mutta ei sen myöskään pitäisi olla vaarassa joutua karsijan paikalle.
Niin jos mennään mikro tasolle niin sitten pitää kääntää jokainen kivi.. Jopa omien poikien virheet. Sehän sattuu ihan sama ollaanko rajalla vai muualla.
Meidän ex kakkos p
Jos mikrotasolle mennään, niin kyllähän pelinjohtajan siviiliasioiden häiriöt estävät toimimasta maksimaalisella intensiteetillä...
Mutta voihan olla, että tässä tapauksessa ei ole kyse siitä.
Niin mikrotasolle , kun mennään niin sitten pitää kääntää joka kivi..
Ja sehän sattuu aina , kun lähdetään tälle tielle..
Niin kuin suurissa lajeissa ja myös näissä pienissä lajeissa omille kasvateille annetaan anteeksi helpommin.. Mikä on tavallaan todella hienoa ja näinhän se pitää olla..
Jos synnyt Kipalaiseksi jne...
Meidän kakksos pj joutui jättämään kauden kesken, kun talon rakennus projekti tuli tielle...Siis mitä vittuuu... Kaveri ketä tiesi kuinka sitova homma tämä(olla superin joukkueen mukana) on. Silti asia tuli yllärinä. Siis luokan opettajalle tuli yllärinä ettei ehdi kesätauolla tehdä päätoimisesti talon rakennusta.. Kuulostaa perin omituiselta.. Tämähän ei pelkästään ole siis syy huonoon peli esityksiin ,mutta yksi asia kun aletaan kääntämään kiviä..
Minun mielestä Liukun olisi pitänyt syöttää tämä kausi. (no jooh olisiko rahkeet riiittänyt koko kaudeksi) Tiedoksi vaan kaikille ketä epäilee, että en arvosta kyseistä herraa.. Röyhkein lukkari minkä tiedän ja niistä Mentos pitää..
Nämä minun mielipiteet on siis vain minun mielipiteitä ,eli siis pelkkää faktaa ja ainoaa oikeaa tietoa..