Iäni
Vs: Kiteen Pallo-90 2017
Se on Päällikkö. 8)
Se on Päällikkö. 8)
Oscarty sanoi:Tuo nimimerkki, Veikko1, kuulostaa aivan JoMan sivuilla kirjoitelleelta "onni kulkurilta". Samanlaista shittiä tulee Kiteen suuntaan koko ajan. Ihme hiippari?
Isompi Jii sanoi:Kokemattoman pelinjohtajan ottaminen suoraan superpesikseen oli niinkuin ennakoitiin iso virhe.
Joukkueen peli-ilme on käsittämättömän hengetön. Edes ennen niin vakaa ulkopeli ei toimi näillä Latvalan p-reikä (Latvalan luonnehdinta, ei minun) pelureilla.
Saattaisi olla pelinjohtajan vaihdon paikka, jos muuta syytä ei muka läydy niin ainakin ne julkisivu lain vastaiset farkkushortsit olisi jo riittävä peruste.
Breaking sanoi:
Masce sanoi:Mielensäpahoittamisen aalto näköjään vyöryy läpi Kiteen palstan.
Itse en saa kyllä kommentista millään sellaista kuvaa, että Latvala haukkuisi pelaajiaan persrei'iksi. Kysyttiin, että mikä mättää ja pohjalaisen suoraan tapaan Latvala toteaa, että selityksiä on yhtä monta kuin on pelaajiakin, eli siis varsinaisia onnistujia ei riveistä löydy. Kun ainakin minun ymmärtääkseni kaikilta ihmisiltä persreikä löytyy, eikä Kiteenkään riveissä taida yhtään muumia pelata. Persrei'istä puhuminen lienee huonon ottelun jälkeen puolihumoristinen heitto. Yhtä hyvin olisi voinut käyttää käsipareja, silmäpareja, päitä tai mitä tahansa muutakin ruumiinosaa kuvailemaan sitä, että ottelussa kaikki pelaajat enemmän tai vähemmän epäonnistuivat.
Omien pelaajien nimittelyksi en tuota saa väännettyä kyllä millään, vaikka kuinka monta kertaa katsoisi ja kuuntelisi tuon kommentin. Eivätkä taida saada Kiteen pelaajatkaan, kun muuten olisi varmasti mono heilunut juhannustauon kunniaksi.