Sitähän ei ole kukaan väittänyt, etteikö se ole mahdollista. Mutta sen uskallan väittää, että ihan vain päättämällä se asia ei onnistu. Ja mainitsit sen tärkeimmän asian, se vaatii valtavasti työtä. Olen käsittänyt, että monissa seuroissa kuten esimerkiksi Kiteellä seurajohto tekee töitä omien töidensä ohella ihan vaan rakkaudesta lajiin ja se supistaa auttamatta työtuntien määrän rajalliseksi.
Siellä varmasti jokainen apukäsi ja tekijä on tarpeen, ja kun sinulla tuntuu olevan selkeästi tiedossa mitä pitäisi tehdä, suosittelen ottamaan yhteyttä. Uskon, että ottavat ilomielin kaltaisesi ammattilaisen remmiin mukaan 👍
Onhan se mahdollista. Kyllä siinä tarvitaan onnea myös. Mitä olen täällä etelässä katsellut paria jääkiekkoseuran toimintaa. Vaikka rahaa on käytetty ja kaikki mahdollinen hommattu, ei vaan natsaa. Nykyinen kipan seurajohto ja johtokunta tässä tilanteessa paras mahdollinen, joskus ei ole ollut niin. Jos jotain itse haluaisin kipaan. Pidemmät sopimukset tavoitteena menestys lopussa. Joka vuosi tämä jännitys, kuka jatkaa, kuka ei. Tämän toteuttaminen hankalaa valitettavasti.