Uusi toimii moiteettomasti, vanha ei.Millä perusteella tämäkin on laitettu pesisuutisten puolelle.
Mutta ei tämä paska toimi.
Uusi toimii moiteettomasti, vanha ei.Millä perusteella tämäkin on laitettu pesisuutisten puolelle.
Mutta ei tämä paska toimi.
Uusi toimii moiteettomasti, vanha ei.
Muistaisin, että Aku Kettunen jo kauan sitten puhui jonkin näköisestä kuluttajaversiosta ePesikselle kun häntä näistä mahdollisuuksista haastateltiin. Sinänsä ihme, ettei ole vielä toteutettu. Markkinarakoa kun olisi, ja sitä helposti taotaan, kuten olemme nähneet.Pesis.net näköjään suljettu ja osoite ohjaa nykyään pesistulokset.fi. Harmi homma, mutta toivottavasti tarkoittaa sitä että esimerkiksi pesänväliaikoja yms. tulee lähitulevaisuudessa tuonne virallisen tulospalvelun puolelle.
Tai vaihtoehtoisesti ePesis voisi julkaista palvelustaan jonkinlaisen kuluttajaversion, joka tarjoaisi karsittua dataa Superpesiksestä johonkin sopivaan kausihintaan. Kyllä siitä näin pesisfriikkinä useamman kympin koko kaudesta mielellään maksaisikin.
Mielummin filtteröintitoiminnallisuudet (sarjat, joukkueet, seurat, paikkakunnat, jne.)Nyt kun tänäänkin pelejä on kaiken ikäisillä niin olisiko mahdollista saada erotettua juniorisarjat häiritsemästä katselua. Nyt niitä on sikin sokin ja kun pelejä on paljon pitää aina käydä koko lista läpi.
Tällä hetkellähän saa alapalkin "sarjat" vetovalikosta valittua (yhden kerrallaan) minkä sarjan pelejä haluaa seurata.Mielummin filtteröintitoiminnallisuudet (sarjat, joukkueet, seurat, paikkakunnat, jne.)
Saisiko päivitettyä pelaajien profiileihin tämän kauden tilastot. Mulla ainakin näkyy viime kauden statsit
öö missäs noin? yksittäisen joukkueen - pelaajat -osa? Superpesis pelaajat -osa? minulla näkyy kyllä heti 2025, mutta esim siinä joukkueen pelaajistossa on koko vuoden pelit talvisuperia myöten, ja vuosihan on valittavissa oikealta.
Kuluvan kauden kohdalla näkyy viime kauden, mutta ottelu ottelulta tai tilastot kohdasta näkyy tämän kaudenkinSaisiko päivitettyä pelaajien profiileihin tämän kauden tilastot. Mulla ainakin näkyy viime kauden statsit
Ei varmaan mistään paitsi googlettamalla?Tietääkö joku mistä näkee vanhojen leirien tuloksia esim 2010-luvun leirejä