Supervuoro Verkkolehti »

Keskustelua uudesta tulospalvelusta

Pesis.net näköjään suljettu ja osoite ohjaa nykyään pesistulokset.fi. Harmi homma, mutta toivottavasti tarkoittaa sitä että esimerkiksi pesänväliaikoja yms. tulee lähitulevaisuudessa tuonne virallisen tulospalvelun puolelle.

Tai vaihtoehtoisesti ePesis voisi julkaista palvelustaan jonkinlaisen kuluttajaversion, joka tarjoaisi karsittua dataa Superpesiksestä johonkin sopivaan kausihintaan. Kyllä siitä näin pesisfriikkinä useamman kympin koko kaudesta mielellään maksaisikin.

Pesis.net näköjään suljettu ja osoite ohjaa nykyään pesistulokset.fi. Harmi homma, mutta toivottavasti tarkoittaa sitä että esimerkiksi pesänväliaikoja yms. tulee lähitulevaisuudessa tuonne virallisen tulospalvelun puolelle.

Tai vaihtoehtoisesti ePesis voisi julkaista palvelustaan jonkinlaisen kuluttajaversion, joka tarjoaisi karsittua dataa Superpesiksestä johonkin sopivaan kausihintaan. Kyllä siitä näin pesisfriikkinä useamman kympin koko kaudesta mielellään maksaisikin.
Muistaisin, että Aku Kettunen jo kauan sitten puhui jonkin näköisestä kuluttajaversiosta ePesikselle kun häntä näistä mahdollisuuksista haastateltiin. Sinänsä ihme, ettei ole vielä toteutettu. Markkinarakoa kun olisi, ja sitä helposti taotaan, kuten olemme nähneet.

Nyt kun tänäänkin pelejä on kaiken ikäisillä niin olisiko mahdollista saada erotettua juniorisarjat häiritsemästä katselua. Nyt niitä on sikin sokin ja kun pelejä on paljon pitää aina käydä koko lista läpi.

Nyt kun tänäänkin pelejä on kaiken ikäisillä niin olisiko mahdollista saada erotettua juniorisarjat häiritsemästä katselua. Nyt niitä on sikin sokin ja kun pelejä on paljon pitää aina käydä koko lista läpi.
Mielummin filtteröintitoiminnallisuudet (sarjat, joukkueet, seurat, paikkakunnat, jne.)

Itse vain tämän päivän ottelut tarkoitan. Nojoo, onhan tuossa nuo väkäset, mutta ne on näköjään kaikki optiona auki. Ei tuo paras mahdollinen systeemi kyllä ole.

Edit. Esim. Flashscoressa pystyy pinnaamaan haluamansa "sarjat" ja on aina ylimmäisenä. Mutta vaatisiko tuo selain-versiossa kirjautumista. Puhelimessa flashscore ei tarvitse kirjautumista ja nuo pinnatut on ja pysyy kuten ne haluaa.

Tulospalvelu solmussa. Ei näy kenttää eikä etenijätilannetta. Äsken ei näkynyt juoksujen lyöjiäkään.

Jep

Saisiko päivitettyä pelaajien profiileihin tämän kauden tilastot. Mulla ainakin näkyy viime kauden statsit

Saisiko päivitettyä pelaajien profiileihin tämän kauden tilastot. Mulla ainakin näkyy viime kauden statsit

kappas joo, kuluva kausi vuosi päivittämättä palvelimeen mistä se sivu sen tiedonnikinä hakeekin. Tilastot välilehden puolelta sitten näkyy tämäkin kausi.

LBC

öö missäs noin? yksittäisen joukkueen - pelaajat -osa? Superpesis pelaajat -osa? minulla näkyy kyllä heti 2025, mutta esim siinä joukkueen pelaajistossa on koko vuoden pelit talvisuperia myöten, ja vuosihan on valittavissa oikealta.

öö missäs noin? yksittäisen joukkueen - pelaajat -osa? Superpesis pelaajat -osa? minulla näkyy kyllä heti 2025, mutta esim siinä joukkueen pelaajistossa on koko vuoden pelit talvisuperia myöten, ja vuosihan on valittavissa oikealta.

klikkaa mistä tahansa tämän päivä ottelutilastosta pelaajaa, pelaajan kortti aukeaa ja eka välilehti on kuluva kausi ja siinä on viime vuoden tilastot, esim

Mikä uudistus tulospalveluun on nyt tehty, kun sarjataulukossa ei enään huomioida juoksusuhdetta !! Joukkueilla sama määrä pelejä ,voittoja sama mutta heikommalla juoksusuhteella oleva joukkue on sarjataulukossa edessä. Näyttää oleva sama virhe kaikilla sarjatasoilla

Liitteet

• IMG_3235.jpeg
    IMG_3235.jpeg
    793 KB · kertaa luettu: 29
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.