Nyt kun vilkaisi tuota pöytäkirjaa niin eihän tässä tarttee kuin odottaa jotain tilastojenluontityökalua. Ihan hyvät eväät ovat olemassa. Toivottavasti raha ohjaa sen verran, että ei ihan kaikkia nörttien ideoita tehdä jotta luettavuus ja käytettävyys säilyy.
Palautekanava ois kyllä kiva olla olemassa.
Ohi aiheen osio: Mä en kyllä koodaa kuin pakon edestä yön pimeinä tunteina just ennen starttia jotain hätäpaikkoja. Nekin yleensä kannan päälle eikä missään tapauksessa käyttöliittymää. En vain osaa tapeeksi, olen aika puhdas pisnesrosessikonsulentti.
En vaikka sainkin ekasta koskaan tekemästäni c-ohjelmasta palkkaa ja vielä ihan tuntiperustaisesti
luki standardin:stä ebcdiciä ja ulosti asciita. Joku lisurintekijä oli kuulemma iloinen. Se lähes ainut kerta kun olen koodannut, jonkun toisen tekemään speksiin. Enemmän on tullut tehtyä vaativuusmäärittelyjä ja speksejä ja jonkin verran jopa toteutussuunnittelua. En ole tainnut sen jälkeen c:tä koodata ja tostakin on aikaa hmm 30 v + luulen että vahvin ohjelmointikieleni on edelleen Fortran 77. Tosin ei tuo koodaamattomuus ole estänyt palkan saamista tietojärjestelmätoimituksista ja ylläpidosta pöydän molemmilta puolilta.