Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2025

Varmasti, mutta kysymys kuuluu, että pitääkö kello ja kempeleen kaivohuoneen kausikortti palauttaa pestin päättyessä?
Luultavasti. En minä ainaakaan lähde työnantajaltani viemään heidän omaisuuttaan, vaikka ne minun käytössä työsopimuksen aikana ovatkin olleet. Vai viekö ihmiset esimerkiksi firman työpuhelimet - ja läppärit itselleen kotiin, kun saavat kenkää tai työsopimus päättyy? No, ehkä meitä on moneen junaan.

Luultavasti. En minä ainaakaan lähde työnantajaltani viemään heidän omaisuuttaan, vaikka ne minun käytössä työsopimuksen aikana ovatkin olleet. Vai viekö ihmiset esimerkiksi firman työpuhelimet - ja läppärit itselleen kotiin, kun saavat kenkää tai työsopimus päättyy? No, ehkä meitä on moneen junaan.
Niin 1 pelaaja on palauttanut kellon viime kauden jälkeen. 2 pelaajaa ja 2PJ ei.

Kyllä minä ainakin sain pitää kännykän ja vielä liittymänkin. On monenlaisia työnantajia olemassa.

Kyllä,on myös reiluja työnantajia, näin meillä pohojanmaalla arvostetaan työntekijöitä.Arvostetaan työmiestä, mitäs minä palturia puhumaan.

Niin 1 pelaaja on palauttanut kellon viime kauden jälkeen. 2 pelaajaa ja 2PJ ei.
Niin, kertooko se jotain siitä yhdestä pelaajasta. Mene ja tiedä. Ainoa tosiasia on se, että siinä ei ole mitään väärää, jos Keki on kerännyt oman omaisuutensa takaisin. Polarin kello on varmasti sellainen, joka menee seuraavalle työntekijälle käyttöön. Kuten muissa firmoissa menevät esimerkiksi työläppärit.

Peukku myös Kempeleen erinomaisille Ruutulähetyksille. Stabiili kokokenttäkuva antaa katsojalle mahdollisuuden nähdä sen mikä kussakin tilanteessa on tärkeintä. Ilman että kuva pomppii pallopojista lyöntivuorossa olevan pelaajan takaraivoon ja siitä kopparin irvistelyyn.
Ja selostajaduo on hyvä.

Peukku myös Kempeleen erinomaisille Ruutulähetyksille. Stabiili kokokenttäkuva antaa katsojalle mahdollisuuden nähdä sen mikä kussakin tilanteessa on tärkeintä. Ilman että kuva pomppii pallopojista lyöntivuorossa olevan pelaajan takaraivoon ja siitä kopparin irvistelyyn.
Ja selostajaduo on hyvä.
On oikein hyvä selostajaduo. Mutta Kempeleen juoksun tullessa on dabadabadaa-huuto mikkiin niin raivokas ,että meinaa Sonyn kajari TV:stä posahtaa...

Ei uskalla sanoa Römpötin tulkinnasta mitään kun ei tiedä onko hän yli 12v.😂
Optikon voisi Römpötille hankkia sponsoriksi ihan kyselemättä, kun ikänäkö näyttää alkavan haitata tämän päivän esityksellä. 🙈

Ikää kuvan perusteella 30-50-v. joten pientä kritiikkiä voi esittää. 😅

On oikein hyvä selostajaduo. Mutta Kempeleen juoksun tullessa on dabadabadaa-huuto mikkiin niin raivokas ,että meinaa Sonyn kajari TV:stä posahtaa...
Mitö suuremmalla todennäköisyydellä se särinä johtuu selostuksen mikeistä ja televisiosi vain toistaa särinän. Ei se maksimi äänenvolyymi mene suuremmaksi, vaikka kovempaa huudettaisiin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.