Näinhän se on. Tässä pelissä ei Kekillä heikkoja lenkkejä ollut vaan pelattiin todella tasapainoinen ja ehjä peli. Aina sekään ei näitä ”Jukkiksia” vastaan riitä.Joukkue on juuri niin hyvä kuin sen heikot lenkit
Näinhän se on. Tässä pelissä ei Kekillä heikkoja lenkkejä ollut vaan pelattiin todella tasapainoinen ja ehjä peli. Aina sekään ei näitä ”Jukkiksia” vastaan riitä.
Kyllä peli oli parista räpylävirheestä huolimatta muuten tasapainoista. Räpylävirheiden vastapainoksi tehtiin paljon hyviä suorituksia ja uiskenneltiin joessa todella vähän.Kyllä ensimmäisellä jaksolla oli pahoja räpylävirheitä useampi ja pari juoksuistakin niistä lahjalla. Eli se ei kyllä ollut mitään tasapainoista suorittamista ja maksoi jakson voiton.
Muutoin hyvää peliä ja toisella jaksolla ei riittänyt, vaan parempi voitti.
Kyllä peli oli parista räpylävirheestä huolimatta muuten tasapainoista. Räpylävirheiden vastapainoksi tehtiin paljon hyviä suorituksia ja uiskenneltiin joessa todella vähän.
Ja kyllä, olen joka saatanan Kekin pelin tällä kaudella katsonut ja ei siellä monta näin tasapainoista suoritusta kokonaisuutena ole ollut, vastustaja huomioiden.
Tottakai aina voi (ja pitää) parantaa. Mutta jos tuollaisella pelillä hävitään, niin ainakin itse olen ylpeä joukkueesta ja siitä että kaaduttiin saappaat jalassa.
Ja toisella pitävää ulkopeliä, kuten ensimmäiselläkin. Tämä Vimpeli on täysin voitettavissa myös saaressa, jos samalla tavalla jatketaan.Olipa hienoa pesäpalloa kotijoukkueelta ensimmäisellä jaksolla!
Keki pelasi ylärekisterissä ja vivellä reilusti varaa parantaa, joten paineet vimpelillä nostaa tasoaan.Tämä Vimpeli on täysin voitettavissa myös saaressa, jos samalla tavalla jatketaan.
Kyllä Vetokin pelaa ehdottomasti täydellä höökillä pudotusmatsien ollen vauhdissaan.Keki pelasi ylärekisterissä ja vivellä reilusti varaa parantaa, joten paineet vimpelillä nostaa tasoaan.