Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2024

Viestejä
194
Näinhän se on. Tässä pelissä ei Kekillä heikkoja lenkkejä ollut vaan pelattiin todella tasapainoinen ja ehjä peli. Aina sekään ei näitä ”Jukkiksia” vastaan riitä.

Kyllä ensimmäisellä jaksolla oli pahoja räpylävirheitä useampi ja pari juoksuistakin niistä lahjalla. Eli se ei kyllä ollut mitään tasapainoista suorittamista ja maksoi jakson voiton.

Muutoin hyvää peliä ja toisella jaksolla ei riittänyt, vaan parempi voitti.
 
Viestejä
226
Kyllä ensimmäisellä jaksolla oli pahoja räpylävirheitä useampi ja pari juoksuistakin niistä lahjalla. Eli se ei kyllä ollut mitään tasapainoista suorittamista ja maksoi jakson voiton.

Muutoin hyvää peliä ja toisella jaksolla ei riittänyt, vaan parempi voitti.
Kyllä peli oli parista räpylävirheestä huolimatta muuten tasapainoista. Räpylävirheiden vastapainoksi tehtiin paljon hyviä suorituksia ja uiskenneltiin joessa todella vähän.
Ja kyllä, olen joka saatanan Kekin pelin tällä kaudella katsonut ja ei siellä monta näin tasapainoista suoritusta kokonaisuutena ole ollut, vastustaja huomioiden.

Tottakai aina voi (ja pitää) parantaa. Mutta jos tuollaisella pelillä hävitään, niin ainakin itse olen ylpeä joukkueesta ja siitä että kaaduttiin saappaat jalassa.
 
Viestejä
22
Samaa mieltä kyllä, että tasapainoista peliä oli ottaen huomioon että vastassa Vimpeli ja Saarikenttä. Harmittavasti ensimmäisellä jaksolla kaksi Vimpelin juoksuista tuli räpylästä. Kolmas oli sellainen lyönti, johon ei ollut edes mahdollisuutta päästä polttamaan. Olihan siellä kokonaisuudessa jotakin häpläyksiä ja harhaheitolla vaihtoja, mutta hyvä peli mielestäni ulkona. Erityisesti Hollannin erinomainen esitys kopparina jäi mieleen.

Vimpeli on kyllä ihan kaadettavissa hyvällä omalla pelillä. Toivottavasti ukot jaksaa painaa.
 
Viestejä
16
Kyllä peli oli parista räpylävirheestä huolimatta muuten tasapainoista. Räpylävirheiden vastapainoksi tehtiin paljon hyviä suorituksia ja uiskenneltiin joessa todella vähän.
Ja kyllä, olen joka saatanan Kekin pelin tällä kaudella katsonut ja ei siellä monta näin tasapainoista suoritusta kokonaisuutena ole ollut, vastustaja huomioiden.

Tottakai aina voi (ja pitää) parantaa. Mutta jos tuollaisella pelillä hävitään, niin ainakin itse olen ylpeä joukkueesta ja siitä että kaaduttiin saappaat jalassa.

Ensimmäinen jakso oli kyllä tasaista vääntämistä, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava että jokipallo roikkui ilmassa jo pitkään ennen Vainionpään läpilyöntiä. Siinä oli ainakin 3 tilannetta, joissa kentän tyhjennys oli hiuskarvan varassa. Siinä mielessä toisen jakson loppulukemat jopa mairittelevat Kekiä.

Toivottavasti tänään joukkue taistelee oikeasti voitosta, muutenhan Kekin pelihommat loppuvat taloudellisiin panostuksiin nähden katastrofaalisen aikaisin.
 
Viestejä
4,708
Ei olisi varmasti kukaan uskonut että näin koville joudutaan. Mutta on kyllä ollut jännittävä puolivälieräsarja. Ja sunnuntaina saaressahan tuo ratkeaa sitten.
 
Viestejä
2,106
Keki pelasi ylärekisterissä ja vivellä reilusti varaa parantaa, joten paineet vimpelillä nostaa tasoaan.
Kyllä Vetokin pelaa ehdottomasti täydellä höökillä pudotusmatsien ollen vauhdissaan.
Panos vaan on maksimissaan ja kun tasaiset joukkueet kyseessä, ei välttämättä se maksimitaso
nouse näissä matseissa esiin.
Vitospeliin mentäessä on tämänkin ottelusarjan sävelkulku jo nähty; enää ei ole suuria
ylläreitä kummallakaan hihasta vedettävissä.
Paineet ovat siis todella kovat; mm. henkistä kanttia ja pelisuoritusten virheettömyyttä kysytään nyt jos koskaan.
 
Viestejä
22
On ne kovia! Ensimmäinen jakso dominointia, toinen ohipeliä ja supervuorossa Viveä 5-0 pataan. Ylempi jatkosarja oli sen verran surkeaa, että ei olisi uskonut, mutta kysytty tasonnosto pudotuspeleihin on ollut taas huomattava.
 
Viestejä
3,347
Onko se manageri jo kuinka sekasin?

Onnittelut kekille paikasta välieriin. Ei vaan Jussillalle tullu vieläkään uran ensimmäistä puolivälierä sarja tappiota. Ja hienosti taisteli Jussila kentällä kapteeni taistelee koko joukkueen puolesta vaikka jalka paskana. Nyt ku veto kaatu niin luulis että nälkä kasvaa syödessä ja finaalit varmasti sinne keki haluaa. Tulee hieno sarja Mansea vastaan. Onnittelut kekille viäl kerran.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös