Supervuoro Verkkolehti »

Kempeleen Kiri 2023

Mielenkiintoinen kesä on tulossa kiriläisittäin. Jussilan ja Meriläisen tulo mukaan joukkueeseen tuo paljon sisäpeliosaamista ja varsinkin Jussilan tulo johtajuutta joukkueeseen. Vähän harmaa Keki on minun mielestä ollu viime vuosina, joten toiveissa olisi värikkäämpää ilmettä tulevalle kesälle. Välieriin pääsy olisi todellinen jackpot tällä joukkueella ja antaisi hienon buustin jatkoon tuleville kausille. Hankalaa se tulee kuitenkin olemaan koska superpesiksessä tasokkaita joukkueita riittää mutta Hyvinkään Tahkon esimerkki osoitti viime kaudella, että urheilussa on kaikki mahdollista.

Keki voi olla tänä kesänä neljän sakissa mutta edellyttää porukan pysyvän terveenä. Materiaalin kyllä pitäisi riittää

Ei siellä päinkään
Eiköhän ne siellä päin kuitenkin. 6-8. lienee realistisempi sijoitus. Kaiken osuessa kohdalleen jopa 4. tai 5. sija on aivan mahdollinen, mutta ei kuitenkaan ns. peruspelillä noihin sijoihin yllettäne. Saavat toki mieluusti osoittaa olevani väärässä.

Kysysmerkit lienevät kaikkien tiedossa: lukkari, kopparit ja ehkä itse nostaisin pelinjohdonkin tähän kategoriaan. Mutta mitäpä näistä sen enempää enää jauhamaan. Antaa pelin näyttää, mikä Kekin suunta on. Kohtahan se jo kausikin jo alkaa!

Eiköhän sijat 5-6 ole Kouvolan kanssa sillai haarukassa. Ja 7-8 Tahkon ja Kiteen kisassa. Seuraavat 4 voivat olla sitten kuinka vain.

Pitää sanoa että hetki meni ennen kun löysi seuran oman logon... Mutta ehkä mä vaan olen puusilmä.

Julius ja Aleksi Haatainen siirtyneet koplaan. Ykköstä ja poikien superia pelannevat. Mielellään sitä näkis enemmän kempeleläisiäkin KeKissä.

Onkos Määttä siinä kunnossa, että kakkoseksi siirtyy jne. No kiva kun Pekka tiedottaa... Huomenna mittelö Viveä vastaan.sieltä sitten eväitä tulevaan kauteen...

Siihen malliin viime syksynä konkotti katsomossa vastaan että ihmettelemme jos on. Mutta mistä sitä tietää.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.