Eikä yllätä, että sinulta tuli taas "läppää". Se on vakioselitys.Voi luoja kun on herkkää porukkaa. Oli lähinnä läppä. En tietenkään tarkottanu. Ei yllättä yhtää, että olit juuri sinä.
Eikä yllätä, että sinulta tuli taas "läppää". Se on vakioselitys.Voi luoja kun on herkkää porukkaa. Oli lähinnä läppä. En tietenkään tarkottanu. Ei yllättä yhtää, että olit juuri sinä.
No mun ei tarvii uskotella sulle mitään. Keki ei pärjää tällä kaudella, vaan ens kaudella joten hienoa kun kuntoutuu ensi kaudelle jolloin on menestyvämpi joukkue. Älä ota jokasta viestiä henkilökohtaisesti.Eikä yllätä, että sinulta tuli taas "läppää". Se on vakioselitys.
Sun kirjoituksissa on nyt pidemmän aikaa ollut usein a) faktat hukassa tai b) mielestäsi lukijat väärinymmärtämässä.Voi luoja kun on herkkää porukkaa. Oli lähinnä läppä. En tietenkään tarkottanu. Ei yllättä yhtää, että olit juuri sinä.
Itse asiassa ei. Olen asioista erimieltä ja tuon omanäkökantani ilmi. Jos Jussila siirtyy kekiin ens kaudeksi ja on ns parempi jengi, nii ja tällä kaudella taival päättyy puolivälieriin eli ei menetä mitään. Mun ongelma ei ole se, jos et tajua kommenteistani mitään.Harmin paikka Onnille ja Kekille, taitaa jäädä puolivälierät tuhnuksi valitettavasti.
Sun kirjoituksissa on nyt pidemmän aikaa ollut usein a) faktat hukassa tai b) mielestäsi lukijat väärinymmärtämässä.
Pitäiskö vaikka tovin aikaa lukea oma teksti läpi aina ennen lähettämistä, alkaa nimittäin olemaan aika raskasta ketjujen täyttöä.
Parahin PesisJonne, arvostan kovasti innokkuuttasi keskusteluissa, mutta ei nuo edelliset kommentit ihan turhia ole.Voi luoja kun on herkkää porukkaa. Oli lähinnä läppä. En tietenkään tarkottanu. Ei yllättä yhtää, että olit juuri sinä.
Eli menttääkö Määttä mitään vai ei? Oliko se läppää vai ei?🤔Itse asiassa ei. Olen asioista erimieltä ja tuon omanäkökantani ilmi. Jos Jussila siirtyy kekiin ens kaudeksi ja on ns parempi jengi, nii ja tällä kaudella taival päättyy puolivälieriin eli ei menetä mitään. Mun ongelma ei ole se, jos et tajua kommenteistani mitään.
Siis en tarkottanut sitä herran jumala, että hieno kausi jää keske. Henkilökohtaisesti upea kausi menossa, tarkotin tolla ei menetä mittään sitä, että ku keki ei pärjää pudotuspeleissä ei silloin menetä mitään, ehkä olisin voinut jotenkin toisin sen kirjoittaa. Ja hyökkään no ehkä minulla on peiliin katsomisen paikka ja ymmärrettävä muiden mielipiteitä, toki niin teen parhaani, mutta jatkossa aijon kiinnittää tähän enemmän huomiota.Parahin PesisJonne, arvostan kovasti innokkuuttasi keskusteluissa, mutta ei nuo edelliset kommentit ihan turhia ole.
Tivaat muilta usein, että sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta hyökkäät kuitenkin samalla toisten mielipiteitä kohtaan - voisiko sanoa - suhteellisen kärkkäästi. Myös heillä on oikeus mielipiteeseen, kuten sinullakin.
Kyllähän tuo minunkin lukemana aika karulta arviolta kuullosti, että Onni ei menetä mitään. Todella harmi tuo loukkaantuminen. Upea kausi menossa ja valitettavasti menettää loppukauden pelit.
Joten propsit innokkuudestasi keskusteluissa, mutta luetaan omat ja toisen viestit vaikka pariin kertaan ennen kommentointia, niin varmasti kaikilla on mukavampaa.
No kuka tuon "läpäksi" arvasi, oli sen verran huono.Voi luoja kun on herkkää porukkaa. Oli lähinnä läppä. En tietenkään tarkottanu. Ei yllättä yhtää, että olit juuri sinä.
Voi luoja kun on herkkää porukkaa. Oli lähinnä läppä. En tietenkään tarkottanu. Ei yllättä yhtää, että olit juuri sinä.
Pitäiskö vaikka tovin aikaa lukea oma teksti läpi aina ennen lähettämistä, alkaa nimittäin olemaan aika raskasta ketjujen täyttöä.
Ylläpitokin on tästä maininnut, itse asiassa aika moneen kertaan. Olemme tässä täysin @lorebaus ja @Vallo-Peikko linjoilla. Olisi hyvä, kun ennen lähettämistä miettisi hetken mitä nyt itse asiassa on sanomassa. Kun toistuvasti ja lähes päivittäin joku ketju kääntyy vääntämiseksi PesisJonne vs. muut, on yhdistävä tekijä näissä poikkeuksetta jokin "läppä" ja sen jälkeen keskustelun kääntäminen henkilökohtaiseksi PesisJonne toimesta.Tivaat muilta usein, että sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta hyökkäät kuitenkin samalla toisten mielipiteitä kohtaan - voisiko sanoa - suhteellisen kärkkäästi. Myös heillä on oikeus mielipiteeseen, kuten sinullakin.
Joten propsit innokkuudestasi keskusteluissa, mutta luetaan omat ja toisen viestit vaikka pariin kertaan ennen kommentointia, niin varmasti kaikilla on mukavampaa.
Pitäiskö kuiteki alkaa pelaamaan? Tuoha joukkue on alistunu ja pelkää voittamistaTäällähän on parempaa vääntöä mitä KeKillä nyt laguunilla.
Joku kysyi nimiä näistä alkulämppäfutiksessa loukkaantuneista. Ainaki Petteri Nummelinilta jäi joku kevät muuan peli välistä ku liukastui ja löi päänsä-> aivotärähdys.
Onko se paletti yhestä pelaajasta kiinni?Vaikeaa on tilannetta tehdä, jos joukkueen paras vaihtaja putoaa pois. Meni toimiva paletti uusiksi.
Onko se paletti yhestä pelaajasta kiinni?
Onko se paletti yhestä pelaajasta kiinni?
Kyllä Määtän tasoisen pelaajan puuttuminen vaikuttaa useimman joukkueen peliin. Niko Korhosen poissa ollessa on Jymynkin kärki pelannut melkoisen vaatimattomasti. Ainoastaan Ville Viidan loistavat otteet ovat pelastaneet Jymyn täydelliseltä katastrofilta. Harvalla joukkueella on jokerina Viidan tasoista vaihtajaa ja se näkyy lopputuloksissa.Kyllä se vaan monella on jos jätetään ihan sarjan kärkijoukkueet laskuista pois. Muun muassa Tahko oli ihan kuutamolla, kun Vikström oli sivussa muutaman pelin kesällä. KiPan kärki on todella tukossa kun Eskelinen puuttuu. Nyt KeKillä sama homma Määtän kanssa.
Jos tärkein pelintekijä ja etenijä putoaa joukkueesta, jossa ei näiden kärkijoukkueiden tapaan ole toista joukkueellista reserviä, olisi se suurempi ihme jos se ei pelissä näkyisi.