Minä en tähän Keki-Lippo vääntöön lähde mukaan.Luuserit ja kadehtijat
Minä en tähän Keki-Lippo vääntöön lähde mukaan.Luuserit ja kadehtijat
Kekin joukkue lienee se luuseri, ja ihmettelen suuresti, kuka mahtaa kadehtia Kekiä.Luuserit ja kadehtijat
No evätpä kyllä nuo kaksi herraa ole ratkaisupaikoissa onnistuneet. Siis jatkopelipaikan arvoisesti. Ei jää ikävä.Korhonen ja Pelkonen kun nyt palaavat Lippoon niin kuka ne tilanteet rakentaa ja juoksut lyö. Siinä avainkysymys ensi kaudelle.
No evätpä kyllä nuo kaksi herraa ole ratkaisupaikoissa onnistuneet. Siis jatkopelipaikan arvoisesti. Ei jää ikävä.
Eihän se halunnut pelata Sotkamossakaan. Minun puolesta voi lähteä hösöttämään ihan minne halua. Eiköhän joku seura mene halpaan ja tarjoaa miehelle rahaa.Onni nro 8 siksi koska ei enää halua pelata kempeleessä! Tieto
No no Jalmari. Yks kausi kerrallaan.Kun katsoi peliä, niin totuus tuli esiin melko selvästi, ei nuilla keskitason pelaajilla syksyllä pitkälle pelata. Ihan normi Kekiä. Ja taas enskaudella uudelleen!
Eihän tuota tarvi kenenkään perustella. On tässä monta peliä katseltu. Ja monta pistettä jäänyt ottamatta. Tulos on siitten tässä. Teoilla on aina seuraukset. Vähemmän hyvät pelaajat tuppaavat saamaan vähemmän voittoja ja pisteitä.Rannanjärvi. Katsoitko peliä laisinkaan? Jos katsoit, et taida ymmärtää pelistä yhtään mitään. Miten perustelet, että Luhtavaara pelas huonosti niin sisällä kuin ulkona sinun mielestä?
Oisko valmentajan kalakaveri? Siinäpä meriittiä riittämiin.On todella surkeaa katsoa tuon Luhtavaaran peliä, sekä sisällä että ulkona. Kuitenkin valmentajalla edelleen luotto kyseiseen pelaajaan. Eikö Kempeleestä löydy paikkaajia.
Ne piirtää joilla on liitua.Oisko valmentajan kalakaveri? Siinäpä meriittiä riittämiin.