J-p
Vs: Kauden 2016 sopimusten huhumylly
Onko Ankkureiden Mikkolanaho siirtymässä Tahkoon?
Onko Ankkureiden Mikkolanaho siirtymässä Tahkoon?
E Pohjalainen sanoi:Mikko Vainionpää Vimpeliin lyöjä- ja vaihtajajokeriksi, kun Taikuri Rantalahti saattaa lopettaa tämän kauden jälkeen.
J. Itävalo Vimpelin etukentälle, kun elämänsä kuntoon ja vihdoin oikean lyöntinumeron (4) hihaansa saanut Lönni valitettavasti lopettaa pitkän ja menestyksekkään uransa tämän kauden jälkeen.
tilli sanoi:Ei. Sen sijaan huhut Rytkösen siirrosta seinäjoelle sai taas tuulta alleen. Luotettava taho kertoi minulle tästä.
E Pohjalainen sanoi:Mikä on syynä, että M. Vainionpää ei kelpaisi ViVen lyöjä- ja vaihtajajokeriksi ja J. Itävalo etukentälle?
tilli sanoi:M Vainionpäällä 2 kopinnosto paloa tältä kaudelta, näin. Itävalosta sen verran että on superin paras sieppari. Ottaisin itse kiljuen vastaan.
Minä taas kuulin eilen, että Meriläinen pelaa varmasti KeKissä mikäli nousevat. Lippo on myös lyönyt huhujen mukaan aika kovan tarjouksen, joten eiköhän Ossi palaa kotiseudulleen. Ensi vuonna olisi Lipossa kyllä erittäin vahva jokerikaksikko, jos näin käy.varma tieto sanoi:Ossi Meriläinen jatkaa 100 varmasti kouvolassa ensivuoden
Eikai vai vaan sanoi:Orava nähty tänään vimpelissä.Eikai Orava voisi olla neuvottelemassa vai mitä hän vimpelissä olisi muuten tehnyt?