Pasi
Vs: Kankaanpään Maila 2017
juu selvä,onko tietoa Ihanamäen ja Lankisen jatkoista?Onko muita vahvistuksia tulossa?
juu selvä,onko tietoa Ihanamäen ja Lankisen jatkoista?Onko muita vahvistuksia tulossa?
Pasi sanoi:juu selvä,onko tietoa Ihanamäen ja Lankisen jatkoista?Onko muita vahvistuksia tulossa?
Joker sanoi:Pasi sanoi:juu selvä,onko tietoa Ihanamäen ja Lankisen jatkoista?Onko muita vahvistuksia tulossa?
Jompi kumpi julkaistaneen maanantain Seudussa.
Pöllö sanoi:Tarkoittaako Lankisen jatkosopimus sitä, että Kortelainen saa lähteä?
Tuskin kolmella lyöjäjokerilla lähdetään kauteen? Vai onko Lankista
suunniteltu vieläkin ulkokentälle??
3pesä sanoi:Ihanamäen lopettaessa kuka olisi mahdollinen hankinta?
Dominaattori sanoi:Hieno juttu Ihanamäen jatko! Todellinen kotikatsomon suosikki, ja pääsee tosiaan ehjänä harjoituskaudelle. Spekulointi yhdeksiköstä:
1. Sillanpää 3v
2. Rytkönen 2k
3. Itävalo 2v
4. Olli L
5. Lilja 3k
6. Ihanamäki 3p
7. Kleemola 2p
8. Utunen S
9. Kivelä 1v
10. Joukainen
11. Pulkkinen
12. Lankinen
Yhdeksikössä ei paljon ole puujalkoja, joten raskaalle jokeriosastolle pystyy rakentamaan tilanteen lähes numerosta kuin numerosta, varsinkin jos Pulkkinen olisi jokerina käytössä.
vieras sanoi:Kopparit tossa on mun mielestä isoin jännityksen aihe, toivottavasti takenttä toimii viimekautta paremmin. Rytkösestä ei ole mielikuvaa.
vieras sanoi:Aikapaljon saa mielikuvitusta käyttää että Joukainen olisi sivuutettu Kortelaisen toimesta. Joukaista tulee yleisö katsomaan varmasti, sa lyö edelleen lujaa.
Masce sanoi:vieras sanoi:Kopparit tossa on mun mielestä isoin jännityksen aihe, toivottavasti takenttä toimii viimekautta paremmin. Rytkösestä ei ole mielikuvaa.
Se on. Tulevan kauden menestys ja menestymättömyys riippuu pitkälti kopparipelistä. On tuonne silti Pulkkinen tarvittaessa heittää, ja Vilanderkin on taustalla vielä kirittämässä.
vieras sanoi:Aikapaljon saa mielikuvitusta käyttää että Joukainen olisi sivuutettu Kortelaisen toimesta. Joukaista tulee yleisö katsomaan varmasti, sa lyö edelleen lujaa.
Ei siihen kyllä mielikuvitusta tarvita, kun Petterin kotiutus- ja 2-3 -vaihtoprosentit olivat molemmat parempia menneellä kaudella jo kuin Joukaisella. Sitten kun mietitään vielä kavereiden kehityskaaria, niin ei ole lainkaan mahdotonta, että Kortelainen ensi kesänä tulee Joukaisen syrjäyttämään. Toki pitää toivoa, että Joukainen palaa entisvuosien tasolle - tai edes lähelle sitä - niin saa Kortelainen kehittyä kauden rauhassa Ykköspesiksessä.
Eiköhän tässä ole Kortelaiselle oiva mahdollisuus pelata halutessaa kausi vaikka mansessa vuokralla, saati olla kakkos kotiuttajajokeri kamassa. Kausi ykköstä pirteästi ja seuraavana vuonna KaMan ykköspyssy.toiseksiviimeinenlyöjä sanoi:Masce sanoi:vieras sanoi:Kopparit tossa on mun mielestä isoin jännityksen aihe, toivottavasti takenttä toimii viimekautta paremmin. Rytkösestä ei ole mielikuvaa.
Se on. Tulevan kauden menestys ja menestymättömyys riippuu pitkälti kopparipelistä. On tuonne silti Pulkkinen tarvittaessa heittää, ja Vilanderkin on taustalla vielä kirittämässä.
Ei siihen kyllä mielikuvitusta tarvita, kun Petterin kotiutus- ja 2-3 -vaihtoprosentit olivat molemmat parempia menneellä kaudella jo kuin Joukaisella. Sitten kun mietitään vielä kavereiden kehityskaaria, niin ei ole lainkaan mahdotonta, että Kortelainen ensi kesänä tulee Joukaisen syrjäyttämään. Toki pitää toivoa, että Joukainen palaa entisvuosien tasolle - tai edes lähelle sitä - niin saa Kortelainen kehittyä kauden rauhassa Ykköspesiksessä.
Jotensakin outo ajatus, että yli 40-kymppinen peluri nyt ainakaan kehittyisi. Ja mun silmään muutenkin outo veto, jos Joukainen vie Kortelaisen paikan. Kun oon ehdottomasti sitä mieltä, että Kortelainen aivan varmasti kuitenkin parantaa. Jos taas Sami hankittiin keräämään väkeä katsomoon, niin siinäkin ollaan kyllä 10 vuotta myöhässä.
Mutta oonhan mä ennenkin väärässä ollut, eikä tämä juttu kyllä henk.koht. aiheuta minkäänlaista tunnetta.