Aivan hirveä peli. Mutta ei näitä tuloksen vuoksi ole ennenkään tsiigattu.
Enpä vaan tiedä. Kun itse tiedät ja täällä nyt aktiivisena olet, kerrotko loppuun asti?Tiedät kyllä itsekin, että miten se teihin liittyy... mutta itse peli oli jokseenkin aika nöyryytystä, lohelle..
Pahoittelut. Varoitus jo annettu. Noh, jos suoraa puhetta kertan siedetään, niin sieltähän ne lohen kopin takaa huudot kaiku,jonka varmaan itsekin hyvin tiedät josta muistutettiin, kuten eilenkin kotikentällä. Tämä on aivan turhaa pelin vierestä huutelua, puolin ja toisin. Itse peli, ja pelitapahtuma olivat kyllä mukavaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Ei turhaa provosointia eikä henkilökohtaisuuksiin menemistä, miltään osin. Hienoja suorituksia kotijoukkueelta, piippuun jäi valitettavasti kaverilta.Enpä vaan tiedä. Kun itse tiedät ja täällä nyt aktiivisena olet, kerrotko loppuun asti?
Käsitellään nyt aihe aivan rauhassa loppuun kun itse aloitit. Jos ajattelet että varoitus on esteenä tähän, heikosti olet varoituksen aiheen sisäistänyt. Mitä sieltä kuului? Ei täällä ole kiellettyä keskustella ilman vihjailua. En ymmärrä miten eilinen tähän päivään liittyy. Tarkoitatko että kuulutus oli eräänlainen varotoimenpide? Käsittämätöntä tämän päivän yleisön aliarviointia, jos näin.Noh, jos suoraa puhetta kertan siedetään, niin sieltähän ne lohen kopin takaa huudot kaiku,jonka varmaan itsekin hyvin tiedät josta muistutettiin, kuten eilenkin kotikentällä. Tämä on aivan turhaa pelin vierestä huutelua, puolin ja toisin. Itse peli, ja pelitapahtuma olivat kyllä mukavaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Ei turhaa provosointia eikä henkilökohtaisuuksiin menemistä, miltään osin. Hienoja suorituksia kotijoukkueelta, piippuun jäi valitettavasti kaverilta.
Kyllä. Ja toivottavasti näin käykin.Haiskahtaa siltä että kohta tulee joillekin penaltia.
Myönnät tässä tekeväsi turhaa huutelua pelin vierestä. Eli myönnät tekeväsi vain tahallista mustamaalausta kannattajayhteisöä kohtaan. Tässä tapauksessa poistathan kyseiset viestit. Väittämäsi "puolin ja toisin" ei myöskään pidä paikkaansa. Tässä ei ole mitään toista osapuolta joka olisi ryhtynyt vastaavaan.Tämä on aivan turhaa pelin vierestä huutelua, puolin ja toisin.
No, mielestäni pelin vierestä kyllä mainitsin, jotka mielestäni liittyy koko ottelutapahtumaan. Pahoittelen, jos väärin itseäni ilmaisen. Paikalla olleena, mielestäni kuulutus ei ollut turhaa, kuten yksityisviestein jo kerroin, käsi pystyyn virheen merkiksi jos näin olen tehnyt! @Ylläpito voi poistaa toiveestasi aiemmat viestini.Myönnät tässä tekeväsi turhaa huutelua pelin vierestä. Eli myönnät tekeväsi vain tahallista mustamaalausta kannattajayhteisöä kohtaan. Tässä tapauksessa poistathan kyseiset viestit. Väittämäsi "puolin ja toisin" ei myöskään pidä paikkaansa. Tässä ei ole mitään toista osapuolta joka olisi ryhtynyt vastaavaan.
Oon ihan samaa mieltä. Ei voi laittaa yksittäisen pelaajan piikkiin. Musta Riekistä olisi iso hyöty vaihtajajokerina. Eri rostereita pitää vaan kokeilla. Ei se huonommaksi voi mennä.Ei tässä mikään mene lukkarien piikkiin. Lohella on ollut viime vuosina hyvä tuuri lukkarien kanssa ja sellaisia lukkareita, jotka ovat pitäneet joukkuetta pinnalla ihan omalla erinomaisuudellaan, joten on kai se ihan luontevaa, että sellaista kaivataan. Ei tässä tilanteessa kuitenkaan kannata minusta alkaa rahalla hankkimaan, kun koko homman fokus on ollut talouden pelastamisessa. Lohella on sarjan vähiten kolmostilanteita, pisteitä ja voittoja. Kun saadaan kolmostilanteita, tulee lopulta myös pisteitä ja voittoja. Mitä niiden eteen voidaan tehdä tällä miehistöllä? Sitä en osaa sanoa. Lehdistötilaisuudessa Väistö sanoi jotenkin näin: Kyllä Lohi vielä voittaa pesäpallo-ottelun ja uskon, että vielä tänä kesänä. Se oli hyvin sanottu, ja siihen minäkin uskon.
No nytSarjajumbo, mikä se on ?. Mikä se on?.
En oo ihan varma, että Kirillä edes on ylimääräisenä mitä Lohi tarvitsee, eli kärkikelpoiset jalat.Toivottavasti vielä enne siirtoajan päätymistä Kiri ja Lohi löytää yhteisen sävelen ja sitten vaikka vuokralle Kiristä ukkoja Lohen nuttuun että Lohen sarjapaikka säilyy. Tiedän että tää on kaukaa haettu ja monia asia varmaan ärsyttää, mutta koko kaupungin pesiksen parhaaksi näitä kannattaa miettiä. Nousee Kiri tai ei niin olisi tärkeää että Lohi säilyy ykkösessä.
16.6.2025 | Mantila Niklas | Odottaa hyväksyntää | Määräaikainen siirto | Manse PP, Tampere | Jyväskylän Lohi |
On nopeaMansesta tulee nuori mies tähän rooliin try-outille. Toivotaan että on hyvä pelimies nuoresta iästä huolimatta. Kuulemma nopea kuin perkele!
Jos joku haluaa istua katsomossa popparit kourassa mielummin kuin pelata ja kehittyä, niin ihan oma valinta. Voi sitä uransa pesäpalloilijana noinkin kusta...Tuohon paikalle on monia kyselty ja huhuiltu. Sattuneesta syystä ei ilmeisesti ole ollut kauheasti halukkaita.