Niin. Nämä on näitä Muilun epätoivoisia lottoarvontoja. Sotkamossa muutama vuosi sitten homma sattumalta toimi, nyt oli lähinnä näennäistä.Tokajaksolle plussat vaihdoista. Olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin kesällä samansuuntaisia.
Voin kertoa tarkemmin. En tiedä mitä kannattajilta odotettu. Viikolla vieraspelissä Vähäkyrössä vuosi sitten, oli sama määrä kuin nyt taannoin Kouvolassa, oletettua kovempaa porukkaa vastaan. Täysi tuki joukkueelle on kaiken aikaa vankkumaton, ja luullakseni tuo on näkynyt itse peleissäkin.Kannustusryhmässä viime vieraspeleissä muutama kasvo, toki sitä äänekkäimpiä. Tonninkalat voi kertoa tarkemmin.
Itse puolestaan uskon, että muutaman vuoden päästä Jyväskylässä on joukkue myös miesten superissa. Mutta se joukkue ei ole Lohi.Adddiktille vastaan että Kirittäret on silloin superissa. Miehissä ei joukkuetta ole.
Miksei olisi?Totta ettei se ole Lohi
Onko Lohella Jyväskylässä isomman yleisön silmissä vähän rasitteena se, että kyseessä on TUL:n seura ja vähän profiloitunut ehkä kaupunginosajoukkueeksi? Mitenkään dissaamatta pirteää toiminta-asennetta ja kannattajakulttuuria.Miksei olisi?
Nämä taustatarinat seurassa tuntuvat olevan vahvuuksia osaltaan ja lisäävät väriä. Myös Helsingin Jokerit on kaupunginosajoukkue.Onko Lohella Jyväskylässä isomman yleisön silmissä vähän rasitteena se, että kyseessä on TUL:n seura ja vähän profiloitunut ehkä kaupunginosajoukkueeksi? Mitenkään dissaamatta pirteää toiminta-asennetta ja kannattajakulttuuria.
Itse olen samaa mieltä tuosta värin lisäämisestä mutta en edustakkaan suurempaa yleisöä kuin yhdellä äänellä Jokereistakin olet alkujaan oikeassa, Töölön Vesahan se oli mutta profiloitui myöhemmin kannattajakunnaltaan enemmän Helsingin lähiöiden joukkueeksi. Noin offtopicina.Nämä taustatarinat seurassa tuntuvat olevan vahvuuksia osaltaan ja lisäävät väriä. Myös Helsingin Jokerit on kaupunginosajoukkue.