Havukainen lukkaroi vain Laukaa pelissä.Päivän pelit takana. Hienoa että Havukainen sai pelata molemmat, tuntumaa ja rutiinia, juuri näin
Kirillä ei ollut Lohi-pelissä lukkaria vaan syöttäjä. Tuollaisista syötöistä on maukasta pamautella palloa väliin ja läpi.Havukainen lukkaroi vain Laukaa pelissä.
Kiri pelissä lukkarina oli joku Samuel Ratala
Lukkaroi paremmin kuin Havukainen Laukaa pelissä...
Harjoituspelien perusteella kuulostaa siltä, että Turpeinen saa edelleen lässyttää selostuskopissa.
Kysyn vaan miksi?
Ihan saatanan väsyneet ja itseään toistavat jutut ollu jo vuosia.
Ei jatkoon
Lueskelin männä viikolla aikani kuluksi pesäpallon pelisääntöjä. Siellä todettiin, että pelaajien, tuomareiden, joukkueiden muiden toimihenkilöiden.... ... ja ottelujärjestäjien (ml. kuuluttaja) osalta otteluaikainen alkoholin käyttö on kielletty. Joskus olen itsekin miettinyt, mahtaako tuo kohta toteutua Koskenharjulla.Ei tarviis muuta kun asentaa alkolukko Koskenharjun kuuluttamon oveen
Lueskelin männä viikolla aikani kuluksi pesäpallon pelisääntöjä. Siellä todettiin, että pelaajien, tuomareiden, joukkueiden muiden toimihenkilöiden.... ... ja ottelujärjestäjien (ml. kuuluttaja) osalta otteluaikainen alkoholin käyttö on kielletty. Joskus olen itsekin miettinyt, mahtaako tuo kohta toteutua Koskenharjulla.
No eihän koko Lohen pesäpallotoimintaa kukaan ota vakavasti.Se on kieltämättä vähän sellainen paikka... En tiedä soveltuuko kuinka vakavamielisille.
Viuhkamies on niin rakentavalla tuulella taas, ettei mitään rajaa.No eihän koko Lohen pesäpallotoimintaa kukaan ota vakavasti.
Ei varmaan muualla. Täällä kylläkin näemmä. 🤠No eihän koko Lohen pesäpallotoimintaa kukaan ota vakavasti.
Lohen pesäpallopelit on pesäpalloviihdettä parhainmillaan,olisin itse huolissani ennemmin monen muun pesäpalloseuran toiminnasta!No eihän koko Lohen pesäpallotoimintaa kukaan ota vakavasti.