Supervuoro Verkkolehti »

JymyJussit 2023

Pyöritelläänpä tätä nyt vielä, tämän päivä ottelu Rännärillä:

PattU - KiPa

Jos Kitee voittaa niin se on automaattisesti:
KiPa - JymyJussit

Mutta jos Pattijoki voittaa:
Ilman supervuoroa => PattU - JymyJussit tai JymyJussit - PattU (JJ voi olla edellä juoksueron turvin, koska enemmän lyötyjä?)
Supervuorossa => KiPa - JymyJussit tai Tahko - Jymyjussit

Näin se menee.

Jotkut pystyy vetämään tähänkin Mansen kannattajat mukaan......Kannattais kyllä kattella peiliin sunkin💃 Ei ne oo tainnu näihin säälipyristelyihin pahemmin sekaantua?
Tietääkseni Lautanen on Manse kannattaja, ja on tosi hyvä tyyppi. Sitä kyllä tarkotin tolla. Ja kyllä minä peiliin osaan katsoa ja ottaa virheistä opiksi, ja aina olen pahoitellut kun olen jotain väärä tehnyt. Ja mitä sekaantuneet? Nyt en ymmärtänyt.

Ei tuo hirvittävän sopuilulta vaikuttanut ensimmäinen jakso. Kuitenkin nyt voi unohtaa Raahe-Seinäjoki väännön koska 3-2 Kiteelle eka jakso.

Jos nyt kuitenkin kotijoukkue tästä voiton nappaa niin useamman juoksun toisen jakson voitolla ja superilla nämä samat joukkueet myös kohtaisivat ekalla kierroksella. En kyllä käsitä miksi Pattijoki laittoi Keski-Koukkaria ennen Viitasaloa lyömään.

Onkohan Kitee ja Pattu tehnyt sopimuksen, että pelataan niin että saadaan pelata keskenään :D? No en usko, mutta aika jännästi nää aina tuntuu osuvan kohdalleen. No odotellaan vielä mikä on lopputulos.
Hyvä tulos. Tahko vastaan se nurin ja sitten Vimpeliä vastaan paras 7 puoli välierä

Onhan siellä Kiteen poikain mukava tutustua Raahen merellisiin maisemiin, vanhaan kaupunkiin ja kenties käydä jopa Tornitalossa, jos uskaltavat.

Onks siis niin, että kipa voittaa superin jussit tulee vastaan. Jos pattu voittaa nii kipa vastassa patulla.

Ja joku sanoi minulle, että jussit el tahkoa pysty kohdata😀 no, tahko on tosi kova vastus, mut kunhan pidetään huolta, että pelataan samalla tavalla kun jomaa vastaan. Ja pidetään tahko lyöjät kurissa.

Onks siis niin, että kipa voittaa superin jussit tulee vastaan. Jos pattu voittaa nii kipa vastassa patulla.

Ja joku sanoi minulle, että jussit el tahkoa pysty kohdata😀 no, tahko on tosi kova vastus, mut kunhan pidetään huolta, että pelataan samalla tavalla kun jomaa vastaan. Ja pidetään tahko lyöjät kurissa.
Jos Pattu vie superin niin Tahko tulee vastaan. Tää siis oli ainut skenaario miten Tahko voi tulla vastaan ja näyttää vähän siltä että saattaa tulla.

Tahko jussit karsintapari. Kunhan pelataan tahkoa vastaan samalla tavalla kun jomaa nii mahdollisuudet on jatkoon. Ja tahkon lyöjät kiinni.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.