Seuraavaan vieraspeliin Puputti numerolle 2 ja Haukkala numerolle 3. Siihen eteen saa yrittää Korvola ja jokerit Raunio ja Myllyniemi.
Pitää muistaa tämä ylimielinen asenne. Ja käydä vastavierailulla kun Veto konttaa JoMan tai SoJyn kanssa.Pari peliä vielä kun jussit jaksaa läpsytellä, niin pääseekin jo asettamaan mitalitavoitteita taas ensi vuodelle.
Pitää muistaa tämä ylimielinen asenne. Ja käydä vastavierailulla kun Veto konttaa JoMan tai SoJyn kanssa.
Suomessa on kaupunkilaispoikia ehkä Helsingissä. Ja toki Kajaanissa.Toisin kuin Seinäjoen kaupunkilaispojat.
Mulle jää mieleen asenne. Viestissäsi on (tahallinen?) kirjoitusvirhe joka myös kielii siitä. Toki minulle Veto on se kakkos-suosikki mutta osaan myös kääntää rinnassa olevaa veistä.Niin siis tuohan nyt oli puhdas fakta. Jymyjussit juuri niin hyvä kuin jukkiksen päivä sattuu olemaan. Ja se ei vaan riitä kuin puolivälieriin ja sama homma toistuu taas ensi vuonna elleivät onnistu hankkimaan laadukkaita vahvistuksia.
Se on kyllä mahdollista mutta, tasoero oli kyllä nähtävissä ja peli oli jukkis vs. kopla. Jukkis pelastaa Seinäjoelle yhden pelin, ehkä... Ja uskon että koplakin parantaa kotiutuksia sarjan edetessä.Kopla kyllä kaatuu Seinäjoella, on kaatunut ennenkin. Sitten taas vähän paremmalla pelikirjalla Kouvolaan, kaikki on mahdollista.
Mulle jää mieleen asenne. Viestissäsi on (tahallinen?) kirjoitusvirhe joka myös kielii siitä. Toki minulle Veto on se kakksos-suosikki mutta osaan myös kääntää rinnassa olevaa veistä.
Jos Puputti on kärkkäritilaston jälkeen pettymys teille Vimpelissä niin olkoon sitten.
Hahhah, alaspäin. Kärkilyöntitilaston nelonen. Mites sitten Hartikainen, alaspäin silläkin koska vanha.
Jokainen ajatteleva ihminen tietää että JJ tiputtaa Koplan. Tässä käydään jo täyttä sotaa Vimpeliä vastaan.Älä käsitä väärin, sillä jussien menestyminen olisi todella tervetullutta tähän neljän kärkinippuun. Mutta jj on ollut jo vuosia noilla samoilla sijoilla eikä sieltä tunnuta pääsevän eteenpäin, ei sitten millään. Homma jää aina näihin puolivälieriin vaikka miten haastetaan. Ilman Jukkista eivät olisi edes näissä puolivälierissä. Puputti oli kova hankinta, mutta olikohan sittenkin pettymys veto vuosien jälkeen. Jotain radikaaleja muutoksia tuo joukkue vaatisi tämän kauden jälkeen tai vuoden päästä ollaan taas tässä samassa tilanteessa.
Höpöhöpö. Käy nyt nukkumaan. Puppe ja JP ei yksinään pudota ketään. Sen tajuaa jokainen mistään mitään ymmärtävä.Jokainen ajatteleva ihminen tietää että JJ tiputtaa Koplan. Tässä käydään jo täyttä sotaa Vimpeliä vastaan.
Älä niele uistinta. Kyse oli jostakin ihan muusta, pienestä pohjalaisesta väännöstä.Höpöhöpö. Käy nyt nukkumaan. Puppe ja JP ei yksinään pudota ketään. Sen tajuaa jokainen mistään mitään ymmärtävä.