Supervuoro Verkkolehti »

JymyJussit 2019

hoidkolainen

Kattokaa nyt tätä kokoonpanoa.

katso liitettä 221

En tiiä mutta imehtelen miksi esim Piispanen on Ankkureissa eikä JymyJusseissa. No hyvä tietennii meille mutta jos oisin JymyJussi, ostaisin Piispasen het sitte takasi ja tekisin siitä kärjen ja on siitä vikkelänä miehen alkuna linjaan ja vaikkapa pienellä Peltomäen Pekan koulutuksella etumieheksi eli ykkösvahiksi. Het sitte mutta pietään mies Ankkureissa tai jos neuvotellaan niin myyään kalliilla mutta riittääkö Ossin SALDO :) Takasi osto o joskus kallista .

Arpomalla tehtyä lyöntijärjestystä ei olekaan vielä kokeiltu.
Eikös tuo tämänpäiväinen yhdeksikkö aika lähellä sitä ole?

Itävalolla on vain käynyt huono tuuri, kun on saanut noin ison numeron.

Eipä tuosta kotijoukkueen pelin tasosta kovin hyvää kuvaa saanut, ku naapuri oli niin karmaisevan huono. Ilme oli vähä parempi ku viimeksi. Mutta pinnat kelpaa.

Tämä taitaa olla askel siihen pesäpalloon, jossa ei ole niin tiukkaa roolijakoa. :oops: Etkö sinä itke sellaisen perään lähes päivittäin.

Kato Kaptahia v..tuttaa, yrittää olla fiksumpi ku oikeesti on. Mun mielestä tuossa oli hyvinkin selkeä roolijako. Mutta eipä siinä, , voihan sitä noinkin pelata, ku säännöt mahdollistavat roolituksen ja tuon pelkillä jokereilla pelaamisen. Tänäänkin jokerit löi yhteensä 12/13. :D Tuo on just se asia, mistä en tykkää.

Mikä minua vi...tais? 🤔

Edellä puhuttiin lyöntijärjestyksen arpomisesta. Ja lyöntijärjestyksen arpominenhan on oikeaa vastamyrkkyä roolitukselle. Toki minun mielestä myös ulkopelipaikat pitäisi arpoa, muuten siinä haisee roolitus.

Eikö olisi hienoa nähdä joskus Roope lukkarina ja Jukkis kärkenä. 😁😁

Semmonen peli. Olihan Jukkiksen kunnari aivan pirunmoisen kova veto ihan takanurkkaan kolmospuolelle. Eikä minusta ollut edes mikään tyypillinen kova kumura vaan ihan laakamaisen tiukka osuma.

Edit. Ja se oli ihan vain laaka lujaa eikä Yli-hirvelä ehtinyt sitä kiinni saada.

Viimeksi muokattu:
Mikä minua vi...tais? 🤔

Edellä puhuttiin lyöntijärjestyksen arpomisesta. Ja lyöntijärjestyksen arpominenhan on oikeaa vastamyrkkyä roolitukselle. Toki minun mielestä myös ulkopelipaikat pitäisi arpoa, muuten siinä haisee roolitus.

Eikö olisi hienoa nähdä joskus Roope lukkarina ja Jukkis kärkenä. 😁😁

Ei olis

Kato Kaptahia v..tuttaa, yrittää olla fiksumpi ku oikeesti on. Mun mielestä tuossa oli hyvinkin selkeä roolijako. Mutta eipä siinä, , voihan sitä noinkin pelata, ku säännöt mahdollistavat roolituksen ja tuon pelkillä jokereilla pelaamisen. Tänäänkin jokerit löi yhteensä 12/13. :D Tuo on just se asia, mistä en tykkää.

Ahaa, eli väärin voitettu kun jokerit löi juoksut.

Te ymmärrätte tahallaan väärin tai ootte oikeesti typeriä. No ymmärrän, tuo oli taas sitä mukahauskaa vittuilua, jota varmaan pian alatte kutsua sarkasmiksi. Näillä nykyisillä säännöillähän se oli varmaan ihan oikein voitettu. Mutta tuo roolitus ja jokerien ylivalta pilaa hienon pelin nimeltä pesäpallo. Ei mulla muuta. :cool:

Piuholalta lehdistössä het sitte kärkeen että Ankkurit-ottelu oli niin huono ettei koskaan. Ja siksi ei kiinnostanut kommentoida peliä viime ottelussa.

8-0 johdon jälkeen päättivät ettei etenijät juokse täysiä vetoja enää ajatellen tulevaa Kempeleen vierailua sunnuntaina. Sitä kohti!

Henry edelleen jokerina. :confused: Toivotaan, että ei ole mitään suurempaa vaivaa jaloissa.

Ei kotiuttamista voi jättää pelkästään Jukkiksen varaan. Kyllä Henryn on pelattava edes jokerina. Vaikka sitten yhdellä jalalla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.