Kolmen (huonon) kärjen taktiikka?
Tämä taitaa olla askel siihen pesäpalloon, jossa ei ole niin tiukkaa roolijakoa. Etkö sinä itke sellaisen perään lähes päivittäin.
Kolmen (huonon) kärjen taktiikka?
Eikös tuo tämänpäiväinen yhdeksikkö aika lähellä sitä ole?Arpomalla tehtyä lyöntijärjestystä ei olekaan vielä kokeiltu.
Millään muulla lyöntijärjestyksellä ei olisi tullut yhtään enempää pisteitä. 😎Eikös tuo tämänpäiväinen yhdeksikkö aika lähellä sitä ole?
Itävalolla on vain käynyt huono tuuri, kun on saanut noin ison numeron.
Tämä taitaa olla askel siihen pesäpalloon, jossa ei ole niin tiukkaa roolijakoa. Etkö sinä itke sellaisen perään lähes päivittäin.
Mikä minua vi...tais? 🤔
Edellä puhuttiin lyöntijärjestyksen arpomisesta. Ja lyöntijärjestyksen arpominenhan on oikeaa vastamyrkkyä roolitukselle. Toki minun mielestä myös ulkopelipaikat pitäisi arpoa, muuten siinä haisee roolitus.
Eikö olisi hienoa nähdä joskus Roope lukkarina ja Jukkis kärkenä. 😁😁
Kato Kaptahia v..tuttaa, yrittää olla fiksumpi ku oikeesti on. Mun mielestä tuossa oli hyvinkin selkeä roolijako. Mutta eipä siinä, , voihan sitä noinkin pelata, ku säännöt mahdollistavat roolituksen ja tuon pelkillä jokereilla pelaamisen. Tänäänkin jokerit löi yhteensä 12/13. Tuo on just se asia, mistä en tykkää.
Ei minustakaan. Parhaimmillaan he ovat omissa rooleissaan.Ei olis
Piuholalta lehdistössä het sitte kärkeen että Ankkurit-ottelu oli niin huono ettei koskaan. Ja siksi ei kiinnostanut kommentoida peliä viime ottelussa.
Het sitte oikea asenne. Niin ku ois koko ikänsä ollut JymyJusseja luotsaamassa. Het sitte
No jos olis, niin ei olis ees jokruna.Henry edelleen jokerina. Toivotaan, että ei ole mitään suurempaa vaivaa jaloissa.