Torppari
Vs: JymyJussit 2016
Mä koitin kerran pillua möksys. Siskoo ei ...
Mä koitin kerran pillua möksys. Siskoo ei ...
Torppari sanoi:Mä koitin kerran pillua möksys. Siskoo ei ...
Kopsu sanoi:Hallasuo menossa armeijan leipiin. Ei heikennä jj joukkuetta... Kyllä pylkät ja pölkyt saa unohtaa.
Jymyjussien tarve olisi saadapaikalliselta seudulta pelaajia jotka pystyvät tarjoamaan seuralle muutakin kuin kallista sopimusta...
Torppari sanoi:Mä koitin kerran pillua möksys. Siskoo ei ...
Avainpelaaja sanoi:Jakeluun ei mene toi Riikilä. Mitä hittoa sitä yritetään saada väkisin pelaamaan. Se vaan heikentää ulkopeliä ratkaisevasti. Mielummin pelaa ulkopelin vajaalla. Onko perää että jyväskylästä olisi tulossa kotiuttaja?
hoiskolainen sanoi:Avainpelaaja sanoi:Jakeluun ei mene toi Riikilä. Mitä hittoa sitä yritetään saada väkisin pelaamaan. Se vaan heikentää ulkopeliä ratkaisevasti. Mielummin pelaa ulkopelin vajaalla. Onko perää että jyväskylästä olisi tulossa kotiuttaja?
Olisko Latvala jokeriksi. Sittenhän olis kolme kotiuttajaa, J-P, Hallasuo ja Latvala.
Vielä kun olis ketä kotiuttaa.
Jos sopimustilanne on: J-P Vainionpää, Viita, Anttila, Raunio, Tyynelä, Piispanen, Riikilä, Pylkkä, Hallasuo.Kopsu sanoi:Kyllä Hylkilä, Vainionpää, Parvi porukalla tietävät miten hommaa vievät eteenpäin. Hienoa, että seuratuki ja taustalla vaikuttavat tahot uskovat Jymyjussien tekemiseen. Tänä vuonna kannattaa ottaa huomioon että pelaaja voi vaikuttaa merkittävästi kauden onnistumiseen. Tarkoitan siis, että paikalliset asukkaat ja lähialueiden asukkaat haluavat nähdä omia pelaajiansa kentällä. Oman lähialueen pelaajat saavat varmasti sponsorienki ymmärrystä.
KutteriP sanoi:Jos sopimustilanne on: J-P Vainionpää, Viita, Anttila, Raunio, Tyynelä, Piispanen, Riikilä, Pylkkä, Hallasuo.Kopsu sanoi:Kyllä Hylkilä, Vainionpää, Parvi porukalla tietävät miten hommaa vievät eteenpäin. Hienoa, että seuratuki ja taustalla vaikuttavat tahot uskovat Jymyjussien tekemiseen. Tänä vuonna kannattaa ottaa huomioon että pelaaja voi vaikuttaa merkittävästi kauden onnistumiseen. Tarkoitan siis, että paikalliset asukkaat ja lähialueiden asukkaat haluavat nähdä omia pelaajiansa kentällä. Oman lähialueen pelaajat saavat varmasti sponsorienki ymmärrystä.
Avoimena Hotakainen, Kontio, Peltoiniemi?
Kyllä tuohon joukkoon vielä tarvittaisiin pari pelimiestä lisää olisiko J Toivola missä kunnossa? J.Latvalakin toisi tuohon osaamista lisää.
A-pojiosta Korvola, Laitamäki, A Toivola. K Viita ovat varmaan harjoitus ringissä mukana.
Kauden vieminen läpi alle 15 miehen rosterilla on toive-ajattelua