Nyt tuli jyrkkä eriävä mielipide. Kyllä' Velpe on yksi Maailman luokan koppareista niin ulkona kuin sisälläYlilajirajojen sanoi:Mun mielestä velpe ei ulkopelissä ole ikinä mitenkään loistanut, sisäpeli taitoja ei ole kiistäminen.
Hiski#65 sanoi:Nyt tuli jyrkkä eriävä mielipide. Kyllä' Velpe on yksi Maailman luokan koppareista niin ulkona kuin sisälläYlilajirajojen sanoi:Mun mielestä velpe ei ulkopelissä ole ikinä mitenkään loistanut, sisäpeli taitoja ei ole kiistäminen.
Sieppari Saaressa sanoi:Velpa tekee parhaimmillaan huippuluokan ulkopelisuorituksia. Siis todella kovan luokan kiinniottoja. Mutta hänessä on jotain tiettyä systemaattista epävarmuutta. Ei tarvi katsoa kuin muutama Jymyjussien otteluvideo, niin aivan varmasti törmää läpilyöntiin Velpen tontilta. Lyöjänä todella hyvä ja etenijänä myös huipputasoa, mutta ulkopelissä on minun nähdäkseni outoa kaksijakoisuutta.
Taitaa olla sössimiset jo sössitty. Yhtiön hallituksen olisi olot syytä nähdä aikoja sitten että ongelmat ovat muualla kuin pelaajissa. Taloudesta ja joukkueen kokoamisesta vastaavilta kannattaisi kysyä klassinen: Mites oikein omasta mielestä meni?Juffa sanoi:Kiistämättä valtava menetys sisäpelissä, ulkona tuli tänä vuonna normaaliakin enemmän kämmejä. Toki hyvä koppari ilman muuta, muttei ehkä kuitenkaan loistava. Joka tapauksessa kokonaisuutena paha menetys JymyJusseille.
Mitkään lienevät syyt, että Velpe päätti palata takaisin kossun. Mieshän oli pitkästä aikaa terve koko kauden, joten harjoituskauden luulisi menneen aikaisempia paremmin Seinäjoella. Ongelmia palkanmaksussa? En ihmettelisi yhtään - ikävä kyllä. Joukkueen sisäiset ongelmat / joukkueen surkea kausi?
Jostain paluu kossun varmasti johtuu, tuskin menestysodotuksista kuitenkaan.
JymyJussien olisi syytä saada paikkansa ja strategiansa kuntoon. Minkäänlaiseen sössiminen ei ole enää varaa.