Supervuoro Verkkolehti »

Jymy - JoMa, puolivälierä 2021

Ihan kuin Tirkkonen olisi pystynyt juostessaan aistimaan, kenen räpylään pallo jäi ja mistä suunnasta heitto on tulossa. Voin kertoa, ei pysty kukaan.

Tuo mikään estäminen ollut. Eikä noista ikinä ole sellaisia vihelletty, kärkietenijän etu. Kiiskisen pitäisi vaan opetella ottamaan pallot kiinni painetilanteissakin eikä vaan heittopusseja vastaan kymmenen metrin paloja tehdessään.

Kärkietenijä ja aktiiviset ulkopelisuorittajat ovat yhdenvertaisia, jos en ihan väärässä taas ole.
Pesävahti jätti kärkietenijälle 2-taipaleen vapaaksi, eli sikäli Tirkkosella ei ollut syytä syöksyä pesävahdin edestä, kun suora ja lyhin reitti pesään oli auki.
Paremmalla heitolla ja kiinniotolla tuolta olisi tietenkin helposti välttynyt.
Tuomarin mielestä Tirkkonen ei valinnut etenemislinjaansa ulkopelaajan suoritusta vaikeuttaakseen, mutta estämistulkintakin varmasti olisi ollut mahdollinen.

Hiukkahikeä

Olisiko mitään mahdollisuutta saada Klemetin Ismoa tänään jymynallen nahkoihin? Ilmeisesti tämä maskottien perseily on nyt sitten ihan ok-hommaa?

Hiukkahikeä

Mitäs siellä sitten on tapahtunut?

Kertaalleen piti pelituomarilla jo osoittaa Joensuun maskotille paikka, kun heilui ja hillui melkein pelikentällä. Sen jälkeen siirtyi sitten kotipesän ja UP pj-karsinan väliin provoilemaan.
E-VraerXsAIzR0t

Kertaalleen piti pelituomarilla jo osoittaa Joensuun maskotille paikka, kun heilui ja hillui melkein pelikentällä. Sen jälkeen siirtyi sitten kotipesän ja UP pj-karsinan väliin provoilemaan.
E-VraerXsAIzR0t

Okei. Ei ole maskotin hommia nuo.

Tosin on pakko sanoa näin Meidän Jymyn fanina, että kritisoin aikanaan joka vuosi Meidän Jymyn harrastamaa koulukiusaamistyyppistä "psyykkausta" vastustajaa kohtaan, mutta valtaosalle Meidän Jymyn faneista se oli jostain syystä hienoa ja osoitus Meidän Jymyn kovuudesta ja muiden heikkoudesta. Nyt kun asia on toisin päin, niin mielipiteet muuttuu? Ei olekaan kivaa enää?

Mielestäni siis moinen toiminta on ala-arvoista, on suorittaja kuka vaan ja kohde kuka vaan. Mielipiteeni ei muutu.

Hiukkahikeä

Okei. Ei ole maskotin hommia nuo.

Tosin on pakko sanoa näin Meidän Jymyn fanina, että kritisoin aikanaan joka vuosi Meidän Jymyn harrastamaa koulukiusaamistyyppistä "psyykkausta" vastustajaa kohtaan, mutta valtaosalle Meidän Jymyn faneista se oli jostain syystä hienoa ja osoitus Meidän Jymyn kovuudesta ja muiden heikkoudesta. Nyt kun asia on toisin päin, niin mielipiteet muuttuu? Ei olekaan kivaa enää?

Mielestäni siis moinen toiminta on ala-arvoista, on suorittaja kuka vaan ja kohde kuka vaan. Mielipiteeni ei muutu.

Nyt odotan sinulta anteeksipyyntöä. Siteerasit minun viestiä tässä ja esitit kysymyksiä. Tuossa on minun mielipiteeni jo vuodelta 2017.

Sinulla ei ole mitään käryä esimerkiksi siitä, mitä minä olen tänäkin kesänä tehnyt sen eteen, että huono käytös vähenisi pesäpallokentiltä.

Nyt odotan sinulta anteeksipyyntöä. Siteerasit minun viestiä tässä ja esitit kysymyksiä. Tuossa on minun mielipiteeni jo vuodelta 2017.

Pyydän anteeksi. Mukava myös huomata, että edes joku muukin Meidän Jymyn fani on kanssani samaa mieltä tuosta "psyykkaamisesta".

E-VraerXsAIzR0t
Täytyy sanoa, että vaikka itsellä menee nää pelit niin tunteisiin, että mielessäni suunnittelen Roopen lukitsemista johonkin komeroon JoMan voiton edistämiseksi, en todellakaan pidä asiallisena oikeasti sitä, että vastustajan peliä häiritään provoilemalla naaman edessä. En arvosta myöskään esim kuolee-huutoja, jotka mun mielestä ovat aikansa eläneitä. Mutta ne huudot eivät välttämättä edes kuulu kentälle, eivätkä ole suoraan kenenkään naaman edessä. Eli Rudi voisi pysyä kauempana ja tuo ei ole ok. Vastustajaa pitää kunnioittaa ja maskotti ei kuulu heilumaan ihan minne sattuu

Komulainen sentään myöntää että vähän on paineita. Kun taas Mansen konkarit ovat vaan huumorimielellä liikenteessä eikä tärrää yhtään.
Miks ne myöntäisi manse, medias hehkutettu miljoonajoukkueesta ja isoista egoista mikäs siinä jännittämään😂 puputtiki yks pelle

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.