Supervuoro Verkkolehti »

Juha Puhtimäen joukkue 2025: Puna-Mustat

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
65
Niinhän Arffman julkaisi jo toukokuussa että JoMa ja Juha Puhtimäki ovat jo pitkälti saaneet sovittua siirrosta Mansesta Joensuuhun. Ei yleensä hänen huhut ole menneet väärin. Jotenkin en jaksa usko vaan että Puhtimäki menisi joukkueeseen, joka on vasta noussut Ykköspesikseen. Ja hän kesällä ilmoitti että "lopettaminen on todennäköisempää kuin jatkaminen", niin nyt syksyllä ilmoitti haastattelussa jatkavansa siksi, koska pärjää vielä huipputasolla. Ja en myöskään usko siihen, että PuMu nousisi jo ensi vuonna superiin, vaikka toki joukkuetta parannetaan. Putte olisi varmaan itse jatkanut Mansessa, jos hänelle olisi sopimusta tarjottu. Kun Manse teki 99% varmuudella sopimuksen Aapo Komulaisen kanssa, joutui Putte etsimään uutta seuraa. Mutta kovasti hän on väittänyt että sopimusta ei vielä ole. Aivan varmasti on. Eletään syyskuuta. Väliahon lähtöä ei vielä ole varmaan julkaistu siksi, koska JoMa haluaa pitää jännitystä ilmassa loppuun asti. Jos saisin veikata niin 1-vuotisen tai 1+1-vuotisen sopparin Putte tekee JoMan kanssa. Mutta se nähdään sitten muutaman viikon päästä.
 
Viestejä
456
Jokainen joka lajia seuraa tietää, että tässä vaiheessa ei enää töitä tehdä sopimuksen eteen se on jo Puhtimäellä taskussa.
Hah hah, tuskin jokainen pesiksen seuraaja tietää mihin kukakin on menossa, Vielä vähemmän heidän sopimuksistaan, tai missä vaiheessa neuvottelut yms..
Kaltaisiasi "luulen tietäväni" on vaan vailla vakinaista pätemistä, esittelevät erilaisia asioita varmoina tietoina.
Keväisin sit tietää varmasti, näkee ketä kiilaan juoksee.
 
Viestejä
635
Hah hah, tuskin jokainen pesiksen seuraaja tietää mihin kukakin on menossa, Vielä vähemmän heidän sopimuksistaan, tai missä vaiheessa neuvottelut yms..
Kaltaisiasi "luulen tietäväni" on vaan vailla vakinaista pätemistä, esittelevät erilaisia asioita varmoina tietoina.
Keväisin sit tietää varmasti, näkee ketä kiilaan juoksee.
En väitä että tiedän 100% missä Puhtimäki pelaa ensi kaudella, mutta kun tietää nyky trendin niin en millään usko siihen, että joku joukkue etsisi tärkeimmälle pelipaikalle pelaajaa enää. Puhtimäki varmasti tietää missä pelaa ensi kaudella jo tässä vaiheessa tätä kautta.
 
Viestejä
456
En väitä että tiedän 100% missä Puhtimäki pelaa ensi kaudella, mutta kun tietää nyky trendin niin en millään usko siihen, että joku joukkue etsisi tärkeimmälle pelipaikalle pelaajaa enää. Puhtimäki varmasti tietää missä pelaa ensi kaudella jo tässä vaiheessa tätä kautta.
"jokainen tietää"
 
Viestejä
812
Puhtimäen PR- arvo olisi kieltämättä suuri ja todennäköisesti parantaisi PunaM:n kehitystä kohti superia. Tuskin pesiksestä löytyy parempaa lähettilästä lajilleen.
Toisaalta Puhtimäen loistokausi - niin kai voidaan sanoa - osoittaa, että paljon olisi vielä annettavaa superin joukkueessa. Varmasti pystyy pelaamaan huipputasolla kauden jos toisenkin.
Mutta pakkohan Puhtimäen on ennen pitkää alkaa miettimään, mitä tekee pesisuran jälkeen
 
Viestejä
95
Puhtimäen taso ehdottomasti riittää superiin, ei kysymystäkään. Eri asia onko se tärkeintä enää tässä vaiheessa uraa. Luulisi tärkeämmäksi, että saa olla lapsen ja puolison kanssa arjessa ja uran jälkeen on joku "suunnitelma".
 
Viestejä
108
Osa fanipojista uskoo Puhtimäen kykenevän mihin tahansa vaikka koulut on käymättä ja talentti on heittää palloa alakautta ilmaan.

Tähän alle voi laittaa kaikki vihaiset palautteet ja perustelut siitä, miten Juha erottaa debet/kreditin toisistaan, käyttää siviilissä silmälaseja eli on fiksu, olisi lettutieteiden vihtori jollei olisi ollut niin kiire kotipesän ja Teivon välillä...

Koittakaa siis ymmärtää, että pesäpalloilu ei pätevöitä muuhun kuin pesäpalloiluun.
En ota kantaa sisältöön, mutta kielellisesti lahjakas ja hykerryttävä kommentti. Vähän Huovismaista otetta. Sen verran myös asiaa, että itse pidän pesäpalloilijoita ja suunnistajia urheijoiden terävänä päänä. Olen myös lätkäfani, mutta siellä eivät useimmiten pelaa vahvimmat nobelehdokkaat. Mutta siellä on sitä missikisojen tuomariainesta.
 
Viestejä
90
95% varmuudella Puhtimäki ei ole Kempeleeseen tulossa. Tältä huhulta voidaan siis ainakin osittain katkaista siivet. Eiköhän uusi joukkue löydy Helsingistä.
 
Viestejä
98
Kyllähän tämän perusteella pitäisin jopa melko todennäköisenä että pelaa PuMu:ssa ensi kaudella. Muutenkin eniten huhua juuri siintä liikkunut. Elämme jännittäviä aikoja.
 
Viestejä
27
En ota kantaa sisältöön, mutta kielellisesti lahjakas ja hykerryttävä kommentti. Vähän Huovismaista otetta. Sen verran myös asiaa, että itse pidän pesäpalloilijoita ja suunnistajia urheijoiden terävänä päänä. Olen myös lätkäfani, mutta siellä eivät useimmiten pelaa vahvimmat nobelehdokkaat. Mutta siellä on sitä missikisojen tuomariainesta.
Samaa mieltä siitä, että kiekkoilijoille on turha opettaa kolmea eri asiaa saman viikon aikana, mutta pesäpallossa saattaa olla viuhkassa yhdellä kertaa kolme merkkiin liittyvää asiaa ja koko pelissä kymmeniä nyansseja (joita kiekkoilija ei oppisi uransa aikana).

Onhan kiekkoilijoiden ja pesäpalloilijoiden erona myös se, että pesäpalloilijoiden fysiikka muistuttaa ihan oikeiden urheilijoiden (yleisurheilu) vastaavaa. Kiekkoilijoiden puolikyykkyä ei voi laskea urheiluksi.

Suunnistajiin ei tosin saa (mies)pesäpalloilijoiden siviiliosaamista sekoittaa, koska suunnistajat ovat pääsääntöisesti korkeakoulutettuja (naiset sitten erikseen). Silloin kun itse opiskelin liikuntabiologiaa, niin laitoksella ei ollut yhtään kiekkoilijaa, eikä ollut kyllä (mies)pesäpalloilijaakaan. Suunnistajia oli muistaakseni useampikin.
 
Viestejä
1,042
Niin paljon on Puhtimäen osalta veikattu seuroja ensi kaudelle, että varmaan joku pääsee asian ratkettua sanomaan: minähän tiesin tämän! Oliko jonkun arvaus että lopettaa uransa tähän kauteen?
 
Viestejä
52
Niin paljon on Puhtimäen osalta veikattu seuroja ensi kaudelle, että varmaan joku pääsee asian ratkettua sanomaan: minähän tiesin tämän! Oliko jonkun arvaus että lopettaa uransa tähän kauteen?
Eikös tuo jossain itse maininnut uran jatkuvan? Tuo Ylen artikkeli oli aikalailla täältä kopioitua fantasiakamaa, jonka tiedollinen ulosanti oli melko nolla.
 
Viestejä
891
Samaa mieltä siitä, että kiekkoilijoille on turha opettaa kolmea eri asiaa saman viikon aikana, mutta pesäpallossa saattaa olla viuhkassa yhdellä kertaa kolme merkkiin liittyvää asiaa ja koko pelissä kymmeniä nyansseja (joita kiekkoilija ei oppisi uransa aikana).

Onhan kiekkoilijoiden ja pesäpalloilijoiden erona myös se, että pesäpalloilijoiden fysiikka muistuttaa ihan oikeiden urheilijoiden (yleisurheilu) vastaavaa. Kiekkoilijoiden puolikyykkyä ei voi laskea urheiluksi.

Suunnistajiin ei tosin saa (mies)pesäpalloilijoiden siviiliosaamista sekoittaa, koska suunnistajat ovat pääsääntöisesti korkeakoulutettuja (naiset sitten erikseen). Silloin kun itse opiskelin liikuntabiologiaa, niin laitoksella ei ollut yhtään kiekkoilijaa, eikä ollut kyllä (mies)pesäpalloilijaakaan. Suunnistajia oli muistaakseni useampikin.
Suunnistajia tunnen moniakin. Täysin normaalielämästä vieraantuneita akateemikkoja kaikki. Sosiaaliset kyvyt käytännössä nolla.

En tosin ymmärrä yhtään miten tää eri lajien harrastajien kyvykkyyksien dissaaminen liittyy Puten ensi kauden seuraan…
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös