Supervuoro Verkkolehti »

Juha Puhtimäen joukkue 2025: Puna-Mustat

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
52
Höpö höpö juttuja. Puhtimäki ei pelaa jomassa ja toinen noista pelaa jomassa.
Joo ei Joma Scroderuksesta irti päästä, mutta tällä hetkellä "julkinen" tieto on ettei sopimusta ole voimassa ja se päättyi menneeseen kauteen. Scroderus kuuluu vahvasti Joman tulevaisuuden suunnitelmiin ja tulee olemaan Komulaisen tapainen tähti. Vaatii vielä hieman kasvua ja hiomista.
 
Viestejä
52
Saman kuullut..vaikka toivonkin pelkäksi huhuksi.
Joo ei nämä puheet Joensuussa fanipoikien fantasioita ole, missä nyt helposti tunnutaan Pumu keskustelussa ajautuvan, että puoli joukkueellista superin nimimiehiä olisi yhtäkkiä menossa ykköstä tahkoamaan. Kuulostaa Kaisaniemen Tiikereitten menolta tämä vauhtisokeus etelässä.

Itse toivotan Puten avoimin sylin Joensuuhun takaisin. Annetaan Scroderukselle aikaa kasvaa ja tulla sitten kirkkaisiin tähtiin, kun aika on sopiva. Putte on lukkareiden eliittiä ja upgrade Väliahoon vaikkei Villekään huono ollut. Sisällä ei vaan ollut niin paljon annettavaa ja lukkaroinnissakin hyvän ja huonon päivän ero oli liian iso.
 
Viestejä
1,424
puoli joukkueellista superin nimimiehiä olisi yhtäkkiä menossa ykköstä tahkoamaan. Kuulostaa Kaisaniemen Tiikereitten menolta tämä vauhtisokeus etelässä.
Tällä palstalla ei kovin moni ole "etelästä", joten eivät ne jutut Meilahdesta ole lähteneet liikkeelle. Ei PuMu ole mitään sellaista ilmoittanut, että ensi kaudeksi ostetaan superpesisjoukkue.
 
Viestejä
3,394
Naulan kantaan. Ja loppuviimein aivan sama missä tuokin palloa ensi kesänä nostelee (kunhan ei E-P:n superin seuroissa 😉 )..
No sepä. Loppujen lopuksi se on aivan missä pelaa. Tän ketjunki vois muuttaa arvaa missä Puhtimäki pelaa ensi kaudella😂

Samojen asioiden toistelua joka päivä, että tässähän meinaa unohtaa mihin se putte olikaan menossa😆

Eiköhän tuokin tieto kyllä joskus tule. Jos joku haluaa pyhittää suuren osan elämästä keskittyä siihen missä pelaa ensi kaudella niin senkus. Mut sitä en ymmärrä miks tästä asiasta pitää alkaa väitellä. Ja ties minkälaista yhtä sun toista väitettä tullu miten paperit hoidettu joensuussa kuntoon, ja miten punanen matto on kluuville levitetty ja kämppä ullalinnan hienosto alueelta löydetty ja ihan ku puten näköinen kaveri ois hifk hevoskärryä ajeluttanu, ja miten putte valehteli insta livessä. Et kyllähä nää ainakin viihdettä tuo😁
 
Viestejä
2,189
Tottakai pyörin, ja myös tämä jankkaus ketju tullut väkisinkin nähtyä. Toivoa? Ei todellakaan toivottu mihinkään.
Kyllä sä itse vähän toivoit, ettei ainakaan EP:n seuroissa?
Ja tämä jankkausketju aukeaa sullekin vain, jos sen itse avaat.🙈
Ja tosissani suosittelen, ettet avaa, jos se aiheuttaa vain pahaa oloa👍
 
Viestejä
1,875
Kyllä sä itse vähän toivoit, ettei ainakaan EP:n seuroissa?
Ja tämä jankkausketju aukeaa sullekin vain, jos sen itse avaat.🙈
Ja tosissani suosittelen, ettet avaa, jos se aiheuttaa vain pahaa oloa👍
Nimenomaan toivottiin ettei ainakaan EP:n seuroissa pelaisi, muulla ei väliä. Joo ei siinä, jatkakaa vain jankkausta missä tämä veijari ensi kesänä pönöttää 😁.
 
Viestejä
202
Putte on Suomen ykköslukkari.
Sitten tulee Pitkänen, Komulainen Alanne, Kinnunen, Lassila, jne.
Joensuun ravirata on lähellä Bolt-areenaa....
Vermo hieman kauempana Espoon puolella....
Jos Mononen lyö rahat pöytään, se on siinä.
Vaikka Joman johtoportaassa rahakkaita riittääkin niin ei se tarkoita että he omasta pussistaan rahat lyö tiskiin.
 
Viestejä
65
JoMa sen täytyy olla. Joo, ehkä Pumussa voi tulla ns. kuuluisammaksi. JoMassa kuitenkin voi menestyä paremmin, ja kuulostaa minun korvaan järkevämmältä vaihtoehdolta.
 
Viestejä
635
JoMa sen täytyy olla. Joo, ehkä Pumussa voi tulla ns. kuuluisammaksi. JoMassa kuitenkin voi menestyä paremmin, ja kuulostaa minun korvaan järkevämmältä vaihtoehdolta.
Järkevämpäähän se olisikin ja näin Joensuulaisena olisin mielelläni nähnyt Puhtimäen täällä pelaavan, mutta sellaista ei vaan nyt valitettavasti tapahdu.
 
Viestejä
37
Muistaakseni aika katkeran ja verisen sävyisissä tunnelmissa Joman fanien osalta suhtauduttiin Puten siirtoon Manseen aikoinaan , onko aika parantanut syvän haavan , kelpaako enää takaisin ?
 
Viestejä
635
Muistaakseni aika katkeran ja verisen sävyisissä tunnelmissa Joman fanien osalta suhtauduttiin Puten siirtoon Manseen aikoinaan , onko aika parantanut syvän haavan , kelpaako enää takaisin ?
Noh vaikka ei nyt ole tulossa, niin eiköhän hän olisi kelvannut jokaiselle kuitenkin loppupeleissä. Täytyy muistaa kuitenkin se fakta, että ilman Puhtimäkeä olisi 0 mestaruutta jomalla. Varmasti jokainen kannattaja arvostaa kyseisestä pelaajaa ja jos nyt ei aivan pää ole umpiluuta niin tajuaa myös sen, että siirrot kuuluvat lajiin.
 
Viestejä
37
Noh vaikka ei nyt ole tulossa, niin eiköhän hän olisi kelvannut jokaiselle kuitenkin loppupeleissä. Täytyy muistaa kuitenkin se fakta, että ilman Puhtimäkeä olisi 0 mestaruutta jomalla. Varmasti jokainen kannattaja arvostaa kyseisestä pelaajaa ja jos nyt ei aivan pää ole umpiluuta niin tajuaa myös sen, että siirrot kuuluvat lajiin.
Juuri näin , pointti onkin siinä että riippuu pelaajasta vaikka olisi huippupeluri huipputiimissä niin toisella siirtokynnys on 1 cm korkuinen ja jollain toisella siirtokynnys 1 metri tai enemmän , sinä ero jota joskus vaikea ymmärtää
 
Viestejä
67
Aikamoisesti saa laittaa kättä taskuun, että neljän vuoden Tampereen jälkeen takaisin Joensuuhun. Helsinki tuntuu kyllä luontaisemmalta vaihtoehdolta Tampereen jälkeen. Pienestä kohti isompaa, niin se menee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös