Kyllä me kannattajat arvostamme JoMaa ihan yhtä paljon kotikatsomoissa, olipa paikalla sitten 2 bussia tai 12 bussia!
Arvostuksen määrää kun ei ihan näin mustavalkoisesti voi mitata !
Ai. No ei sitten mitään. Jatkakaa samaan malliin.
Kyllä me kannattajat arvostamme JoMaa ihan yhtä paljon kotikatsomoissa, olipa paikalla sitten 2 bussia tai 12 bussia!
Arvostuksen määrää kun ei ihan näin mustavalkoisesti voi mitata !
Vahva veikkaukseni että saapuvat siihen Kerubi Stadionin lähelle joskus 02-03 välilläJos tiedätte mihin aikaan Mestarit saapuvat yön aikana? kaupunkiin, ja minne, niin ilmoittakaahan tännekin ..
Jos menis vaikka paikalle ..
Mutta... Pari sataa kannattajaa paikalla? Sanoisin, että surkea esitys! Oikeasti. Seuran ensimmäinen mestaruus katkolla! 2010 Vimpelistä lähti 11 fanibussia, omilla ainakin saman verran ja koulut kiinni. Joukkue on mestaruuden arvoinen, kannattajat ei.
Tajuan toki. Siksipä edes kymmenen bussillista olisi luullut lähtevän heittämällä.Puputti:
Ei millään pahalla, mutta huomaathan , että suhteutettuna Vimpelin asukasmäärään
olisi Joensuusta pitänyt lähteä Kouvolaan noin 275 bussia faneja
Joma oli ylivoimainen niin Vimpeliä kuin Kouvolaa vastaan. Mestaruus ansaitusti Joensuuhun, ei mitään mussuttamista. Onnea!
Mutta... Pari sataa kannattajaa paikalla? Sanoisin, että surkea esitys! Oikeasti. Seuran ensimmäinen mestaruus katkolla! 2010 Vimpelistä lähti 11 fanibussia, omilla ainakin saman verran ja koulut kiinni. Joukkue on mestaruuden arvoinen, kannattajat ei.
Olipa pikkuisen hienot kultajuhlat. Erityisen hienoa, että Jonnesta oli tehty videokooste, joka näytettiin isolla scriinillä. Oli Jonnella vaikeaa katsoaa sitä, joka tietysti ymmärrettävää.Putte oli hienosti tukena. No mies jatkaa Joman toimitusjohtajana, joten ei Jonnesta eroon päästä. Sopii tuohon tehtävään loistavasti. Samalla iso kiitos Tomi Kaksoselle. Hienoa työtä mies tehnyt .
Oli vaikeaa myös Pennaselle. Mies oli melkein koko ajan itkun partaalla enkä ihmettele.
On hienoa , että jomalaiset sai kokea tämän hienon kesän ja hienot loppupelit ja mestaruuden. Kruununa hienot juhlat. Kyllä tämä kesä meni syvälle tunteisiin. Harvoinhan tällaisia kokemuksia saa.
Kaikki kunnia joukkueelle mut onhan nuo kultajuhlat vähän onnettomat. Porukkaa vähän paikalla ja huono tunnelma. Ei tommosia pitäs mun mielestä järjestää
No lähinnä siihen että olin paikanpäällä. Olen siis Joma fani, mutta juhlista jäi vähän pelkistetty ja "pakotettu" kuva. Mut hyvä jos olet viihtynyt ja toivottavasti muutkin on. Mun mielipide ei oo onneks kaikkien mielipideMihin perustanet väitteesi tunnelmasta ja väkimäärästä? Paikalla olleena olen molemmista vahvasti eri mieltä. Hienoa että järjestettiin ja sain olla mukana! Eihän nämä tietysti kiinnostavia muiden joukkueiden kannattajien silmin ole, muttei tarvitsekaan.