Isompi Jiii sanoi:Eniten tässä lohduttaa että ruudun selostus ja kommentointi ainakin on puolueetonta.
Isompi Jii sanoi:Isompi Jiii sanoi:Eniten tässä lohduttaa että ruudun selostus ja kommentointi ainakin on puolueetonta.
Kun kerran ei lähde nämä mielenvikaiset trollaajat täältä pois niin lähdetään itse.
Onnea tälle sivustolle näiden trumpilaisten kanssa.
Isompi Jii sanoi:Isompi Jiii sanoi:Eniten tässä lohduttaa että ruudun selostus ja kommentointi ainakin on puolueetonta.
Kun kerran ei lähde nämä mielenvikaiset trollaajat täältä pois niin lähdetään itse.
Isompi Jii sanoi:Eikö Esson baarissa ole jo valomerkin aika?
Pilsnerit pois ja uunin pankolle sassiin! Aikuiset jatkaa tästä.
Loos the right games sanoi:Joman polku finaaliin on haastava. Tahko kaatuu helposti mutta sitten välierissä vastaan tulee Sotkamo ja taitaa ronssipeli odottaa jomaa jälleen. Taktikoinnin makua ainakin vedon osalta oli viimeinen kierros. Vedolla on nyt vastasssa kitee ja välierissä kopla eli etukäteen arvioituna helpompi taival finaaaliin. Pahoin pelkään että finaalissa kohtaavat jälleen valitettavan tutut vive&sojy.Toivon että olen väärässä.
1-taival sanoi:Hyvä joma ,historiallinen runkosarjavoitto on "taskussa" ! Nyt on aika lunastaa joensuulaiselle pesäpallon kannattajille parampi syksy pelillisesti kuin mitä aiemmin on käynyt.menestykseen tarvittavat osa-alueet on rakennettu huolella,voimavaroja säästämättä. Toivottavasti myös henkinen kapasiteetti välierissä riittää loppuottelupaikkaan.edellisten syksyjen toisinto olisi lähes katastrofi.puolivälieräthän pitäisi olla "helppoa kauraa".....