Vs: JoKo2018
Olen pahoillani kaverin suuresta menetyksestä, josta en tiennyt, joten viittaukseni ei osunut kohdalleen, uudet pahoitteluni!! Mitään ei ole kuitenkaan hukassa, minähän jo itse sanoin, etten tiedä nuorista pojista, joilla ei ole miehissä mitään näyttöjä. Kun en ole minkään seuran kykyjen etsijä, en voi tietää kaikista b-junnuista, joita ei miesten peleissä näy, joten tämäkin suuruus on mennyt kohdallani ohi :-\ En nyt heti muista montaakaan Kohosen opissa ollutta huippulukkaria nykyjoukkueissa Superissa, eikä niitä taida montaa olla Ykkösessäkään? Sitä vastoin tiedän kyllä monta sen koulun läpi käynyttä, jotka eivät ole onnistuneet lautasella eli ei pelkkä nimi " Kohonen opettajana" tee huippuja, ei ole taikuri hänkään, vaikka jotkut niin kuvittelevat :-\ Täällä on paljon tietäjiä ja osaajia, jotka hallitsevat kokonaisuuden naperoista "kehäraakkeihin", mutta ehkä kokemus auttaa tiukoissa paikoissa enemmän kuin kokematon tulokas b-junnuista suoraan miesten Ykköseen harjoittelemaan miesten pelejä? En dissaa poikaa, mutta onko hyppäys kuitenkin liian iso, sen aika näyttää, mutta itse pelaisin ensin varman päälle rutinoidulla "kehäraakilla", jos sitä nimitystä haluat käyttää ja antaisin tarvittavaa kokemusta ja oppia vaikka 2-porukasta ja siitä kokemuksen myötä sitten myöhemmin Ykköseen, jos sitä silloin vielä pelataan, junnuilla ja Tahkon mahd. avuilla ei kyllä Ykköstä kauan pelata, joten kannattaisi varmistaa paikka ensin.
PS. On hienoa, että tiedät paljon lajista ja tunnet lupaavat juniorit, minä en pysty itsestäni niin paljon sanomaan, ehkä vankka kokemus sitten joskus antaa minullekin aiheen sanoa samaa itsestäni ;D