Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila II 2024

Viestejä
34
Samaan kategoriaan melkein pistäisin myös Virkkalan, sarjan viidenneksi eniten tuotuja ja etukentällä huikeita suorituksia
Joo, hei!

Mä oon pohtinut että voisko jopa yltää kolme pelaajaa tästä joukkueesta Itälänteen Jyväskylään kun niin hienoja suorituksia.

Virkkalan saattaisin laittaa esim jokeriksi sinne häärimään. Schroderus itälänteen lukkariksi kanssa, Seeti Surakka varmaan muuten olisi mutta hänellä taitaa olla jokin loukki?!

Lonkainen ehottomasti mahtuu myös, sen pitäisi olla selvää
 
Viestejä
276
Joo, hei!

Mä oon pohtinut että voisko jopa yltää kolme pelaajaa tästä joukkueesta Itälänteen Jyväskylään kun niin hienoja suorituksia.

Virkkalan saattaisin laittaa esim jokeriksi sinne häärimään. Schroderus itälänteen lukkariksi kanssa, Seeti Surakka varmaan muuten olisi mutta hänellä taitaa olla jokin loukki?!

Lonkainen ehottomasti mahtuu myös, sen pitäisi olla selvää
Ykköspesiksen Itä-Länsi on Lappajärvellä, ei Jyväskylässä.
 
Viestejä
81
Joo, hei!

Mä oon pohtinut että voisko jopa yltää kolme pelaajaa tästä joukkueesta Itälänteen Jyväskylään kun niin hienoja suorituksia.

Virkkalan saattaisin laittaa esim jokeriksi sinne häärimään. Schroderus itälänteen lukkariksi kanssa, Seeti Surakka varmaan muuten olisi mutta hänellä taitaa olla jokin loukki?!

Lonkainen ehottomasti mahtuu myös, sen pitäisi olla selvää
Surakka näyttää tilastojen perusteella pelanneen eilen kauden ekan pelinsä Kankaanpäätä vastaan.
 
Viestejä
192
Oulusta mukaan kauden ensimmäinen kolmen pisteen voitto tasaisella suorituksella. Sijoitus sarjassa nyt seitsemäs ja viiden ottelun kuntopuntarissa aivan kärkipäätä!

Screenshot_20240611_204059_Flashscore.jpg
 
Viestejä
192
Erittäin hyvää tekemistä jälleen kerran ja kauden toinen kolmen pisteen voitto! Sarjapaikan suhteen ei varmasti hirveän huolissaan tarvitse olla. :) Toivottavasti näissäkin peleissä katsomoon löytäisi enemmän väkeä.
 
Viestejä
74
Sarjanelonen Kannus oli yllättävän vaisu kyllä tänään. Kotiuttajajokeri Juurakko 0/5 ja viimeisessä tilanteessa Schroderus otti väärällä etenijän irti eikä Juurakko saanut lyötyä edes laitonta.
Pisteputki jo seitsemän ottelun pituinen, edellisestä 5 pelistä 11 pistettä ja kuntopuntarissa kakkospaikalla.
Ja kyllä tässä sarjapaikastakin saa pelata ihan tiukasti, sarjajärjestelmä kun on sellainen että sijat 9-12 pelaavat playout-pelit putoamisesta.
 
Viestejä
74
Jälleen kotivoitto, nyt kaatui sarjakärki Kouvola! Tilastojen valossa kaveri oli aavistuksen parempi sisäpelissä tänään mutta pelkät 3-tilanteet ei juoksuja tuota, JoMalla 11 3-tilannetta ja 10 juoksua!!
Kotivoittojen putki on jo neljä peliä, top6 joukkueista kaatuneet KPL, Kiri x2, PuPe ja Kannus.
 

LBC

Viestejä
3,838
Täytyy sanoa, että hämmentävän hyvää tekemistä Akatemialta. Tai ehkä ei JoMalaisia yllätä? Tosin vähän hämmentyneenä tuota Koplankin sijoitusta olen katsellut. Saa nähdä mihin nämä parjatut kakkoset sijoittuu lopullisesti.
 
Viestejä
192
Ehkä tässä vaiheessa kautta ei enää yllätä. Muutamat ensimmäiset pelit menivät totutellessa uuteen sarjaan, mutta heikon alkukauden jälkeen joukkue on löytänyt oman tasonsa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös