Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2025

Jossain vaiheessa tulee Jomallekin se kuiva kausi, jolloin pisteitä tulee niukasti. Siispä hyvä, että pisteitä ropsahtelee jo näin alkuun.
Noin on ja täytyy ottaa huomioon, että olemme kohdanneet toistaiseksi etupäässä sarjan alemman kastin joukkueita. Päivän vastus AA ei vaikuttanut kovavireiseltä, vaikka olikin jotenkin onnistunut voittamaan kolme edellistä ottelua.

Päivän ilon aihe kolmen sarjapisteen lisäksi oli nuoren Onni Hirvosen (2/1) virheetön peli.

Noin on ja täytyy ottaa huomioon, että olemme kohdanneet toistaiseksi etupäässä sarjan alemman kastin joukkueita. Päivän vastus AA ei vaikuttanut kovavireiseltä, vaikka olikin jotenkin onnistunut voittamaan kolme edellistä ottelua.

Päivän ilon aihe kolmen sarjapisteen lisäksi oli nuoren Onni Hirvosen (2/1) virheetön peli.
Mun mielestä ollaan hoidettu jo ihan kunnialla kaksi todella haastavaa vieraspeliä, Manse PP ja Tahko. Nää ollu aina hankalia Jomalle varsinkin vieraissa, toki mansesta mukaan vain 1 piste..

Onko Santeri Kohosta päästy eroon??
Tää on nyt tarpeetonta ja pikkusieluista naljailua. Viime kauden selostajana Koho oli lopulta aivan erinomainen.

Tänä vuonna Jomalla on kyllä ollut toinen vakiselostaja, joka on supermiellyttävä, sympaattisen rauhallinen ja erittäin asiantunteva sekä puhuu poikkeuksellisen kaunista suomea (loistavia sanavalintoja ja kielioppi aina ihan kohdallaan - itselleni se tuottaa suurta nautintoa!). Pikkuisen jos saa vielä toivoa, niin pohjoiskarjalainen murrepohja saisi kuulua läpi vaikka enemmänkin, jos siis hyvältä tuntuu - sitä ei ainakaan tarvitse yhtään suitsia!!
Tämänpäiväinen tuuraaja oli myös todella mainio ja miellyttävä ja veti pisteet kotiin kirkkaasti hänkin. Parasta jälkeä tulee aina, kun tällaista hommaa tehdään oman persoonan ehdoilla. Itse asiassa olen aika surkeana, kun mietin, että fanikamerat lopetetaan. Toivottavasti ei kuitenkaan pyritä eroon persoonallisista paikallisselostajista...

Ei se sen kummempaa naljailua ollut, todella surkea selostaja Koho kun oikeasti on. Ihmeellinen satusetä, kaikkine jaaritteluineen. Puolet selostuksista aivan turhaa spekulointia/ennustelua ja lässytystä.

Persoonallisuus sinällään on hyvä, mutta jos selostukseen sisältyy ns pelitapahtumien ennustamisia / arvailuja sekä aika ajoin toistuvia
maneereita, niin ne saattavat ottaa negatiivisessa mielessä monen kuulijan korvaan.
Itse olen kuunnellut pesistä ja muuta urheilua tosi kauan; pääosin kenttä- ja TV selostajat osaavat oikein hyvin tehtävänsä, kiitokset heille!
Erityisesti Isot pisteet kiitoksineen täältäkin myös Onzalle!!

Mihin nic Mutikainen viittaat fanikameroiden lopettamisella?
Itseltä mennyt ohi tällainen..

Persoonallisuus sinällään on hyvä, mutta jos selostukseen sisältyy ns pelitapahtumien ennustamisia / arvailuja sekä aika ajoin
Mihin nic Mutikainen viittaat fanikameroiden lopettamisella?
Itseltä mennyt ohi tällainen..

En ole nic @Mutikainen mutta varmaankin tähän:

Sopimuksen myötä Superpesis-lähetysten tuotantotasot nousevat asteittain. Monikameralähetysten määrä kasvaa jo tälle kaudelle, vuodesta 2027 alkaen fanikameralähetykset jäävät historiaan.

Kiitos @MieVaan jutun linkittämisestä. Juu, tuohon "fanikameroiden jäämiseen historiaan" viittasin. Mutta toivotaan hartaasti, että paikallisia selostajia käytetään jatkossakin! Onzan selostuksia kuunnellessa olen tosiaan just miettinyt, että höh, ei kai nää nyt sentään lopu! Hyvä @Onza !
Persoonallisuus sinällään on hyvä, mutta jos selostukseen sisältyy ns pelitapahtumien ennustamisia / arvailuja sekä aika ajoin toistuvia
maneereita, niin ne saattavat ottaa negatiivisessa mielessä monen kuulijan korvaan.
Ihan samaa mieltä. Ja on totta, että ed. kauden selostajalla oli harmillisen paljon tämäntyyppisiä helmasyntejä alkukaudesta, mistä itsekin motkotin tuskastuneena ja laitoin joskus jonkun pitkän epistolan toimistollekin aiheesta. Mutta monesta suunnasta tullut palaute selvästi puri, ja kauden loppua kohden hän hoiti hommansa jo aivan mallikkaasti ja rasittavat maneerit putoilivat pois yksi toisensa jälkeen! Siksi otti päähän, että nimi mainiten ruvettiin taas nälvimään.

Onko Santeri Kohosta päästy eroon?? ❤️
Ei selostajasta tarvitse pitää ja asialliselle kritiikillekin on joskus paikkansa ja kanavansa, mutta mielestäni tällaiset henkilöön menevät kommentit tällä palstalla ovat tässä tapauksessa aika asiattomia. Etenkin kun se tehdään itse nimimerkin takaa ja kuitenkin toisen osapuolen koko nimi mainittuna. Ei kuitenkaan puhuta mistään ritareista, hannuloista ja mertarannoista, jotka tekevät tätä leipätyönään, vaan käsittääkseni aika pienillä korvauksella tehtävästä ja lähinnä harrastukseen verrattavasta hommasta.

Ei siis tyylipisteitä tästä postauksesta Jytkämölle.

Jonkin verran annetaan tasoitusta IPV:lle. Piironen, Hämäläinen ja Lehikoinen sivussa vakiokokoonpanosta ja lautasella jatkaa Seeti.

Jonkin verran annetaan tasoitusta IPV:lle. Piironen, Hämäläinen ja Lehikoinen sivussa vakiokokoonpanosta ja lautasella jatkaa Seeti.
Hyvin meni riippumatta puuttuvista tekijöistä. Vähäjuoksuinen peli, tietysti, mutta minusta on hyvä merkki että Joma pystyy suorittamaan sarjan heikompia joukkueita vastaan hieman vähemmän varmalla koneistolla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.