Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2025

Taitaa kausarimyynti laahata. Eikös viime vuosina oo näihin aikoihin tullu päivityksiä kun kausareita on menny hyvin. Nyt tuli vaan ylimääränen kirje sähköpostiin jp hirvoselta kausarimyyntiin

Sama ulina talvella aina, kun pelit alkamassa. Minusta arvokkaita pelejä joukkueille, mutta myös katsojille. Pitkä talvi niin ihan kiva välillä nähdä mitä on tapahtunut joukkueessa syksyn jälkeen.

Jos viittaat tuohon minun viestiini, niin ei se ollut kannanotto siihen, ettenkö arvostaisi. Se oli veikkaus miksi on kohtuullisen hiljaista, mitä edellinen kirjottaja aprikoi. En pitäisi ulinana.

Joo, mutta kyllä jengi tajuaisi ja tottuisi jos olisi Ilosaari stadion.

Joensuun popmuusikot ry:n olis kannattanut heivata rock-sana pois festarin nimestä jo aikaa sitten. Kuten provinssi teki.
Paikallisesti olen kuullut Ilosaarirockista puhuttavan nimenomaan Rokkina, niin tässä mielessä tuo uudelleenbrändäys ei toimi.

Minun valinta tällä hetkellä ja tällä pienellä kokemuksella olisi Seeti lukkariksi ensi kesänä. Ukko voisi syötellä vielä ykköstä yhden kauden verran.

Onneksi minun ei tarvitse valita.

No joo mutta Ukko ei ollut ykköspesiksessä viime kaudella mikään tekijä. Seeti taas varmaan sarjan paras.

Edelleenkin korostan ettei onneksi ole minun päätös, mutta yhden pelin perusteella ei mitään päätöksiä voi tehdä.

Oli kiva nähdä Hämäläinen ykkösenä ja Kettu isommalla numerolla. Kärki toimii ja Kettu saa kotiutuspaikkoja. Piiro oli ihan loistava, taas kerran. Ja ihan hyvät nuo nuoret lukkaritkin. Tästä voi tulla ihan kelpo kausi, kunhan Rättö vielä lämpenee ja tottakai lämpenee.
Erinomainen fanikameraselostaja - kaunista suomea, mukavasti murretta ja selkeää ja leppoisaa selostusta, joka antoi kunniaa mukavan tasapuolisesti kummallekin joukkueelle 🖤❤️

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.