Muistutan tästä, kyse nokkalan sopparista🫣 @tietäjä99Jatko on tehty. Lupaan, että en kirjoita tänne enää ikinä mitään jos näin ei tapahdu.
Muistutan tästä, kyse nokkalan sopparista🫣 @tietäjä99Jatko on tehty. Lupaan, että en kirjoita tänne enää ikinä mitään jos näin ei tapahdu.
Miten Nokkala ja Puten tulo liittyy toisiinsa?
Tälleen sivustaseuraajana luulin kovasti, että Nokkala jatkaa Jomassa ja että Puhtimäki ei olisi tulossa Jomaan.Ei tarvitse poistua. Nokkala on joukkueesssa 2025.
Kyllä. Tulee varmasti pelaamaan Kettusen kanssa linjassa.Toivottavasti tämä tarkoittaa nyt sitä, että Elmeri Lonkainen aiotaan toden teolla ajaa sisään vakiokokoonpanoon. Sen verran lahjakas juniori on kyseessä, että Superpesis olisi hänelle täysin oikea sarjataso jo tulevalla kaudella.
Oletko sanojesi mittainen?Jatko on tehty. Lupaan, että en kirjoita tänne enää ikinä mitään jos näin ei tapahdu.
Mihin suuntaan pommia putoaa?Kyllä tässä on on niin monta ”varmaa” tietoa tullut @tietäjä99 ettei tämä Puttekaan osunut kohdalleen. Sanon vieläkin, että odotelkaa vain sitä ”pommia”
Huhujahan saa aina olla, mutta se, että olet noin ylimielisen varma niinkuin tämä yksi nimimerkki tiedoistaan oli.Niin ihan yleisesti varmaan voi siirtohuhuihin kommentoida että kannattaa harkita hetki ennen kun levittää mitä kaikkea kylillä kuulee koska ei ole yksi tai kaksi kertaa kun seuran edustaja tai pelaaja syöttää tarkoituksella harhauttavaa tietoa jos joku utelias kyselee ja siitähän se rikkinäinen puhelin lähtee.
Näyttää sitten vaan vähän hölmöltä jos 100% tietona tuollaisia puhuu.
Vielä näyttää nimimerkki olevan käytössä. 😀Oletko sanojesi mittainen?
Miten niin pumuun eikä jomaan. Sähä sanoit mulle, että oot kuullu kuinka puhtimäen sopimus on varma 99 prosenttisen varma seuraa jomaa likeltä kuullut ja kuinka lähteelläsi ei ole syytä valehdella. Kuten epäilin että valehtelitko, niin valehtelitko?Itse en oo vieläkään kuullu mistään varmasta suunnasta et puhtimäki menisi pumuun eikä jomaan. Tietäjän kirjotukset ounastelisi sitä et puhtimäki on tulossa jos nokkalastakin oli syötetty täysin väärä tieto. Ja väliahon 90% todennäköisyys jatkot.
Nyt marducan tykkää tästä kovin! Näyttää siltä et elmeri saa rehellisen tilaisuuden ottaa paikka kokoonpanosta!
Nii? Niihän mie kirjotinki tänne et oon 99% varma puhtimäen tulosta ja kaikki muut on huutanu täällä et menee pumuun mut ite en oo kuullu mistää varmasta lähteestä tuota pumuun menoa eli luulen edelleen et tulee jomaanMiten niin pumuun eikä jomaan. Sähä sanoit mulle, että oot kuullu kuinka puhtimäen sopimus on varma 99 prosenttisen varma seuraa jomaa likeltä kuullut ja kuinka lähteelläsi ei ole syytä valehdella. Kuten epäilin että valehtelitko, niin valehtelitko?
Itse en oo vieläkään kuullu mistään varmasta suunnasta et puhtimäki menisi pumuun eikä jomaan.Nii? Niihän mie kirjotinki tänne et oon 99% varma puhtimäen tulosta ja kaikki muut on huutanu täällä et menee pumuun mut ite en oo kuullu mistää varmasta lähteestä tuota pumuun menoa eli luulen edelleen et tulee jomaan
Suosittelen lukemaan miun tekstin uuestaanKuitenkin sanot ettet mistään varmasta suunnasta ole kuullut siirtyvän pumuun tai jomaan.
Sama lähde ties kertoo kettusen kahden vuoden jatkosopimuksen ja hylkilän pj sopimuksen jotka oon tuonu palstalleki julki joten en epäile lähdettä vieläVähän kyllä epäilyttää tääki sun lähtees tieto et kuinka varma se on.
Mikä tässä on vaikeaa. Ite ainakin ymmärsin tuon @Marducan viestin. Eli, Mardu ei ole vieläkään kuullut mistään varmasta lähteestä et Puhti menis Pumun, eikä meniskään Jomaan niinkuin puhuttu.Itse en oo vieläkään kuullu mistään varmasta suunnasta et puhtimäki menisi pumuun eikä jomaan.
Ja sitten sanoit aiemmin että sinulla 99 tieto, että Puhtimäki siirtyy jomaan seuraa läheltä lähteeltä. Kuitenkin sanot ettet mistään varmasta suunnasta ole kuullut siirtyvän pumuun tai jomaan. Vähän kyllä epäilyttää tääki sun lähtees tieto et kuinka varma se on.