Niin, uusi lukkari voi todnäk olla K-P, mutta en usko hänen sopparin julkaisuun tänään klo 15.Keski-Petäjä
Niin, uusi lukkari voi todnäk olla K-P, mutta en usko hänen sopparin julkaisuun tänään klo 15.Keski-Petäjä
Kainuun Sanomat näytti julkaisevan tuon jo tänään omiin tietoihinsa perustuen, joten vahva veikkaus tämän puolesta.Niin, uusi lukkari voi todnäk olla K-P, mutta en usko hänen sopparin julkaisuun tänään klo 15.
Eiköhän sieltä tule kombo Puhtimäki/Ukko kahden vuoden papereilla. Eka kauden Puhtimäki pelaa vielä superia JoMassa ja Ukko lainataan PuMuun. 2026 osat vaihtuvat ja Puhtimäki menee nostamaan PuMun superiin. Hyvä diili kaikille neljälle.Ukon sopimusta ensi kaudelle ei ole taidettu vielä julkaista? Ainakin Joman sivujen mukaan sopimus kattaa kauden 2024. Toki eiköhän Ukolle sopimus tehdä tai ole jo tehty. Saa nähdä sitten pelaako vielä ensi kauden lainalla jossain ja tuleeko Putte vielä vuodeksi Joensuuhun.
Villelle kaikkea hyvää. Olen sitä mieltä, että Joman menestyksettömyys ei ollut hänen syytään.
Slogan "uusi aikakausi alkaa nyt" paljastaa kyllä Joman lukkarikuvioakin.Eiköhän sieltä tule kombo Puhtimäki/Ukko kahden vuoden papereilla. Eka kauden Puhtimäki pelaa vielä superia JoMassa ja Ukko lainataan PuMuun. 2026 osat vaihtuvat ja Puhtimäki menee nostamaan PuMun superiin. Hyvä diili kaikille neljälle.
Jos Joma ei ensi kaudeksi saa Kuosaa ja toista kärkiluokan ulkopelaajaa haalittua, niin veikkaisin, että Korhonen ja Rättö ei tosiaan sen jälkeen Jomassa jatka. Sen jälkeen ollaankin sitten ihmeissään, että miten tässä näin pääsi käymään. Tällä hetkellä Jomalla ei ole numerolle käytännössä yhtään kotiuttajaa ja ulkopelissäkin on vielä puutteita melkoisesti.Sinänsä on hyvä antaa nuorille peliaikaa jos vaan ovat sen tasoisia, että ansaitsee sen. Kuitenkin kyseessä pitäisi olla ammattiurheilua ja parhaat pelaa periaatteella. Minusta tuntuu, että Korhonen, Rättö ja Toivola eivät mielellään junnu joukkueen kanssa pitkään "pellaile" jos tavoite on sijoista 8-10. Jos Ukko on ainut lukkari kesällä 2025 voi Villeä tulla ikävä hyvinkin nopeasti.
Samoilla linjoilla. Mutta luulen että pelaajamuutoksia ei tule, ainakaan sellaisia mistä mainittavaa parannusta. Varmaan arpovat vielä tämän kauden pelaajien kellä sopparit päättyy ja junnujen välillä.Huomioiden pelaajamuutokset, voisi ajatella Joman tason sarjassa olevan v. 2025 samaa luokkaa kuin menneenä kesänä -24?
Mikäli puhutut juniorit tulevat kehiin, voidaan suosiolla luopua ainakin mitalitavoitteista ja ajella kaikessa rauhassa sisään uudistuvan polven joukkuetta. Pelataan siis käytännössä eräänlainen välivuosi aivan huippumenestyksen nähden.
Tuota kautta sitten kehityksen myötä jatkossa kohti mitalitavoitteita.
Tosin nyt ei vielä tiedetä kaikkia pelaajamuutoksia, jos kohta tämän hetkinen rosteri alkaa olemaan kahta-kolmea miestä vaille valmis.
Näinpä.Toki omia kasvatteja on hyvä tuoda superiin, mutta en näe kovin uskottavana sitä, että mitalitavotteella superiin lähtevä joukkue nostaa useamman pelaajan joukkueesta, joka edelliskaudella tippui ykköspesiksestä.
Vahva epäily että tapaus Rytkösellä on vaikutus ja toisaalta, kaikki ketä voisi ostatella, on jo muualle sopparinsa tehneet, aikoja sitten.En tiedä mistä tää varovaisuus johtuu, vai onko vaan jääny näin karvaasti luu käteen...
Kuulostaa lupaavalta tuo 100%.Nyt ottakaa talteenotto! Iiro nokkola 100% jatkosopimus jomaan, joman lukkari ukko 100%.
Kuulostaa lupaavalta tuo 100%.
Ei siihen voi väittää vastaan 🙈
Kävit
Molemmat 100% varmoja. Jatketaan vielä kuten aiemnmin olen sanonut PUHTIÄMÄKI EI OLE TULOSSSA helpottaako tuskaaKuulostaa lupaavalta tuo 100%.
Ei siihen voi väittää vastaan 🙈
Kävit sitten toimistolla pikavisiitin?
Varsinkin, kun Ukko ei oo koskaan ollut mihinkään menossakaan. Tuo Iiro onkin sitten toinen juttu.
En olisi uskonut, että Joma jotakin välivuotta pitäisi.
Koska kyllähän jokainen Jomafanikin tajuaa, että joku muutos pitää tapahtua. Ja se ei todellakaan tapahdu sillä, että ylimielinen PJ astuu riviin, tai lähdettäisiin jatkamaan ynnämuut pelaajan sopimusta. Ja kun yhtälöön lisätään kokematon, toki lahjakas lukkari, niin sanonpa, ettei hyvä heilu.
Toisaalta jo tuon pelinjohtajan nimitys ratkaisi sen, että mulle tuo on näillä tiedoilla aivan yhdentekevää. Se huuma on nähty.
Oonko mä yhtäkään kertaa sanonut, että Puhtimäki olisi tulossa?Molemmat 100% varmoja. Jatketaan vielä kuten aiemnmin olen sanonut PUHTIÄMÄKI EI OLE TULOSSSA helpottaako tuskaa
että ukko on joman edustuksen lukkari?
Molemmat 100% varmoja. Jatketaan vielä kuten aiemnmin olen sanonut PUHTIÄMÄKI EI OLE TULOSSSA helpottaako tuskaa
että ukko on joman edustuksen lukkari?
Nyt on la-su yö, joten korkki kiinni ja katsotaan ensiviikolla.Nyt ottakaa talteenotto! Iiro nokkola 100% jatkosopimus jomaan, joman lukkari ukko 100%.
Eikös Topi ollut jo Joman ikioma pelaaja,kun pari kautta pelasi Mehtimäellä.Olokee Joman fanit tyytyväisiä,T.Hurskainen on hyvä pelimies.Erikoisesti on Joman joukkuetta taas yritetty rakentaa ens kaudelle. Koppariks Hurskainen vaikka tarjolla olisi ollut oma kasvatti Juntunen taikka Mansesta vapaaksi jäänyt Lilja. Ei voi kun ihmetellä tuota touhua…