Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2025

Viestejä
68
Jostain muistan lukeneeni että Tume Schroderus olisi jättämässä pelinjohto hommat tähän kauteen. Oli kai tarkoitus jo lopettaa viime kauteen.
 
Viestejä
2,738
Saahan sitä puhua mut joensuussa pelaa ens kaudella

Uus pj on entinen joman pelaaja!
Jos näillä tuntomerkeillä pitää arvata, niin Huotarin seuraaja on Mikko Kemppainen.

Miksikö? No kun Ari Monosella on ennenkin ollut taipumus valita JoMan pelinjohtajaksi omia alaisiaan.

Kemppainen on töissä Monosen firmassa HR-asiantuntijana. Samanlaista ihmisten roolittamista ja johtamista kuin pesäpallojoukkueen johtaminenkin. Monosen konsernissa on töissä myös JoMan tj Joni Nousiainen. Ei ole vaikea arvata, mistä kahvipöydässä jutellaan.

Jos Kemppainen olisi JoMan pelinjohtaja, osa-aikainen palkka riittäisi, eikä tarvitsisi neuvotella työnantajan kanssa vapaista päätyössä.
 
Viestejä
3,346
EI oo kosonen eikä kemppi. Taitaa olla iso osa pettyy tähä valintaan kuha julki tulee mut annetaan näyttää niinku huotarinki. Mut toivottavasti ei oo mitää suoraa kolmen vuoden sopimusta!
Jos tietäisit sen pj nimen niin varmaan sen kertoisit. Eli ei sulla mitään tietoa ole, kunhan vaan kiusaat ihmisiä. Vähä samalla tavalla ku Puhtimäki ei ole tulossa jomaan.
 
Viestejä
940
Jos tietäisit sen pj nimen niin varmaan sen kertoisit. Eli ei sulla mitään tietoa ole, kunhan vaan kiusaat ihmisiä. Vähä samalla tavalla ku Puhtimäki ei ole tulossa jomaan.
Tiedän kyllä nimen mut jotta saisin tietoja jatkossaki nii en nimiä huutele. Ja puhtimäki on tulossa. Sano kuka mitä sanoi.
 
Viestejä
3,346
Tiedän kyllä nimen mut jotta saisin tietoja jatkossaki nii en nimiä huutele. Ja puhtimäki on tulossa. Sano kuka mitä sanoi.
Kyllä mä vähä luulem, että se on Ukko schroderus joka on joman lukkari ens kaudella. Mut katotaan osuikko oikeaan, vai puhuikko paskaa.

Voit mainita nimen tää on anonyymi palsta, ei kukaan sua tunnista.
 
Viestejä
940
Kyllä mä vähä luulem, että se on Ukko schroderus joka on joman lukkari ens kaudella. Mut katotaan osuikko oikeaan, vai puhuikko paskaa.
Muuten oiskii mut ukko käy armeijan ja joma tarvitsee siks kesäksi lukkarin ja puhtimäki on paras vaihtoehto yhdeksi kesäksi
 
Viestejä
3,346
Muuten oiskii mut ukko käy armeijan ja joma tarvitsee siks kesäksi lukkarin ja puhtimäki on paras vaihtoehto yhdeksi kesäksi
Suostuuko muka yhen kauden lukkari pestii? On kuitenkin yhä edelleen sarjan parhaita lukkareita ja hyvässä kunnossa, nii peli haluja ois varmaa enemmänkin yheks kaudeks. Siks tuo vuoden pesti kuulostaa erikoiselta. Ja puten faijaki kovasti huudellu, että putte ei jomaan oo tulossa jopa sullekin.
 
Viestejä
940
Suostuuko muka yhen kauden lukkari pestii?
No sitähän yhen kauden pestiähän se haki just ja sit lopettaa. Kerto tän itekki podcastissa et yhden kauden voi vielä olla reissupelurina. Tottakai se puhtimäen isä huutelee tommosia ku se halutaan pitää salassa
 
Viestejä
2,738
Minne Väliaho menee? Vaihtoehdot taitaa olla IPV tai PuMu. Kärkiseitsikossa ei ole paikkaa auki.
 
Viestejä
3,346
No sitähän yhen kauden pestiähän se haki just ja sit lopettaa. Kerto tän itekki podcastissa et yhden kauden voi vielä olla reissupelurina. Tottakai se puhtimäen isä huutelee tommosia ku se halutaan pitää salassa
Jaa, no sittenhän tuo voi pitää paikkansa, no katotaan kuinka käy. Pidän pienen varauksen, muttei se mahdotonta ole.

Ja jos tarkotus on pitää salassa, nii ainaki joihinkin uppoo ku on väittänyt puten lopettavan. Aika surkeesti hämätty musta vai puhuuko sittenkin Totta? Sulla on aika paljon pelissä tässä. Jostain syystä musta tuntuu etten voi luottaa suhun.
 
Viestejä
940
Ja jos tarkotus on pitää salassa, nii ainaki joihinkin uppoo ku on väittänyt puten lopettavan. Aika surkeesti hämätty musta vai puhuuko sittenkin Totta? Sulla on aika paljon pelissä tässä. Jostain syystä musta tuntuu etten voi luottaa suhun.
Ei kannatakaan luottaa kehenkää vieraaseen mut oon kyllä 99% varma tästä. Sopimuspaperii en oo nähny nii siks vaa 99%

Eniten minuu kiinnostaa kuka on meijän kakkoskoppari ens kauella. Onko ykkösen antikaisesta mitään hajua olisko potentiaalia?
 
Viestejä
3,346
Ei kannatakaan luottaa kehenkää vieraaseen mut oon kyllä 99% varma tästä. Sopimuspaperii en oo nähny nii siks vaa 99%

Eniten minuu kiinnostaa kuka on meijän kakkoskoppari ens kauella. Onko ykkösen antikaisesta mitään hajua olisko potentiaalia?
Ainakin Mansen Topias Lilja loppuu sopimus. Lisäks kt Huusko voi siirtyä Joma ku loppuu sopimus, tää siis puhdas heitto. Muita koppari nimiä ei tuu mieleen. Mut Lilja ei mikää huono koppari mun mielestä oo.
 
Viestejä
10
No sitähän yhen kauden pestiähän se haki just ja sit lopettaa. Kerto tän itekki podcastissa et yhden kauden voi vielä olla reissupelurina. Tottakai se puhtimäen isä huutelee tommosia ku se halutaan pitää salassa
Eikös Ukko mene armeijaan vasta 2026? Puhtimäki ei ole omien sanojensa mukaan edes neuvotellut Joman kanssa. Ja itse en ole livessä kuullut Puten puhuvan yhdestä vuodesta mitään. Siitä kyllä että lopettaako vai jatkaako jossain missä näkee selkeän motivaation tai tulevaisuuden. Ei siis vuosista vai muistanko väärin? Itse uskoisin Puten halunneen katsoa tämän kauden miten pysyy vielä nuorempien matkassa ja sitten tehdä päätöksen urastaan.
Pelinjohtajista Hylkilät on molemmat Jomassa pelanneet. Samoin Lehtimäki. Mutta puheissa ollut Niskanen ei ole.
Itse uskon Villen jatkavan Jomassa tai Joona Lehtistä. Ukon uskon kasvavan vielä tuon kaksi vuotta. Pelinjohtajaksi veikkaan Markku Hylkilää.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös