Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Viestejä
92
Ilman muuta Ukon kaltaiset talentit ovat tällä tasolla pomminvarman suunnitelmien suojissa, etteivät tuosta vaan
pääse lipsumaan kilpailijoiden leiriin.

Vieläköhän täällä joku haikailee Huotarin Mikolle jatkoja! Hänhän ilmoitti jo aikanaan keväällä ettei ole jatkamassa duuniaan.
Silloin ei kahta sanaa - seuraavan haku on jo pitkällä, jollei ole ratkennut.
Itse kans ihmettelin et onko nämä henkilöt tosissaan kun Huotarille jatkoa miettivät, eiköhän "näytöt" ole jo annettu ja kuten kirjoitit niin hän ei ole jatkamassa..
 
Viestejä
87
Voittopelin jälkeen rukattu kokoonpanoja. Litti Jokerina ja Tirkkonen numerolla. Varmasti jotain vaivaa liittyy tähän, että Litmanen otetaan ulkokentällä pois. Vai mikä ajatus🤔
 
Viestejä
325
Itse kans ihmettelin et onko nämä henkilöt tosissaan kun Huotarille jatkoa miettivät, eiköhän "näytöt" ole jo annettu ja kuten kirjoitit niin hän ei ole jatkamassa..
Enemmän itse mietin että kuka mahtaa tulla tilalle, mikäli Peni on tosiaan kieltäytynyt. Niitä mahdollisia uusia nimiä en ole hirveästi täällä nähnyt edelleenkään.
 
Viestejä
87
Enemmän itse mietin että kuka mahtaa tulla tilalle, mikäli Peni on tosiaan kieltäytynyt. Niitä mahdollisia uusia nimiä en ole hirveästi täällä nähnyt edelleenkään.
Rauhankadun Shellillä puhuivat Tuomo Schroderus - Petri Pennanen. Peni nimenomaan kieltäytynyt 1 pj. tehtävästä huhujen mukaan.
 
Viestejä
15
Voittopelin jälkeen rukattu kokoonpanoja. Litti Jokerina ja Tirkkonen numerolla. Varmasti jotain vaivaa liittyy tähän, että Litmanen otetaan ulkokentällä pois. Vai mikä ajatus🤔
Kenelläkään tietoa miksi? Onko loukkeja tai joku ns. järkisyy? Eihän voittavaa joukkuetta….
 
Viestejä
124
Rauhankadun Shellillä puhuivat Tuomo Schroderus - Petri Pennanen. Peni nimenomaan kieltäytynyt 1 pj. tehtävästä huhujen mukaan.
Jos ei aivan tarinaa ole, niin kelpaisi loistavasti! Saa se Peni omat avut tuotua esiin 2pj:n paikaltakin. Esimerkiksi ulkopelin peluuttaminen ja niin edelleen.
 
Viestejä
124
No hitto, multa mennyt ohi. Menikö kainuulaisia vastaan rikki?
Eikös se ole vaivannut jo pitkältä ajalta, en muista missä pelissä se sattui. Silloin kesällä oli juuri puhetta Litmasen kipukynnyksestä kun halusi vain pelata. (Jossain lehdistössä Huotari siitä puhui)
Nythän siinä nilkassa tainnut olla enemmän tai vähemmän teippiä aina.
 

LBC

Viestejä
4,250
Jos ei aivan tarinaa ole, niin kelpaisi loistavasti! Saa se Peni omat avut tuotua esiin 2pj:n paikaltakin. Esimerkiksi ulkopelin peluuttaminen ja niin edelleen.
Toisaalta, kuinkahan paljon kevyemmällä taakalla Peni omalla asenteellaan lopulta selviäisi 2 pj:nä?
 
Viestejä
10
Eikös se ole vaivannut jo pitkältä ajalta, en muista missä pelissä se sattui. Silloin kesällä oli juuri puhetta Litmasen kipukynnyksestä kun halusi vain pelata. (Jossain lehdistössä Huotari siitä puhui)
Nythän siinä nilkassa tainnut olla enemmän tai vähemmän teippiä aina.
Alkusarjan toisessa ottelussa Kouvolaa vastaan taisi mennä.
 
Viestejä
2,108
Eihän näistä kokoonpanoon muutosten syistä suinkaan huudella ääneen enää tässä vaiheessa.
Ja vielä vähemmän jos loukkaantumisista/vaivoista on kyse!
Niin paljon kuin se palstalaisia ja muita kiinnostaisikin !!
 
Viestejä
1,532
Litmanen on jokeri koska kovassa lyönnissä nyt ja numerolla menee hukkaan liian usein.

Ja tarkennus tuohon nilkkaan, tosiaan toisessa kopla-pelissä mutta siis ensimmäisessä näistä kahdesta pelatusta.

Ihan pystyy silti pelaamaan, jos edes yleensä vaivaa enää ollenkaan. Ei ainakaan näy ulospäin.
 
Viestejä
170
Ulkopuolelta tuskin tulee ketään turistia tänne pelinjohtajaks,siellä ei taida hyvin kovia nimiä olla ketä tulis? Eli uskoisin itse kans ,että Tuomo tai Peni sen viuhkan ottaa. Elleivät ole molemmat, niinkuin ylempänä joku jo totesi.
 
Viestejä
1,541
Ulkopuolelta tuskin tulee ketään turistia tänne pelinjohtajaks,siellä ei taida hyvin kovia nimiä olla ketä tulis? Eli uskoisin itse kans ,että Tuomo tai Peni sen viuhkan ottaa. Elleivät ole molemmat, niinkuin ylempänä joku jo totesi.
Peni se on oma veikkaus.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös