Vällärille ei tarjota sopimusta. Piste.
Noin on. Lisäksi minua häiritsee, että kapteeni KettuKettu oli tosiaan kuutamolla erityisesti ekalla jaksolla. Oma epäilys myös se, että jotain on nyt vikana.
Välläri haluaa jatkaa, Joma ei.
Mitenhän Kettusesta on kapteeni leivottu? Luulisi että Litmanen tai Korhonen olisi siihen hommaan parempia..Noin on. Lisäksi minua häiritsee, että kapteeni Kettu
antaa vaikutelman kuin pelaisi puolivaloilla. Mikään joukkueen reppuselkään ottaja hän ei vaikuttaisi olevan.
Vällärille on jo ilmoitettu jo ettei sopimusta ensi kaudeksi tule. Ja nyt nerot miettivät riittääkö Ukko mestaruuteen....tällä hetkellä eivät luota.Tässä on totta että Väliaho haluaa jatkaa jomassa, mutta edelleenkään joma ei ole päättänyt ensi kauden lukkariaan. Vaihtoehdot ovat Väliaho tai Schroderus. Itse veikkaan että Väliaho syöttää vielä ensi kauden ja Schroderus kasvaa vielä vuoden ykkösen puolella ja superiin sitten kaudelle 2026.
Toivolakin voisi olla hyvä. Hän on kokenut, elää vahvasti pelissä mukana ja iloitsee kavereiden onnistumisista.Mitenhän Kettusesta on kapteeni leivottu? Luulisi että Litmanen tai Korhonen olisi siihen hommaan parempia..
Mistä sitä voi tietää miten hyvin se Ukko pelaa. Eihän Pitkäsellä mitään vaikeuksia ole debyytti kaudella ollut, vaikka missasi koko viime kauden.Jokin näissä forumin keskusteluissa ei nyt oikein stemmaa lukkarikysymyksessä.
Jos Ville on jo irtisanottu kuvioista, pitää Joman johdolla olla suunnitelma/päätös seuraavasta lukkarista.
A. Puhtimäki
B. Ukko S
C. joku muu
Mikäli Ukko tulee lautaselle, koko joukkueen pitää varautua ns. "totuttautumiskauteen"; ei olla tosissaan tavoittelemassa
kirkkainta kaudella 2025.
Ja sinä tiedät asian mistä?Vällärille on jo ilmoitettu jo ettei sopimusta ensi kaudeksi tule. Ja nyt nerot miettivät riittääkö Ukko mestaruuteen....tällä hetkellä eivät luota.
Mistä näin varma "tieto"?Vällärille ei tarjota sopimusta. Piste.
Sekä että, oma junnu ja pelannut hyvin. Toki ei Väliahon tasoa vielä. Ei tässä nyt hirveästi ole muitakaan vaihtoehtoja..Onko tästä schroederuksen sopivuudesta jotain faktatietoa vai halutaanko täällä ukko lautaselle vaan koska on oma junnu? Onko ukko siis ylivertainen ykkösessä että vois kuvitella olevan myös superissa mestaruutta tavottelevan joukkueen lukkari vai mistä tuo tulee että se on joko ukko tai välläri?