Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Viestejä
103
Paska peli joukkueelta, yksinkertaista mutta totta. Tahko antoi räpylästä ekan jakson. Toisella jaksolla ei juoksuakaan. Peluutus lähti kakkoskärjestä eikä oiennut. Hyvän kuvan vireystilasta antoi se että joukkueen kapteeni Kettu sössi molemmat kotarivuoronsa olemalla irti pesästä. Kyllä vitutti ajaa himaan tuolta noin löysän esityksen jälkeen. Paxu Paatelainen sen aikoinaan kiteytti hyvin: Jos on löysä niin on löysä!

Pesätuomiot näytti suosivan Tahkoa, siltä se ainakin paikan päällä näytti, tiedä sitten miten telkussa.
 
Viestejä
813
Otteluraportissa Huotari kehuu miten pystyttiin pelaamaan uskottavasti vahvaa Tahkoa vastaan kotonaan ja Kettunen tyytyväinen omaan peliinsä. Mitä sieniä nää kaverit syö oikein? 0/8 kotiutusta kotareissa

Sen pitäs olla itseisarvo et minimisuorituksellaki haastetaan Tahko ja normaalilla suorituksella kaadetaan. Jos Kettusen mielestä irtoaminen nykäyksellä on hyvää pelaamista nii oon sanaton
 
Viestejä
1,803
Ei antanut Tahko ekaa jaksoa räpylästä; kyllä reilusti suurin osa Joman juoksuista tuli ottamattomilla lyönneillä.

Tahkon tasoista porukkaa vastaan pitää pelata paljon paremmin kuin minimisuorituksella, siitä tämäniltainen nollaus eka jakson jälkeen on
kahden pisteen muistutus.

Tää oli yksi peli pitkässä juoksussa; tuleva Manse kotimatsi on taas oma juttunsa, toivottavasti Joma petraa ottekukokonaisuutta silloin!
 

Elk

Viestejä
920
Tahkon kannattajana olin eka jakson aikana jo valmis ojentamaan JoMalle lippua finaaleihin sellaisella pelillä mitä esittivät. Tahkolaisilla ensimmäisen kerran tällä kaudella poltteli pallo näpeissä, mutta se ei kyllä ratkaissut mitään, vaan jomalaisten laadukkaat lyönnit kautta koko joukkueen. Erityisesti kiinnitin huomiota Tirkkosen napakoihin vetoihin kakkoskärjessä, ja jopa Lehikoinen jolla ei muistaakseni Kiteellä ollut kummoista sisäpeliroolia, löi ”kuin mies” muiden tapaan. Enin osa pelaajista näyttää olevan aika hoikkia kavereita, mutta siihenkin nähden lyönneissä oli kummasti voimaa ja tehoa.

Toisella jaksolla Tahko palasi ulkopelissä sille tasolle, jolla se on kahdessa aiemmassa pelissä pelannut, ja se oli avaintekijä muuttuneeseeen pelin kulkuun. Alanen alkoi saada Joman lyöjiä pihteihinsä mitä pitemmälle peli meni, ja kotareissa tuntui, että jomalaisten usko omaan lyöntipeliinsä tyrehtyi nimenomaan Alaseen ja Tahkon ulkopeliin.

Toisen jakson ja kotareiden ulkopelin perusteella olin puolestaan valmis vilauttamaan Tahkolle lippua mitalipeleihin - edellyttäen että parantavat sisäpeliä tuntuvasti.

Taidanpa kuitenkin vielä vetää molemmilta joukkueilta liput takaisin taskuun, kun kummankaan pelaamisen kokonaisuus ei sitä vielä edellyttänyt.
 
Viestejä
43
Otteluraportissa Huotari kehuu miten pystyttiin pelaamaan uskottavasti vahvaa Tahkoa vastaan kotonaan ja Kettunen tyytyväinen omaan peliinsä. Mitä sieniä nää kaverit syö oikein? 0/8 kotiutusta kotareissa
Tässä yksi syy, miksi Huotarin ollessa viuhkassa ei finaaleissa pelata.
 
Viestejä
1,247
Otteluraportissa Huotari kehuu miten pystyttiin pelaamaan uskottavasti vahvaa Tahkoa vastaan kotonaan ja Kettunen tyytyväinen omaan peliinsä. Mitä sieniä nää kaverit syö oikein? 0/8 kotiutusta kotareissa

Sen pitäs olla itseisarvo et minimisuorituksellaki haastetaan Tahko ja normaalilla suorituksella kaadetaan. Jos Kettusen mielestä irtoaminen nykäyksellä on hyvää pelaamista nii oon sanaton
Piironen, ei Kettunen.
 
Viestejä
1,698
Minkälainen on pelinjohtaja Huotari? Itselläni on positiivinen kuva: rauhallinen, katsoo asioita positiivisesti ja arvostaa pelaajiaan. Siis hyvä mies. Mutta kuinka hyvä on pelinjohtajana?
 
Viestejä
967
Parran pärinää tuli muutamista tuomioista, varsinkin kotiin päin, mutta minusta tuomari veti vihkoon vain yhden tuomion Tahkon eduksi, eikä sekään ollut kovin helposti todettavissa. Ruudussa se näkyy kohdassa noin 1:01:47 - 1:01:50 kun neljännen aloittavalla Patovan jalka on muutaman kymmenen senttiä kolmospesästä ilmassa, vaikka kärpänen tuosta tuomittiin. Kakkostuomarihan ei voi nähdä Patovan jalkaa, hänen tehtävänsä on seurata etenijää ja kuulohavainnon perusteella mentiin siitä, missä se hanskaan kopsahti. Ruutu-kelailun perusteella olen vieläkin samaa mieltä kuin kentällä. Ei iso vääryys, mutta vääryys toki.
 
Viestejä
813
Onko kukaan tästä joman uudesta toimarista kuullu mitään? Miehellä on kyllä nii anteekspyytelevä ja alistunut olemus kun muutaman kerran oon nähny et ihmettelen syvästi mikäli on vielä ens vuonna samalla pallilla.
 
Viestejä
135
Onko kukaan tästä joman uudesta toimarista kuullu mitään? Miehellä on kyllä nii anteekspyytelevä ja alistunut olemus kun muutaman kerran oon nähny et ihmettelen syvästi mikäli on vielä ens vuonna samalla pallilla.
En ole kuullut, mutta pari kertaa samassa tilassa ollut, hiljaisen ja rauhallisen oloinen "sivustakatselija" on vaikutelma..
 
Viestejä
354
Onko kukaan tästä joman uudesta toimarista kuullu mitään? Miehellä on kyllä nii anteekspyytelevä ja alistunut olemus kun muutaman kerran oon nähny et ihmettelen syvästi mikäli on vielä ens vuonna samalla pallilla.
En tiedä mikä sulla häntä vastaan on, mutta onhan hänestä kuultu ja pirun hyvä kuva on miehen tekemisestä jäänyt. Oli ekassa kotipelissä loungessa vieraana ja melkein koko tauon rupattelivat, todella hyvä setti oli se.

Tossa linkit keväältä jotka kannattaa kuunnella.



Mie sanon että jatkaa monta vuotta pestissään.
 
Viestejä
245
En tiedä mitä muut ootte mieltä, mutta ruudun selostaja on aivan todella raskas.
Vetää todella paljon kotiinpäin.. moni joman hyvä suoritus on "itä-länsi tason suoritus". Kaipa joku tästäkin tykkää, mutta neutraalina katsojana en oikein välitä. Tsemppiä Joma!
 
Viestejä
103
En tiedä mitä muut ootte mieltä, mutta ruudun selostaja on aivan todella raskas.
Vetää todella paljon kotiinpäin.. moni joman hyvä suoritus on "itä-länsi tason suoritus". Kaipa joku tästäkin tykkää, mutta neutraalina katsojana en oikein välitä. Tsemppiä Joma!
1) Eikös kaikki fanikameraselostukset ole kallellaan kotiin päin? Näin olen kokenut.
2) En tiedä johtuuko selostajan raskaus mielestäsi kotiin päin vetämisestä vai tyylistä yleensä vai molemmista. Mutta kyllä mä siedän. Liikaa selostaa ja spekuleeraa, eleettömämpi sisältö olisi parempi. Ei taida missään olla huippuselostajia, mutta ei myöskään sellaisia jotka laittaisin äänettömälle.
 
Viestejä
864
En tiedä mitä muut ootte mieltä, mutta ruudun selostaja on aivan todella raskas.
Vetää todella paljon kotiinpäin.. moni joman hyvä suoritus on "itä-länsi tason suoritus". Kaipa joku tästäkin tykkää, mutta neutraalina katsojana en oikein välitä. Tsemppiä Joma!

Kotiinpäinveto ei fanikamerassa itseä häiritse, se niissä jopa ymmärrettävää. Mutta muilta osin ylivoimaisesti raskain kuunneltava, jättäisi pois tuon kommentaattorin roolin ja ainaisen spekuloinnin siitä miten tilanne tullaan nyt pelaamaan. Etenkin kun puolet arvailuista menee väärin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös