Kettu kippariksi ja Kitteeltä 2. pelinjohtaja. Aika erikoiset valinnat?
Miksi erikoiset?Kettu kippariksi ja Kitteeltä 2. pelinjohtaja. Aika erikoiset valinnat?
Niin...; 1.s pelinjohtaja Huotari edustanut Kiteen Palloa - Jymytaustainen ,Kipan kautta,2.s pj :ksi Sirviö sopii varmaan hyvin joukkueen vetämiseen .Miksi erikoiset?
Valistapa meitä, ketä olisit itse valinnut?Kettu kippariksi ja Kitteeltä 2. pelinjohtaja. Aika erikoiset valinnat?
Laiska harjoittelija ja nuori. Millä tavalla luontainen valinta siis?Kettunen luontainen valinta mielestäni kapteeniksi.
Tätä olen itsekin kuullut.Laiska harjoittelija ja nuori. Millä tavalla luontainen valinta siis?
Minusta hän on vain liian vekkuli JoMan kippariksi. Toivon, että olen väärässä.
Toimitusjohtajaa haettu pitkän aikaa, mut ei tunnu nappaavan kukaan onkeen. Jojensuun torihuhut kertoo, että Savon alueen pesisjohtajiakin houkuteltu pestiin mutta miks kukaan ei tartu syöttiin?Joman taustatyöntekijät sekä pelaajat ovat oman alansa huippua. Ens kaudelta voi odottaa suurta menestystä!
Eipä tuohon oo kun yksi syy, tai no syyllinenToimitusjohtajaa haettu pitkän aikaa, mut ei tunnu nappaavan kukaan onkeen. Jojensuun torihuhut kertoo, että Savon alueen pesisjohtajiakin houkuteltu pestiin mutta miks kukaan ei tartu syöttiin?
Mielenkiinnosta kysäsen että ketkä olis sun mielestä tekijämiehiä? Olisiko löytynyt Joensuusta tai seuran sisältä?siellä on oikeesti tekijämiehet vältelly tota paikkaa.
Toimitusjohtajan pesti ei pitäs olla mikää harjottelijan pesti. Kyseisellä herralla on neljä vuotta kokemusta sänkyjen myymisestä. Urheiluseuran kokonaisvaltaseen johtamiseen on aika suuri matka tosta ja liike elämässä olis ollu lukuisia kovia ammattilaisia pestiin mut ei ketään kiinnosta koska tuo johto on nii ummehtunu. Veikkaan Nemon olevan max vuoden roolissaanMielenkiinnosta kysäsen että ketkä olis sun mielestä tekijämiehiä? Olisiko löytynyt Joensuusta tai seuran sisältä?