Piironen pelaa ja ketun ja jussen kausi ohi. Näin puhuvat mut mistäs minä mittää tiiänOnko kellään mitään tietoa loukki ukkojen tilanteista et missä mennään?
Piironen pelaa ja ketun ja jussen kausi ohi. Näin puhuvat mut mistäs minä mittää tiiänOnko kellään mitään tietoa loukki ukkojen tilanteista et missä mennään?
Ok, harmi jos vaan 1/3 ukoista takas rosteriin. Katsotaan miten käy.Piironen pelaa ja ketun ja jussen kausi ohi. Näin puhuvat mut mistäs minä mittää tiiän
Ensi kautta kohden.Menin tänään stadionin ohi sattumalta samaan aikaan edustuksen harjoitusten aikaan. Ei siellä kyllä ikävä ollut hirveän montaa kaveria treenikunnossa
Ei oltu sitten samaan aikaan liikenteessä. Iltapäivällä kun koko joukkueella harjoittelivat niin ainoastaan yksi mies oli poissa.Menin tänään stadionin ohi sattumalta samaan aikaan edustuksen harjoitusten aikaan. Ei siellä kyllä ikävä ollut hirveän montaa kaveria treenikunnossa
Näinhän se menee. Lauantaina kun kokoonpano julkaistaan niin näkee ketä ukkoja siellä oikein on. 😊Kyllähän näihin matseihin yritetään parsia ukkoja pelikuntoon viimeisen päälle.
Ääneen ei missään pukahdeta.
- Näkee viimeistään peleissä miten onnistuvat.
Jomafanithan ovat silloin Boltilla katsomassa naisten peliä.Missäs Joma Fanien fanimatka lauantaille? Eikö tosiaan ole järjestelyssä?
Olen myöskin tykästynyt noihin Aitiopaikalla-podcastin haastattelijoihin. Ovat hyviä työssään ja urheilijoita kohtaan kauhean kilttejä ja ystävällisiä. Ja myös ottavat hyvin vastaan kuulijoiden toiveita.Lämmin kiitos taas postauksesta @Paloma! Olipa symppis haastattelu. Kiva ja hyvä tuo uusi haastattelija myös.
Kiitos Paloma, paljon lämpimiä terkkuja Sotkamoon ❤️Siksikään ei kannata mennä harhaan, että tämä pve-sarja olisi Jymylle jonkinlainen ylikävely, vaikka JoMa:lta nyt joku pelaaja puuttuisikin kokoonpanosta.