Varamies nyt on laulanut samaa laulua kesästä saakka, kieltämättä ei oikein jaksa ottaa häntä tosissaan..
Perusteita kun ei taida löytyä.
Perusteita kun ei taida löytyä.
Lukkarilla, joka on varmempi räpylällä. Omaisi heittokäden. Sekä osaisi syöksyä edetessään. Siinä muutamia. Toivottavasti ensivuonna eri lukkari JoMalla.Kenellä voitetaan? Ettei vaan naisrintamalla käynyt nimimerkkisi mukaisesti, josta Ville vei voiton? Nyt eteenpäin.
EI millään pahalla mut onko sulla jotain henk.koht. kaunaa Välläriä kohtaan? Villehän pelaa tosi hyvin eikä kukaan ole täydellinen.Lukkarilla, joka on varmempi räpylällä. Omaisi heittokäden. Sekä osaisi syöksyä edetessään. Siinä muutamia. Toivottavasti ensivuonna eri lukkari JoMalla.
Ei ole henkilökohtaista kaunaa Villeä kohtaan. Minun, korostan, minun mielestä Villen ollessa lukkarina ei kultaa voiteta. Se nähdään sitten kun aikanaan Villen ura loppuu, olinko oikeassa. Toivon tottakai kannattajana, että Ville ja joukkue todistaa väittämäni vääräksi.EI millään pahalla mut onko sulla jotain henk.koht. kaunaa Välläriä kohtaan? Villehän pelaa tosi hyvin eikä kukaan ole täydellinen.
8 / 9 pistettä jatkosarjan tässä vaiheessa - - ei aiheuta ketutusta, ei! 😉
Ainakin pieni ihmeparaneminen on Jomassa havaittavissa..
Inkuri; en ole itsekään aina jaksanut luottaa tekemiseen, mutta olen pitänyt viimeisen oljenkorren pärjäämisen mahdollisuutta muistissa! Kun taitoakin kuitenkin joukkueessa on, on vain toivottava sen pääsevän hyvällä tavalla suorituksiin.
Huonotkaan matsit eivät voi jatkua ikuisuuksiin..
Näytäpä kirjoitus jossa mulla on luottamuspula Jomaan tai yhteenkään pelaajaan tai pelinjohtoon?Ja näin. Mikä siinä on kun nyt taas alkaa niitä "tosifaneja" olemaan. @mr Madizine on ainoa, joka on luottanut joukkueeseen. Toki itselläkin oli tuossa kesällä usko koetuksella, mutta purin hammasta. Mutta pelataahan nyt tämä jatkosarja ja playoffit ja sitten tehdään analyysi kaudesta.
Räpylä on pitänyt hyvin, ei yhtään enempää ole tippunut kuin muilla.Lukkarilla, joka on varmempi räpylällä. Omaisi heittokäden. Sekä osaisi syöksyä edetessään. Siinä muutamia. Toivottavasti ensivuonna eri lukkari JoMalla.
Anteeks paljon kun keskustelupalstalla keskustellaan ja kritisoidaan pahasti alisuorittavaa joukkuetta. Silleenhän ei voi fani tehdä ollenkaa vaan ollaan kirjottamatta mitään nii ollaan tosifaneja!Ja näin. Mikä siinä on kun nyt taas alkaa niitä "tosifaneja" olemaan. @mr Madizine on ainoa, joka on luottanut joukkueeseen. Toki itselläkin oli tuossa kesällä usko koetuksella, mutta purin hammasta. Mutta pelataahan nyt tämä jatkosarja ja playoffit ja sitten tehdään analyysi kaudesta.
Anteeks paljon kun keskustelupalstalla keskustellaan ja kritisoidaan pahasti alisuorittavaa joukkuetta. Silleenhän ei voi fani tehdä ollenkaa vaan ollaan kirjottamatta mitään nii ollaan tosifaneja!