Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2024

Viestejä
124
Kenellä voitetaan? Ettei vaan naisrintamalla käynyt nimimerkkisi mukaisesti, josta Ville vei voiton? Nyt eteenpäin.
Lukkarilla, joka on varmempi räpylällä. Omaisi heittokäden. Sekä osaisi syöksyä edetessään. Siinä muutamia. Toivottavasti ensivuonna eri lukkari JoMalla.
 
Viestejä
458
Ja näin. Mikä siinä on kun nyt taas alkaa niitä "tosifaneja" olemaan. @mr Madizine on ainoa, joka on luottanut joukkueeseen. Toki itselläkin oli tuossa kesällä usko koetuksella, mutta purin hammasta. Mutta pelataahan nyt tämä jatkosarja ja playoffit ja sitten tehdään analyysi kaudesta.
 
Viestejä
2,108
8 / 9 pistettä jatkosarjan tässä vaiheessa - - ei aiheuta ketutusta, ei! 😉
Ainakin pieni ihmeparaneminen on Jomassa havaittavissa..

Inkuri; en ole itsekään aina jaksanut luottaa tekemiseen, mutta olen pitänyt viimeisen oljenkorren pärjäämisen mahdollisuutta muistissa! Kun taitoakin kuitenkin joukkueessa on, on vain toivottava sen pääsevän hyvällä tavalla suorituksiin.
Huonotkaan matsit eivät voi jatkua ikuisuuksiin..
 
Viestejä
124
EI millään pahalla mut onko sulla jotain henk.koht. kaunaa Välläriä kohtaan? Villehän pelaa tosi hyvin eikä kukaan ole täydellinen.
Ei ole henkilökohtaista kaunaa Villeä kohtaan. Minun, korostan, minun mielestä Villen ollessa lukkarina ei kultaa voiteta. Se nähdään sitten kun aikanaan Villen ura loppuu, olinko oikeassa. Toivon tottakai kannattajana, että Ville ja joukkue todistaa väittämäni vääräksi.
 
Viestejä
458
8 / 9 pistettä jatkosarjan tässä vaiheessa - - ei aiheuta ketutusta, ei! 😉
Ainakin pieni ihmeparaneminen on Jomassa havaittavissa..

Inkuri; en ole itsekään aina jaksanut luottaa tekemiseen, mutta olen pitänyt viimeisen oljenkorren pärjäämisen mahdollisuutta muistissa! Kun taitoakin kuitenkin joukkueessa on, on vain toivottava sen pääsevän hyvällä tavalla suorituksiin.
Huonotkaan matsit eivät voi jatkua ikuisuuksiin..

Juurikin näin. Kauden jälkeen voidaan tehdä lopullinen arvio kaudesta. Nyt pelataan ja antaa tulosten näyttää missä mennään kaudella 2024
 
Viestejä
1,532
Ja näin. Mikä siinä on kun nyt taas alkaa niitä "tosifaneja" olemaan. @mr Madizine on ainoa, joka on luottanut joukkueeseen. Toki itselläkin oli tuossa kesällä usko koetuksella, mutta purin hammasta. Mutta pelataahan nyt tämä jatkosarja ja playoffit ja sitten tehdään analyysi kaudesta.
Näytäpä kirjoitus jossa mulla on luottamuspula Jomaan tai yhteenkään pelaajaan tai pelinjohtoon?
 
Viestejä
2,108
Joo, tottakai vasta kauden jälkeen nähdään menestys isossa kuvassa!

Mutta on ollut vaan niin kiva katella pidemmän apaattisen ajan jälkeen mitä mallikkainta ja huippyhyvää Joman peliä!
Pitää iloita nyt kun näitä tulee 👍 .
Tästä on hyvä jatkaa Mansea, Vimpsua ja Koplaa vastaan.
Plejat ovat sitten oma jännittävä lukunsa!
 
Viestejä
1,532
Lukkarilla, joka on varmempi räpylällä. Omaisi heittokäden. Sekä osaisi syöksyä edetessään. Siinä muutamia. Toivottavasti ensivuonna eri lukkari JoMalla.
Räpylä on pitänyt hyvin, ei yhtään enempää ole tippunut kuin muilla.
Eteneminen voisi olla parempaa mutta eihän meillä ole etenijistä uupelo.

Tottakai Villellä voi voittaa ja nyt se pitäisi sitten myös tehdä jos meinaa.
 
Viestejä
985
Ja näin. Mikä siinä on kun nyt taas alkaa niitä "tosifaneja" olemaan. @mr Madizine on ainoa, joka on luottanut joukkueeseen. Toki itselläkin oli tuossa kesällä usko koetuksella, mutta purin hammasta. Mutta pelataahan nyt tämä jatkosarja ja playoffit ja sitten tehdään analyysi kaudesta.
Anteeks paljon kun keskustelupalstalla keskustellaan ja kritisoidaan pahasti alisuorittavaa joukkuetta. Silleenhän ei voi fani tehdä ollenkaa vaan ollaan kirjottamatta mitään nii ollaan tosifaneja!
 
Viestejä
458
Anteeks paljon kun keskustelupalstalla keskustellaan ja kritisoidaan pahasti alisuorittavaa joukkuetta. Silleenhän ei voi fani tehdä ollenkaa vaan ollaan kirjottamatta mitään nii ollaan tosifaneja!

Tietysti saa arvostella ja pitääkin. Mutta kuten sanoin, niin ei mielellään kesken kauden. Huviahan tämä kuitenkin on. Itse olen käynyt katsomassa jokaisen kotiottelun Bolt Stadionilla. Toki ymmärrän, että kaikille tämä ei ole huvia. Mutta kuitenkin, tämä on vain pesäpalloa ja viihdettä.
 
Viestejä
2,108
Kyllä vaan; kauden keskellä jos aikuisten ihmisten toimesta aletaan huutaa "Huotaria ulos" , niin pistää väkisinkin miettimään :

- ovatko huutajat ihan tosissaan vaiko vain raivarisuuttumuksen vallassa olevia hupihuutajia, jolloin voi suustaan päästellä ihan mitä tahansa vailla mitään totuuspohjaa
- puuttuuko tilanteessa reaaliteetit - oletetaan uuden pelinjohtajan löytyvän tuosta vain, joka olisi melkein "kuka tahansa"
- vaikka tälläinen uusi pelinjohtaja löytyisikin, olisiko hänestä mitään apua tilanteeseen

Kiekkoliigassa valmentaja saattaa helposti vaihtua, mutta onko loppupelissä kukaan jälkikäteen kunnolla analysoinut vaihdon olleen onnistunut tai tuloksekas.. Ehkä peli / kaksi on piristynyt, mutta sitten palattu entiseen.. Ehkä vasta pidemmän ajan jälkeen on päästy tappiokierteesta, tms.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös