Kyllä mua harmittaa tuo Koplan sulaminen, kun alkoi niin hyvin!Ottakaahan Joma kannu Joensuuhun! Toisi lohtua tähän Koplan synkkyyteen.
Kyllä mua harmittaa tuo Koplan sulaminen, kun alkoi niin hyvin!Ottakaahan Joma kannu Joensuuhun! Toisi lohtua tähän Koplan synkkyyteen.
Alkaa olla tämä Kutvosen porukka nähty. Luulisi, että tässä vaiheessa kautta tuomareistakin parhaat viheltäisi.Tunnettakin näytti olevan tänään pelissä muillakin kuin Kososella. Litti esim karjui tuomareille persiinsä pohjasta.
Älä nyt, Selviytyjät alkaa! 🔥Joma hoitakaa homma loppuun asti! Jos Keki tämän vie, ei ole jäljellä seuraa, jota kannattaa ja Ruutu+ lähtee tauolle 😀
Kutvosen porukka kuuluu neljän parhaan tuomariporukan sakkiin yhdessä Nupposen, Laition ja Rautiaisten joukkojen kanssa. Tosin kakkostuomarille saattoi tulla tänään Joensuussa pari virheellistä näkemystä pesäkilvoissa, mutta niitähän välillä sattuu.Alkaa olla tämä Kutvosen porukka nähty. Luulisi, että tässä vaiheessa kautta tuomareistakin parhaat viheltäisi.
Jotain vastaavia huhuja olen muualtakin kuullut. Ihan potentiaalisen oloinen kaveri. Sopisi tyyliltään hyvin Toivolan kaveriksi. Superlupauksen läpimurto siirtyi, mutta nyt hänen mailassaan säkenöi hurja tuli - ElmoTVKiteen ketjussa oli huhu, että Haminan kotiuttajajokeri Joosua Rättö olisi tehnyt sopimuksen JoMaan.
Mikä on miehiään? Teksti-tv:n mukaan näyttää johtavan ykkösen pudotuspelien lyöjätilastoa 1+16=17.
Onpas mennyt taso heikoksi jos näin onKutvosen porukka kuuluu neljän parhaan tuomariporukan sakkiin yhdessä Nupposen, Laition ja Rautiaisten joukkojen kanssa. Tosin kakkostuomarille saattoi tulla tänään Joensuussa pari virheellistä näkemystä pesäkilvoissa, mutta niitähän välillä sattuu.
Jotain vastaavia huhuja olen muualtakin kuullut. Ihan potentiaalisen oloinen kaveri. Sopisi tyyliltään hyvin Toivolan kaveriksi. Superlupauksen läpimurto siirtyi, mutta nyt hänen mailassaan säkenöi hurja tuli - ElmoTV
Tuon Elmon jutun perusteella voisi tosiaan olla hyvä pari Toivolalle. Toivola voisi opettaa Rätölle, kuinka lyödään kumuraa ja kierrenäpyä. Kovia saumalyöntejä lyövää jokeriahan JoMalla ei nyt ole, kun Wahlsten lähti. Hyvä haku JoMalta, jos totta.Jotain vastaavia huhuja olen muualtakin kuullut. Ihan potentiaalisen oloinen kaveri. Sopisi tyyliltään hyvin Toivolan kaveriksi. Superlupauksen läpimurto siirtyi, mutta nyt hänen mailassaan säkenöi hurja tuli - ElmoTV
B-pojat melkeen kaikki 06. Nuori joukkue joka taistelee -24 ja -25 kesän mitalleista.Oli hienoa puhetta Monoselta tauolla ja paljon saaneet aikaan liiton eri organisaatioissa.
Kova satsaus jos hakevat nousua suomisarjasta divariin, paljon tarvitsevat pelaajia lisää b- pojilla tulee pitkä kesä 2024.
Pitää sitten vissiin katsoa Ruudusta klo 16, mikä Rättö on miehiään HP-KaMa ratkaisupelissä, jossa HP voi varmistaa nousunsa superiin.Rättö varma tulija. Soppari tehty jonki aikaa sitte