Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2022

Jotenkin outoa.haimin haastattelu.me halutaan SM halli lopputurnaukseen.mut sitten kuitenkin vähän outo joukkue ja vielä oudompi pelaaja järjestys

Jotenkin outoa.haimin haastattelu.me halutaan SM halli lopputurnaukseen.mut sitten kuitenkin vähän outo joukkue ja vielä oudompi pelaaja järjestys

Koplalla on valitettavasti loukkaantumisia ja kyllä tuo varmasti oli paras kooste, joka saatiin jalkeille.

Joo ja tää Valtteri oli sunnuntaina pelaamassa. Hyvin menee! 🤦🏻‍♂️

Ottaapa se nyt yks hallitappio koville. Eletään hetkessä, eikä ensi kesässä!
Valtteri ei ollut pelaamas. Ja mitä järkee kesällä alkaa ne tosipelit ku on paremmat kokoonpanot. Ja mä en kitise ei ollut ykkös kokoonpano koplalla. Tottakai sitä toivoo et kaikki pääsis parhailla kokoonpanoilla pelaa, ja nää on hallipelejä aika montaa kiinnostaa tulevan kesän pelit aika montaa, toisinku sun kaltasta trollia joka ei edes tiedä ville pesua eikä valtteri hämäläistä.

Valtteri ei ollut pelaamas. Ja mitä järkee kesällä alkaa ne tosipelit ku on paremmat kokoonpanot. Ja mä en kitise ei ollut ykkös kokoonpano koplalla. Tottakai sitä toivoo et kaikki pääsis parhailla kokoonpanoilla pelaa, ja nää on hallipelejä aika montaa kiinnostaa tulevan kesän pelit aika montaa, toisinku sun kaltasta trollia joka ei edes tiedä ville pesua eikä valtteri hämäläistä.
Miksi sä vänkäät, ettei Hämäläinen ollut pelaamassa?

Kannattaa katsoa ruudusta uusintana kyseinen peli, ehkä sinäkin huomaat Valtteri Hämäläisen pelanneen kyllä pelissä.

Mutta itse pelistä, kyllä on yllättävän valmiin näköistä Joman ulkopeli. Huotari aloittanut kyllä hyvin pelinjohdossa.

Noin tunnin kohdalla lyhyttä analyysia JoMa-KPL pelistä. Selvisi myös, että Malikine valitettavasti loukkaantuneena, mutta parempaan päin.

Lisäksi mielenkiintoinen tieto, että Hurskainen olisi ilmeisesti oikeastikin siirtymässä linjaan (😯). Se, ketä suunnitellaan 2-puolen koppariksi, siitä ei ollut herroilla varmaa tietoa. Toki todennäköisesti Toivola/Niemeläinen. Jäin nyt sitten miettimään, että minnekäs se Tirkkonen sijoitetaan? Etenijäjokeriksi? 😯

Sanon tän viimeisen kerran, että Valtteri pelasi numerolla yhdeksän ja oli kolmoskoppari. Ruudusta näkyy peli ja tilastot pesistulokset.fi.

Voimia ja kaikkea hyvää sinne, katkeraa on näemmä tappion karvas kalkki (Finaalit 2018, finaalit, finaalit 2020 & finaalit 2021).

Syksyä ja ainaista kouvolalaista sulamista odotellen,

-Tappimies

Sitten jatketaan aiheesta Joensuu Maila!

Sanon tän viimeisen kerran, että Valtteri pelasi numerolla yhdeksän ja oli kolmoskoppari. Ruudusta näkyy peli ja tilastot pesistulokset.fi.

Voimia ja kaikkea hyvää sinne, katkeraa on näemmä tappion karvas kalkki (Finaalit 2018, finaalit, finaalit 2020 & finaalit 2021).

Syksyä ja ainaista kouvolalaista sulamista odotellen,

-Tappimies

Sitten jatketaan aiheesta Joensuu Maila!
Voi voi. Tarkalleen ottaen en maininnut Valtterin sukunimeä ja puhuin Valtteri luomasta hän ei ollut kokoonpanossa viikonloppuna. Ja oot taas väärässä en ole kpl fani. Ei näin🤦

Voi voi. Tarkalleen ottaen en maininnut Valtterin sukunimeä ja puhuin Valtteri luomasta hän ei ollut kokoonpanossa viikonloppuna. Ja oot taas väärässä en ole kpl fani. Ei näin🤦

Älä Jonne kirjottele juovuspäissäs enää tänne Joman palstalle.. Pysyttele siellä Seinäjoen jutuissa jatkossa! Kiitos!

Älä Jonne kirjottele juovuspäissäs enää tänne Joman palstalle.. Pysyttele siellä Seinäjoen jutuissa jatkossa! Kiitos!
Väärin. Minä ihan asiallisesti kirjoitin kesällä tilanne toinen ku kpl paras kokoonpano. Sitte tuli tämä kuka hämäläinen, pesu eli aloitti tämän vänkäämisen. Lisäks tuo sun juopottelu kommentti on aika säälittävä ja nolo eikä sitä voi ottaa vakavasti ku et edes tunne mua. Lisäks tollaset sun kaltaset trollit jos luulit itken itseni uneen olet väärässä, päin vastoin saan ihan pirkuleen makiat naurut kun nolaat itsesi täällä. Mutta sepä ei ole mun ongelma. Taidat itse olla juoppo kun noin tyhmiä puhut.

Sanottakoot vielä, että Joma pelasi sunnuntaina varsin hyvin, eikä mielestäni ole mitään merkkejä siitä, etteikö Joma kuuluisi edelleen "TOP vitoseen". Minulle sopisi erityisen hyvin, että syksyllä finaaleissa pelaisivat Joma ja KPL kumpikin parhaalla kokoonpanollaan ja miellellään vielä katsomot ääriään myöten täyttävän yleisön edessä :).

Vielä kerran ystävällinen pyyntö - keskitytään JoMan ketjussa Joensuun Mailaan liittyvien asioiden / uutisten / keskustelun ympärille. Mikäli asia liittyy Koplaan, niin KPLn oma palsta on sitä varten.

Lisäksi palstalle voinee perustaa tarvittaessa ihan oman ketjun nimellä "vänkääminen". Nyt tätä on jatkunut jo ihan riittävän monta sivua täällä JoMan ketjussa.

Kiitos!

Lue nyt aivan omin käsin, mitä kirjoitit!
Niin ihan asiallinen teksti. Lopetan vänkäämisen tähän. Tuon tekstin tsrkoitus oli kun nuo pelaajat olivat poissa se heikenti kopla kokoonpanoa, ja kesällä tullaan varmasti hyviä pelejä aikaan saamaan kun nuo pelaajat ovat tulleet takaisin. Paitsi hämäläinen ei ollut poissa, mutta silti puuttui pelaajia.

Vielä kerran ystävällinen pyyntö - keskitytään JoMan ketjussa Joensuun Mailaan liittyvien asioiden / uutisten / keskustelun ympärille. Mikäli asia liittyy Koplaan, niin KPLn oma palsta on sitä varten.

Lisäksi palstalle voinee perustaa tarvittaessa ihan oman ketjun nimellä "vänkääminen". Nyt tätä on jatkunut jo ihan riittävän monta sivua täällä JoMan ketjussa.

Kiitos!
Voihan tuo johtua osittain siitäkin, kun sattui olemaan kyse nimenomaan Joman pelistä?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.