Jotenkin outoa.haimin haastattelu.me halutaan SM halli lopputurnaukseen.mut sitten kuitenkin vähän outo joukkue ja vielä oudompi pelaaja järjestys
Joo ja tää Valtteri oli sunnuntaina pelaamassa. Hyvin menee! 🤦🏻♂️Valtteri Hämäläinen ja Ville pesu. Et ilmeisesti seuraa pesäpalloa kun et heitä tiedä.
Valtteri ei ollut pelaamas. Ja mitä järkee kesällä alkaa ne tosipelit ku on paremmat kokoonpanot. Ja mä en kitise ei ollut ykkös kokoonpano koplalla. Tottakai sitä toivoo et kaikki pääsis parhailla kokoonpanoilla pelaa, ja nää on hallipelejä aika montaa kiinnostaa tulevan kesän pelit aika montaa, toisinku sun kaltasta trollia joka ei edes tiedä ville pesua eikä valtteri hämäläistä.Joo ja tää Valtteri oli sunnuntaina pelaamassa. Hyvin menee! 🤦🏻♂️
Ottaapa se nyt yks hallitappio koville. Eletään hetkessä, eikä ensi kesässä!
Miksi sä vänkäät, ettei Hämäläinen ollut pelaamassa?Valtteri ei ollut pelaamas. Ja mitä järkee kesällä alkaa ne tosipelit ku on paremmat kokoonpanot. Ja mä en kitise ei ollut ykkös kokoonpano koplalla. Tottakai sitä toivoo et kaikki pääsis parhailla kokoonpanoilla pelaa, ja nää on hallipelejä aika montaa kiinnostaa tulevan kesän pelit aika montaa, toisinku sun kaltasta trollia joka ei edes tiedä ville pesua eikä valtteri hämäläistä.
Kannattaa katsoa ruudusta uusintana kyseinen peli, ehkä sinäkin huomaat Valtteri Hämäläisen pelanneen kyllä pelissä.Valtteri ei ollut pelaamas. Ja mitä järkee kesällä alkaa ne tosipelit ku on paremmat kokoonpanot. Ja mä en kitise ei ollut ykkös kokoonpano koplalla. Tottakai sitä toivoo et kaikki pääsis parhailla kokoonpanoilla pelaa, ja nää on hallipelejä aika montaa kiinnostaa tulevan kesän pelit aika montaa, toisinku sun kaltasta trollia joka ei edes tiedä ville pesua eikä valtteri hämäläistä.
Sanon tän viimeisen kerran, että Valtteri pelasi numerolla yhdeksän ja oli kolmoskoppari. Ruudusta näkyy peli ja tilastot pesistulokset.fi.Valtteri ei ollut pelaamas. Ja mitä järkee kesällä alkaa ne tosipelit ku on paremmat kokoonpanot. Ja mä en kitise ei ollut ykkös kokoonpano koplalla. Tottakai sitä toivoo et kaikki pääsis parhailla kokoonpanoilla pelaa, ja nää on hallipelejä aika montaa kiinnostaa tulevan kesän pelit aika montaa, toisinku sun kaltasta trollia joka ei edes tiedä ville pesua eikä valtteri hämäläistä.
Voi voi. Tarkalleen ottaen en maininnut Valtterin sukunimeä ja puhuin Valtteri luomasta hän ei ollut kokoonpanossa viikonloppuna. Ja oot taas väärässä en ole kpl fani. Ei näin🤦Sanon tän viimeisen kerran, että Valtteri pelasi numerolla yhdeksän ja oli kolmoskoppari. Ruudusta näkyy peli ja tilastot pesistulokset.fi.
Voimia ja kaikkea hyvää sinne, katkeraa on näemmä tappion karvas kalkki (Finaalit 2018, finaalit, finaalit 2020 & finaalit 2021).
Syksyä ja ainaista kouvolalaista sulamista odotellen,
-Tappimies
Sitten jatketaan aiheesta Joensuu Maila!
Voi voi. Tarkalleen ottaen en maininnut Valtterin sukunimeä ja puhuin Valtteri luomasta hän ei ollut kokoonpanossa viikonloppuna. Ja oot taas väärässä en ole kpl fani. Ei näin🤦
Onko Ylläpito palkannut palstapoliisin?Älä Jonne kirjottele juovuspäissäs enää tänne Joman palstalle.. Pysyttele siellä Seinäjoen jutuissa jatkossa! Kiitos!
Väärin. Minä ihan asiallisesti kirjoitin kesällä tilanne toinen ku kpl paras kokoonpano. Sitte tuli tämä kuka hämäläinen, pesu eli aloitti tämän vänkäämisen. Lisäks tuo sun juopottelu kommentti on aika säälittävä ja nolo eikä sitä voi ottaa vakavasti ku et edes tunne mua. Lisäks tollaset sun kaltaset trollit jos luulit itken itseni uneen olet väärässä, päin vastoin saan ihan pirkuleen makiat naurut kun nolaat itsesi täällä. Mutta sepä ei ole mun ongelma. Taidat itse olla juoppo kun noin tyhmiä puhut.Älä Jonne kirjottele juovuspäissäs enää tänne Joman palstalle.. Pysyttele siellä Seinäjoen jutuissa jatkossa! Kiitos!
Luomat, kivipelto, pesu, hämäläinen. Eikä mielestäni ollut yks yhteen, jomalla oli selvästi parempi kokoonpano ei kopla tuolla kokoonpanolla pelaa runkosarjassa. Joma faneilla liikaa keulii kummiski halli pelejä. syksyllä tilanne on toinen kun pelataan vain voitoista.
Niin ihan asiallinen teksti. Lopetan vänkäämisen tähän. Tuon tekstin tsrkoitus oli kun nuo pelaajat olivat poissa se heikenti kopla kokoonpanoa, ja kesällä tullaan varmasti hyviä pelejä aikaan saamaan kun nuo pelaajat ovat tulleet takaisin. Paitsi hämäläinen ei ollut poissa, mutta silti puuttui pelaajia.Lue nyt aivan omin käsin, mitä kirjoitit!
Voihan tuo johtua osittain siitäkin, kun sattui olemaan kyse nimenomaan Joman pelistä?Vielä kerran ystävällinen pyyntö - keskitytään JoMan ketjussa Joensuun Mailaan liittyvien asioiden / uutisten / keskustelun ympärille. Mikäli asia liittyy Koplaan, niin KPLn oma palsta on sitä varten.
Lisäksi palstalle voinee perustaa tarvittaessa ihan oman ketjun nimellä "vänkääminen". Nyt tätä on jatkunut jo ihan riittävän monta sivua täällä JoMan ketjussa.
Kiitos!