Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2022

Viestejä
775
Jymyä minäkin oon toivonut, mutta kyllä ei näin nihkeän pelin jälkeen ole helppoa lähteä Hiukkaan aloittelemaan pudotuspelejä. Jos jotakin ensi kaudeksi tarvittaisiin niin sisäpeliin panostusta.
 
Viestejä
2,743
Jymyä minäkin oon toivonut, mutta kyllä ei näin nihkeän pelin jälkeen ole helppoa lähteä Hiukkaan aloittelemaan pudotuspelejä. Jos jotakin ensi kaudeksi tarvittaisiin niin sisäpeliin panostusta.
Tämän päivän pelistä ei kyllä voi paljoa päätellä. Niin märät oli olot. Kaikki vältteli loukkaantumista.
 
Viestejä
2,107
Sotkamo on aina ollut syksyn ja plejojen joukkue jos mikään.
Erittäin vaikea voitettava.

Olen mieluusti väärässä jos Joma kykenisi laittamaan kunnolla kampoihin.
 

kontiola

Sotkamo on aina ollut syksyn ja plejojen joukkue jos mikään.
Erittäin vaikea voitettava.
Tästä olen ehdottomasti samaa mieltä, mutta silti hyvä homma näin. Joensuusta lähtee varmasti myös kunnon kannatusjoukot. Myös se on tärkeää!
EDIT: Tänne luulisi tulevan pian jo tietoa :unsure:: JoMa fanit ry
EDIT EDIT: Ja Hiukasta varmaan tulee Jymyfaneja Mehtimäelle, sekin tuo tunnelmaa!! Tervetuloa vaan!
 
Viestejä
775
Tämän päivän pelistä ei kyllä voi paljoa päätellä. Niin märät oli olot. Kaikki vältteli loukkaantumista.
Ei välttämättä voi päätellä, mutta kyllä se henkisesti voi olla tympeää. Niin kuin Kekikin oli halunnut voiton alle ennen pudotuspelejä. Toki näyttikin siltä, että KeKi sitä voittoa enemmän halusi tänään.
 
Viestejä
1,250
Turha provo
Ootte te hauskoja!

JoMa sai mitä halusi😂😂

Jos olisin minkä hyvänsä porukan kannattaja tai pelinjohtaja niin olisin ottanut Joman vastaan.

Tai myötämäkeen.
 
Viestejä
424
Tämän illa ottelu oli kelin ja lopputuloksenkin vuoksi pettymys. Jostain kumman syystä halusin Sotkamon kuitenkin vastustajaksi. Se on niin hieno voitettavaksi, mutta kuitenkin tosi hankala vastustaja. Tällaisen kesän jälkeen sille putoamisen kestää, mutta voitto olisi parasta kolmeen vuoteen.
 
Viestejä
1,250
Tämän illa ottelu oli kelin ja lopputuloksenkin vuoksi pettymys. Jostain kumman syystä halusin Sotkamon kuitenkin vastustajaksi. Se on niin hieno voitettavaksi, mutta kuitenkin tosi hankala vastustaja. Tällaisen kesän jälkeen sille putoamisen kestää, mutta voitto olisi parasta kolmeen vuoteen.



Kelistähän nää on kiinni😂😂
 
Viestejä
697
Jymy-Joma ja Kopla-Tahko parit oli aavistettavissa jo aikaa sitten. Eurolla on tänäpäivänä melko iso vaikutus. Maksimoidaan kiinnostavuudella seurojen tulot ja minimoidaan kulkemisen menot.
Olet ihan oikeassa ja hienoa kun saadaan taas huippupelit Itä-Suomeen
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös