Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2021

Status
Viestiketju on suljettu.
Kausikorttilaiset saivat tänään postia pudotuspelikausikortin hankinnasta. Hyvä reagointi seuralta, koska sen hinta muodostuu nyt toteutuvan ottelumäärän mukaan. Olin itsekin näin erikoisen kauden vuoksi miettinyt kannattaako kallista korttia hankkia ehkä vain yhden puolivälieräottelun vuoksi. Tällä systeemillä kannattaa.

kontiola

Mikähän on Hämäläisen loukkitilanne? Jostain olen ollut ymmärtävinäni, että loukki on ollut Kapen poissaolon ensisijainen syy. Osaako joku tietävämpi valistaa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikähän on Hämäläisen loukkitilanne? Jostain olen ollut ymmärtävinäni, että se on ollut Kapen poissaolon ensisijainen syy. Osaako joku tietävämpi valistaa?

En tiedä tarkemmin, mutta ainakin silloin Siilinjärvellä (jossa jäi kesken pelistä pois) jotakin ongelmaa näytti olevan ilmeisesti selän alueella. Toki voihan olla, että kyse ei ole enää samasta nyt.

Kausikorttilaiset saivat tänään postia pudotuspelikausikortin hankinnasta. Hyvä reagointi seuralta, koska sen hinta muodostuu nyt toteutuvan ottelumäärän mukaan. Olin itsekin näin erikoisen kauden vuoksi miettinyt kannattaako kallista korttia hankkia ehkä vain yhden puolivälieräottelun vuoksi. Tällä systeemillä kannattaa.

Joo, tuo on fiksu systeemi. On mahdollista, että runkosarjan jälkeen on esim. yksi peli (tai ei yhtään, koska korona) ja kausi on siinä. Toki uskomme pitkään syksyyn ;).

Karjalaisessa juttua Lomusta Katajan tiimoilta ja lopussa on myös lyhyt nosto JoMasta:

"– Jo vähän aiemmin minulle syntyi tunne, että haluaisin ja myös pystyisin auttamaan joukkuetta, Lomu taustoittaa.

Pennanen kysyi miestä takaisin tositoimiin, mutta hetken Lomu kuitenkin pohti ennen kuin suostui mukaan talkoisiin.

– Mietin, että oliko jo "Penin" tulo riittävä muutos eli kannattaako muuttaa kaikkea."

"– Ei tässä parane odottaa, että jotain tapahtuisi. Meidän on tehtävä oikeita asioita. Reagoitava ja taas tehtävä."

"– Nimekkäin pelaajakaarti ei aina voita, kuten kaikki hyvin tiedämme. Kyse on siitä, pääsemmekö tekemisen ytimeen. Vain se kiinnostaa minua tässä kohtaa. Lopputulosta ei auta miettiä liikaa etukäteen, Lomu tietää."

kontiola

Erinomainen ja kiinnostava juttu, kiitos taas kerran @Koppari.

L. korostaa työssään ilmapiirin luomista, joka ei hänen mukaansa ole varsinaisesti valmennusta, vaan enemmänkin filosofiaa, sitä "kuinka kohtaa toiset ihmiset ja suhtautuu heihin".

No tossa se "maagiseksikin muutokseksi" tituleerattu juttu pähkinänkuoressa.

Onkohan kausikorttiviestit lähetetty kaikille samalla jakelulla vai voisiko olla toivoa, että tulee useammassa erässä? Ei nimittäin omassa sähköpostissa ainakaan ollut.

Nyt sain katsottua Jymy-pelin Ruudusta kunnolla. Pelipäivänä vain vilkuilin tilannetta puhelimen kautta muiden menojen ohella.

Olipa ilo, miten JoMa sai pidettyä Jymyn kurissa ja etenkin oman tekemisensä. Toki sotkamolaiset olivataika apaattisia ekalla jaksolla, mutta JoMa keskittyi hienosti omaan tekemiseen, eikä pelännyt tai jäänyt murehtimaan virheitä tai toisen jakson takaa-ajoasemaa.

Mutta kohta alkaa tositoimet ja vastassa tulee olemaan erilainen Jymy (tai joku muu. Toivottavasti ei Kopla). Välierissä tarvittaisiin kyllä vakaammaksi Piiron jälkeistä toimintaa. Hemmetin hyvä kärki, joka ei pysty ottamaan itsestään kaikkea irti, kun käry käy kakkoselle liian usein. Topi on hyvä pelaaja ja väläyttelee välillä loistavia suorituksia, mutta ei ole kovinkaan varman tasainen. Nytkin taso vaihteli yhden pelin sisällä. Mutta voiko näillä eväillä häntä korvata tai saada varmemmaksi? Pate on jäänyt hiukan varjoihin. Tarvinnee vielä aikaa, ehkä ensi kaudella kovempi tykki?

Joka tapauksessa tätä JoMaa mielelläni lähden välieriin kannustamaan (toisin kuin sitä kesäistä lapasta). Erittäin hyvä tämä kausareiden maksusysteemi nyt 👍

kontiola

Onkohan kausikorttiviestit lähetetty kaikille samalla jakelulla vai voisiko olla toivoa, että tulee useammassa erässä? Ei nimittäin omassa sähköpostissa ainakaan ollut.
Voi sentään, enpä osaa auttaa. Itselle tuli, mutta olen kyllä aakkosten alkupäätä. Jos omasi on VIP- tai yritys-kausari, niin niihin näköjään kuuluu playoffit mukaan. Tai sitten roskapostikansio?
Joka tapauksessa toimistolla ehdottomasti autetaan, jollei asia selviä. Täällä oli sähköpostiosoite:
Täytyy vielä se sanoa, että oma kokemus toimiston kanssa asioimisesta lippujutuissa on ollut joka kerran erittäin positiivinen :)

kontiola

Välierissä tarvittaisiin kyllä vakaammaksi Piiron jälkeistä toimintaa. Hemmetin hyvä kärki, joka ei pysty ottamaan itsestään kaikkea irti, kun käry käy kakkoselle liian usein. Topi on hyvä pelaaja ja väläyttelee välillä loistavia suorituksia, mutta ei ole kovinkaan varman tasainen. Nytkin taso vaihteli yhden pelin sisällä. Mutta voiko näillä eväillä häntä korvata tai saada varmemmaksi? Pate on jäänyt hiukan varjoihin. Tarvinnee vielä aikaa, ehkä ensi kaudella kovempi tykki?
On tässä onneksi vielä hyvää aikaa treenailla, punoa juonia ja hioa miekkoja! Voisi kuvitella, että kärjen kulku ja mörssäritoiminta on kovasti työn alla parhaillaankin :). Katsotaan ja toivotaan!

Sotkamohan läpsytteli koko pelin, ei toki mitään Jomalta pois, tekeminen on paljon parempaa, rauhallisempaa ja vapautuneempaa👍ei tainnut Sotkamo laittaa painepalloja Saarilehdolle/Gröhnille, taisivat säästää ne mahdollisiin puolivälieriin🤷‍♂️

Sotkamohan läpsytteli koko pelin, ei toki mitään Jomalta pois, tekeminen on paljon parempaa, rauhallisempaa ja vapautuneempaa👍ei tainnut Sotkamo laittaa painepalloja Saarilehdolle/Gröhnille, taisivat säästää ne mahdollisiin puolivälieriin🤷‍♂️

Elättelen toiveita, että Kettu palaisi linjaan ratkaisupeleihin, mutta saas nähdä ⚾.

kontiola

Elättelen toiveita, että Kettu palaisi linjaan ratkaisupeleihin, mutta saas nähdä ⚾.
Itse en ole ihan varma, mitä toivon. Saarilehdon tilalle kolmoselle ehkä. Ehkä? Mutta tärkeintä, että olisi sinut oman roolinsa kanssa. Takuuvarmaa vaihtaja-, kotiuttaja- ja etenijäjokeriakin tarvitaan kovasti. Toisaalta nyt on niin kivaa, kun ei tarvitse enää toivoa mitään ihmeempiä, koska luotto valmennus- ja pelinjohtotiimiin toimii. Nyt saa vain elää ja jännittää mukana.

Kiitos, tämäpä vahvisti epäilyni, ettei posti kulje normaalisti minulle asti. Ei edes roskapostin kautta. 😁 Pitää ottaa yhteyttä toimiston suuntaan. Ei ole siis mikään yrityskortti tms, joten olettaisin kuuluvani viestin kohderyhmään.

Täältä taustaseuraajana kommentoin, että itsellä menee Joman posti sähköpostin "tarjoukset/mainokset" kansioon ja sama kaverilla. Gmail käytössä.

Kausariviesti tuli minullekkin. Ja nyt kun olen tätä nykyistä peli-ilmettä katsonut. Niin jos ei välieriä pelata, niin se toinen joukkue menettää kaiken energiansa voittaakseen mestaruden. Sama tietysti menee toisinpäin. JoMan kohdalla voidaan sanoa että mitali on mestaruus!

Ei muutes anna tilata samalla nimellä kahta playoffs-korttia erikseen, eli mun ois pitänyt samalla lomakkeella älytä tilata molempien mun nimissä. Mitä en tietenkään tehnyt! Mutta jos jollain muulla on sama tilanne, että useampi kausari omissa nimissä niin laittakaa ne samalla kertaa tilaukseen :D No toimistolta saanevat kuntoon laskutuksen myös toisen osalta sähköpostin perusteella.

Status
Viestiketju on suljettu.