kontiola
Ihan sellainen pikkuhuomio vielä, että lähetys oli valtakunnan verkossa eikä Kontiolahden pesisteeveessä. Sitäpaitsi erityisesti legendat ansaitsee tulla esitellyiksi ja perimätieto jatkettavaksi, muuten ne unohtuu!
Kiitos tästä. Topi Schroderus? Nimi viittaa Kainuuseen???? Joku Jymykytky??? Kerro kaikki, pliis.Eilisessä oli kyllä Tomin kaverina Tuomo Schroderus.
Minä näin valitettavasti valon vasta muutettuani Joensuuhun vuonna 2015. Keväällä 2016 istuin ensimmäistä kertaa Kerubin lehtereillä. Vanhalla kotiseudulla ei liiemmin pesistä pelata. VieläEikö täällä kukaan ole seurannut JoMaa ennen mitaleita, silloin kun joukkue ehkä eniten sitä kannustusta tarviaa eli kun taistellaan sarjapaikasta?
Kerrottakoon sinulle, että sotkamolaisilla oli hyvin vahva miehitys Joensuussa 2000-luvulla, kun JoMa nousi Superiin ja Superin ensimmäisillä kausilla. Mm. Sotkamon nykyinen kunnanjohtaja oli vielä n. 10 vuotta sitten Joensuun Mailan pelinjohtaja.Minä näin valitettavasti valon vasta muutettuani Joensuuhun vuonna 2015. Keväällä 2016 istuin ensimmäistä kertaa Kerubin lehtereillä. Vanhalla kotiseudulla ei liiemmin pesistä pelata. Vielä
Kiitos @aakoo. Hämärästi minä tämän jopa tiedän, koska pesisinnostani saan kiittää Jymyn palavinta kannattajaa Kerubilla, koska hän minut sinne aikanaan mukanaan veti. Kaikenlaisia juttuja vaikka mistä olen kuullut varsinkin alkuun, kun en tajunnut vielä mistään mitään, koska kestää aikansa, ennen kuin niitä oikeasti omaksuu.Kerrottakoon sinulle, että sotkamolaisilla oli hyvin vahva miehitys Joensuussa 2000-luvulla, kun JoMa nousi Superiin ja Superin ensimmäisillä kausilla. Mm. Sotkamon nykyinen kunnanjohtaja oli vielä n. 10 vuotta sitten Joensuun Mailan pelinjohtaja.
Tietääkseni joma tarjos vuoden pahvia, mutta sai Tampereelta siviilipuolen duunin niin siks lähti.Kertokaapa vielä, miksi Nisu siirtyi pois Jomasta? En jaksa nyt muistaa, oliko itse lähdössä vai eikö saanut jatkoja?
Mielestäni Joma kaipasi lisää kotiutusvoimaa kaudella 2020.
Kaksonen vois katella edellisen vimpelin kotipelin selostukset ja imeä sieltä oppia🤔 laatutyötä siellä. Ei kyllä tullu mieleenkään arvostella kyseistä miestä silloin, jotku vaan on syntyneet valittamaan kaikesta.Tää selostaja kaksikko oli kyllä joku löytö, Palo ja piip piip, ihan HELVETIN ärsyttävää kuunneltavaa🤣🤣
Tämä kirjoitushan meni Pekalta täysin nappiin, tämän jälkeenhän KiPassa alkoivat uudet tuulet puhaltaa ja alkoi uusi aikakausi.”Kiteen Pallo on surullinen tarina hienosta perinnöstä, joka tuhotaan osaamattomuuttaan” (2019)
Jomassa ei makseta enää niin kovia palkkoja mitä ennen joten Niemi tarvitsi siviilityön. Joensuusta eilöytynyt siviilityötä ja tampereelta löytyi. Niemellä oli joensuussa tietynlainen laiskahko maine työpiireissä joka vaikeutti hommien saantiaKertokaapa vielä, miksi Nisu siirtyi pois Jomasta? En jaksa nyt muistaa, oliko itse lähdössä vai eikö saanut jatkoja?
Mielestäni Joma kaipasi lisää kotiutusvoimaa kaudella 2020.
Taisi Joensuun kaupungin leikkauksetkin osua aika pahaan paikkaan. Kaupungin urheilupaikkojenhoitajan hommathan on aina laiskahkojen miesten hommia😂Jomassa ei makseta enää niin kovia palkkoja mitä ennen joten Niemi tarvitsi siviilityön. Joensuusta eilöytynyt siviilityötä ja tampereelta löytyi. Niemellä oli joensuussa tietynlainen laiskahko maine työpiireissä joka vaikeutti hommien saantia
Nisullahan oli lvi pätevyydet myös ja teki niitäki hommia ennen urheilupaikkahoitajan koulutusta.Taisi Joensuun kaupungin leikkauksetkin osua aika pahaan paikkaan. Urheilupaikkojenhoitajan hommathan on aina laiskahkojen miesten hommia😂
Totta sekin. Jostakin muistan lukeneeni, että nimenomaan haki noita urheilupaikkojenhoitajan hommia. Tai ainakin tykkäsi niistä hommista.Nisullahan oli lvi pätevyydet myös ja teki niitäki hommia ennen urheilupaikkahoitajan koulutusta.
Ei saanut tarjousta JoMalta. Olisi jatkanut jos olisi tarjottu. Ei niemi miettinyt noin hankalia juttuja kuin muuttamista uuteen kaupunkiin.Tietääkseni joma tarjos vuoden pahvia, mutta sai Tampereelta siviilipuolen duunin niin siks lähti.